IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Muddy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht

Frosty
Frosty


Muddy Empty
BerichtOnderwerp: Muddy Muddy I_icon_minitimezo maa 08, 2015 6:51 pm

Muddy 330tpib
TIMBER - 1 YEAR - HUNTER

De rood-witte vos keek met een lege uitdrukking in zijn ogen om zich heen. Tussen zijn kaken hield hij een raaf en een mollig konijn geklemt. Timber hoorde de opgetogen stemmen van de andere hunters achter hem en vroeg zich af waarom hij geen nurse of warrior was geworden. Hij voelde zich zo verloren tussen de andere hunters. Ze waren wel vriendelijk tegen hem, maar Timber had niet het idee dat ze dezelfde gedachtengang als hij hadden. Waarschijnlijk vonden zij ook dat hij maar een buitenbeentje was, hij sprak nooit, en hunters stonden er voor bekend om extroverte babbelaars te zijn. Diep in gedachten verzonken stapte de rood-witte vos naar voren, hij besefte dan ook pas dat hij zijn voorpoot is een modderplas neerzette, wanneer hij uitgleed en languit op de grond viel.

OPEN c: &en aller eerste rpg post op dit forum xD
Terug naar boven Ga naar beneden

Frosty
Frosty


Muddy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Muddy I_icon_minitimezo maa 08, 2015 7:35 pm

Muddy 330tpib
TIMBER - 1 YEAR - HUNTER

"Waar dacht jij wel niet bezig mee te zijn?", Scorch leek niet erg vrolijk. Waarom moest zij zich slecht voelen? Zij leek zich ten minste nog wat thuis te voelen op haar plek, wat je van Timber niet kon zeggen. "Ik ben niet expres in de modder gevallen.", mompelde hij geirrriteerd. Dat was toch duidelijk?

sorry voor de korte post, moet de tafel gaan dekken
Terug naar boven Ga naar beneden

Frosty
Frosty


Muddy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Muddy I_icon_minitimezo maa 08, 2015 8:02 pm

Muddy 330tpib
TIMBER - 1 YEAR - HUNTER

"En zorg maar dat je die vergoed.", waarom zou hij moeten vergoeden? Hij had niets verkeerd gedaan. Zelf had Timber ook meer prooi verloren dat zij. Hij liet zijn helderblauwe ogen over de modderige berg veren, die ooit een raaf had voorgesteld, glijden "Dwing me maar", antwoorde de rood-witte hunter. Timber was vrij zeker dat hij deze discussie al had gewonnen. Wat kon Scorch anders doen in deze situatie? Hem aanvallen? Dan kreeg zij straf. Ze kon het misschien nog winnen als ze bijgestaan werd door andere hunters.
Terug naar boven Ga naar beneden

Frosty
Frosty


Muddy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Muddy I_icon_minitimema maa 09, 2015 5:23 pm

Muddy 330tpib
TIMBER - 1 YEAR - HUNTER

"Fijn. We zorgen allebei voor het dubbele aantal prooi dat we al hadden.", waar sloeg dat nu op? "Dat is vast het enige voordeel dat je hebt aan zo'n schaarse vangst", de rood-witte vos knikte naar het hoopje modder dat ooit een muisje had moeten zijn. "Heb ik maar eens geluk dat ik wel weet hoe ik iets moet vangen", beet hij de ander toe. Normaal gezien was hij niet zo bot. Moest zij maar niet beginnen met dat hele 'vergoeding'-gedoe. Ze was de commander niet, gelukkig maar. Zij zou er vast in slagen zijn leven in een hel te verranderen, en dat wilde Timber niet. No way dat ze dat ook zou worden als haar enige prooi één miezerige muis was.
Terug naar boven Ga naar beneden

Frosty
Frosty


Muddy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Muddy I_icon_minitimema maa 09, 2015 6:13 pm

Muddy 330tpib
TIMBER - 1 YEAR - HUNTER

"Ik ben een jaar ouder dan jou. Ik heb je zien opgroeien als pup.", blafte de ander. Snel boos. Geen goede eigenschap als je commander wilde worden, daar moest hij dus al niet meer bang voor zijn. Als je je stem verhief, had je, volgens Timber, het arument al verloren. "Ouderdom is geen garrantie tot wijsheid", antwoorde de rood-witte vos kalmpjes. Hij twijfelde even of hij de volgende woorden wel over zijn lippen moest laten komen. "Of jachttalent", ging Timber uitijndelijk verder.
Terug naar boven Ga naar beneden

Frosty
Frosty


Muddy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Muddy I_icon_minitimema maa 09, 2015 7:22 pm

Muddy 330tpib
TIMBER - 1 YEAR - HUNTER

"Jij doet alsof je de enige hunter in de pack bent", snoof de rood-witte vos. "Alsof we allemaal van jou afhankelijk zijn", ze stond nu wel met één nul voor, maar dat kon hij wel makkelijk ophalen. Beginnersgeluk. Timber zakte behendig en geconcentreerd in een sluiphouding wanneer het geluid van krakende bladeren zijn ooren berijkte. Daar was iets. Nog geen minuut later beet hij een egel in de nek, nog voor deze zich tot een stekelbal had kunnen oprollen. Egels waren lastige prooien, aangezien je ze moest doden voordat ze ook maar beseften dat je er was.
Terug naar boven Ga naar beneden

Frosty
Frosty


Muddy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Muddy I_icon_minitimedi maa 10, 2015 7:06 am

Muddy 330tpib
TIMBER - 1 YEAR - HUNTER

"Looks like everything is gone," Timber keek de ander fronsend aan. Had ze niet goed opgelet bij haar training? "Geen maar op, als je wilt", zei de roodkleurige vos rustig, waarna hij zich omdraaide enzijn neus in een struik begroef. Braambessen. Zoet, lekker. Als ze vandaag niet opgegeten werden, zouden ze niet goed meer zijn. Met enige moeite trok hij een takje met dikke bessen af.
Terug naar boven Ga naar beneden

Frosty
Frosty


Muddy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Muddy I_icon_minitimedi maa 10, 2015 7:23 pm

Muddy 330tpib
TIMBER - 1 YEAR - HUNTER

Met een tevreden blik in zijn ogen liet hij zijn blik over het hoopje braambessen glijden. Zijn pupillen leken groter te worden wanneer de mollige duif zijn aandacht trok. Duif. Zijn favoriete prooi. Hij haalde diep adem, dook in elkaar en sprong op het grijze diertje, waarna hij het direct doodde. Timber keek achterom naar de 'o zo getalenteerde' Scorch. Hij stond voor. De rood-witte vos had een egel, een duif en een stapel braambessen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Frosty
Frosty


Muddy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Muddy I_icon_minitimewo maa 11, 2015 1:03 pm

Muddy 330tpib
TIMBER - 1 YEAR - HUNTER

"Nou, ik ga terug naar het kamp want ik heb mijn prooi tenminste vergoed.", Timber had zin om die arrogante grijns van haar gezicht te krabben. "Alof ik er wat aan kan doen dat jij niet goed kan jagen", antwoorde hij kalpjes. Hij had een egel, veel bosbessen en een dikke duif. Dat maakte hem tot de échte winnaar. Wie kwam er nu ook terug naar het kamp met één miezerige muis? Dat was nog niet eens genoeg om een vos te voeden.
Terug naar boven Ga naar beneden

Frosty
Frosty


Muddy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Muddy I_icon_minitimedo maa 12, 2015 5:50 pm

Muddy 330tpib
TIMBER - 1 YEAR - HUNTER

"Als ik als pup echt van jou afhangkelijk was geweest, zou ik al lang verhongerd zijn, je kan nog niet eens meer vangen dan je zelf naar binnen schrokt", blafte Timber haar nog achterna. Arrogant mormel. Je bent niets waard als hunter als je niet met meer terugkomt dan je zelf nodig hebt. Hoe durfde ze ook om maar met één mager scharminkel van een muis terug te keren? Daar had zelfs een pup nog niet genoeg mee, en met een konijn en een eekhoorn zou je er als volwassen vos ook niet geraken. Ze was niets waard. Zeker niet in vergelijking met hém. Dat zou hij nog wel eens bewijzen. Niet enkel tegenover haar, maar tegenover iedereen. Elke keer dat Scorch haar arrogante snuit liet zien, kreeg hij zin om haar dikke nek door te bijten. Hij had zin om haar te zien lijden, liefst door zijn toedoen, maar dat hoefde niet per se. Wat nog het ergste van alles was, was het feit dat ze redelijk ambitieus van aard leek te zijn. Wat betekende dat ze vast commander wilde worden. Dat kon Timber niet zomaar laten gebeuren. Ze was niet eens slim. Wat voor een idioot moest je zijn om te denken dat iemand expres in de modder viel? En daarbij, hoe blind moet je wel niet zijn om over een andere vos te struikelen? Nee, vanaf nu zouden ze elkaars grootste rivaal zijn, ookal zou niemand hun stille strijd om de rang van commander van buitenaf kunnen opmerken.
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Muddy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Muddy I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden

Muddy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ Lakeroots :: The Weeping Willow-