IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Commanders van de Gullwings

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht

Admin
Administrator

Commanders van de Gullwings Empty
BerichtOnderwerp: Commanders van de Gullwings Commanders van de Gullwings I_icon_minitimeza maa 14, 2015 11:30 am

In dit topic kun je je aanmelden voor commander van de Gullwings. Voor meer informatie kun je op deze link klikken: https://amnira.actieforum.com/t174-aanmelden-voor-commander-informatie#6619

Commander warriors:
- Aanmelding 1
- Aanmelding 2
- Etc

Commander Nurses:
- Aanmelding 1
- Aanmelding 2

Commander Hunters:
- Aanmelding 1
- Aanmelding 2


MVG, het team
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com

Akumi
Akumi


Commanders van de Gullwings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Commanders van de Gullwings Commanders van de Gullwings I_icon_minitimezo maa 15, 2015 8:44 pm



Never let your wings be stolen from you...



Ik Meld me aan voor Commander Warrior

Gᴇɴᴇʀᴀʟ

》Name: Maleficent
》Nickname: None
》Gender: Female
》Age: 48 Moons (4 Years)
》Sexuality: Hetero
》Evolutions: Height - Sight - Strength
--------------------------------
》Bloodline: 100% Gullwings
》Mother: Hermia
》Father: Lysander (Death)
》Siblings: 3
》Partner: None
》Pups: None
--------------------------------
》Pack: The Gullwings
》Leader: Yuna
》Commanders: -
                        -
                        -
》Rank: Warrior


Oᴜᴛѕɪᴅᴇ


Fur || Maleficent heeft een rood/witte vacht. Soms vind je ook een beetje zwart. De kleuren zijn gemengd wat een erg mooi en charmant effect geeft.
Nose || Haar neus is simpel diep zwart.
Height || Net zo als de meesten teefjes in haar pack is ze kleiner dan gemiddeld.
Eyes ||Haar ogen zijn bruin geel achtig, als de zon er fel op schijnt beschrijven vele ze als amber kleurig.
Ears || De oren zijn vooral rood met een beetje zwart.

Maleficent (Kijk uit, de afbeeldingen zijn groot!:


Iɴѕɪᴅᴇ


Sweet ● Fighter ● Helpful ● Responsible ● Pigheaded


Maleficent is een lieve zorgzame vos, die graag dingen voor anderen doet. Ze zal altijd klaar staan voor haar roedel, elk moment van de dag. Ze is erg betrouwbaar en voelt zich snel verantwoordelijk, ze zal er dan ook alles aan doen om dingen goed te laten verlopen. Ondanks haar lieve karakter is ze ook een echte vechter, ze zal er alles aan doen om haar dierbaren te beschermen. Ze zal haar leven geven als dat nodig is om anderen te beschermen. Toch kan ze soms ook erg eigenwijs zijn, ze gaat graag haar eigen gang en doet dingen op haar eigen manier.

Likes: Ze houd ervan om in de zon te liggen en te genieten van het weer. Ook houd ze er van om met de anderen te zijn en een wandeling te maken.
Dislikes: Ze houd niet van pesterijen.


Hɪsᴛᴏʀʏ


Maleficent is geboren in The Gullwings pack en is hier dan ook opgegroeid. Ze was een erg gelukkig lief, speels vosje die zich altijd erg bekommerde om de vossen om haar heen. Haar vader en moeder gaven alle zorg die ze nodig had en ze genoot dan ook van haar jeugd. Een groot minpunt van haar was dat ze naïef was, ze dacht niet na bij wat ze deed. Maleficent was niet vaak buiten het kamp geweest, vooral omdat haar ouders dit niet toelieten. Ze deed te veel domme dingen zeiden ze dan. Ze gehoorzaamde braaf, maar staarde altijd verdrietig naar haar zusjes en broertjes die wel buiten gingen spelen. Op een dag hoorde ze een paar vossen praten over het mooie weer wat het buiten was, en toen haar broertjes en zusjes ook het kamp verlieten kon ze zich niet meer inhouden. Ze sloop langs haar moeder naar de uitgang en renden snel weg. Vrolijk klom ze de berg af en stoof langs alle anderen vossen die ze tegen kwam, ze voelde zich de gelukkigste vos ooit. Niet nadenkend bij de gevaren waar voor haar ouders haar wouden beschermen. Na een eindje rennen stopte ze even om uit te rusten. Wat ze beter niet had kunnen doen, gehijg klonk achter haar. En toen ze zich omdraaide zag ze een beer met grote ogen naar haar staren. Ze wist niet waar ze was, en ook niet wat ze moest doen. Angstig begon ze te piepen en verstopte ze haar kopje onder haar poten. De beer gaf een grauw en stoofde op haar af, verstijfd lag ze daar maar. Een klap en een lelijke grauw deed haar toch opkijken. Daar zag ze haar vader boven op de beer die een stuk groter was dan hij. De beer sloeg hem moeiteloos met zijn poot weg. Ze zag hoe haar vader met zijn kop op een stuk steen belande en daarna bewegingsloos op de grond lag. De beer leek geen oog meer voor haar te hebben en strompelde weg door de wonden die haar vader hem toch nog had kunnen toedienen. Angstig sloop Maleficent naar haar vader. "Papa?" Een traan rolde over haar wang, geen antwoord. "PAPA" Ze verstopte haar snuit in zijn vacht en sloot haar ogen, het was haar schuld. Ze had haar vader de dood in gejaagd alleen maar om haar te redden.

Twee jaar na de dood van haar vader was er iets veranderd aan haar. De naïeve kleine Maleficent was verdwenen. In plaats daarvan was ze nu een kalme volwassen vos. Na de dood van haar vader had ze gezworen zich nooit meer zo naïef te gedragen en zo egoïstisch te zijn. Niemand gaf haar de schuld van wat er was gebeurt, alleen zei zelf. En terecht vond ze. Ze koos de warrior opleiding en die ging haar goed af. Ze vocht graag voor haar pack en was altijd al avontuurlijk geweest. Maleficent was nu een warrior en had alle zelfvertrouwen die hier voor nodig was. Het verleden had ze achter zich gelaten, ze wist dat ergens, op een plek die niemand kende, haar vader nog elk moment over haar zou waken en elk gevecht aan haar zijden zal staan.


Sᴋɪʟʟs

Speed || ••••-
Hunting || ••---
Hearing || •••--
Fighting || •••••
Sight || •••••
Agility || •••--
Swimming || ••---
Climbing || ••••-
Smelling || •••--
Smart || ••••-
Strength || •••••
Social || ••••-


Exᴛʀᴀ

Voorbeeldpost 1:

Voorbeeldpost 2:

Voorbeeldpost 3:

Setje:

Song (Not voice :

Aʙᴏᴜᴛ ᴍᴇ

❥ Name: Sophia
❥ Nickname: Soof/Pia
❥ Age: 15
❥ RPG Experience: Ongeveer 5 jaar :)
❥ Motivation: Ik RPG nu al 5 jaar en het leek me nu dus wel leuk om een hogere rang te hebben. Verder begin ik nu ook wel weer tijd te krijgen buiten school en daarom wordt ik steeds actiever. De laatste tijd heb ik ook super veel inspiratie met posten en moet ik dat ergens kwijt, dit leek mij daar een goed idee voor :).
❥ Waarom Maleficent: Omdat ze een erg eerlijk en betrouwbaar karakter heeft, verder is ze een uitstekende vechter. Al vanaf dat ze klein was droomde ze om een uitstekende warrior te worden. Ook is ze verantwoordelijk en trouw.











Thank you Sarah!


Laatst aangepast door Akumi op zo maa 29, 2015 2:17 pm; in totaal 14 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden

Malachi
Malachi


Commanders van de Gullwings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Commanders van de Gullwings Commanders van de Gullwings I_icon_minitimezo maa 15, 2015 10:59 pm

Ik Meld me aan voor Commander Warrior

Naam: Malachi
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2 jaar
Pack: The Gullwings
Rang Warrior
Sexuality: Hetro
Uiterlijk
*Vacht: Zwart met een beetje grijs
*Ogen: Oranje/ bruin
*Gebouwd: Hij is groter dan de gemiddelde vos, meer gespierd dan een Hunter. Lenig en flexibel zoals een strijder hoort te zijn.
Karakter:
* Aardig
* Vastberaden
* Standvastig
* Goed gevoel voor gerechtigheid

Malachi is een echte doordouwer en laat zich niet snel uit het veld slaan. Hij zal vechten tot hij er dood bij neer zou vallen om de groep te beschermen. Als Malachi verliest dan neemt hij dat ook goed op al zal hij nooit toe geven dat hij zich er voor schaamt. Malachi zou dan zeggen dat hij dan beter op had moeten letten als de zwarte vos het er levend vanaf brengt. Verder heeft hij respect voor alles en iedereen en helpt hen wanneer de nood aan de vos is. Ook is hij vastberaden en heeft een goed gevoel voor gerechtigheid.
Likes: Een goed en eerlijk gevecht, Met andere omgaan, de weg leiden.
Dislikes: Oneerlijkheid, vals spel en verliezen

Sᴋɪʟʟs

Speed || ••••-
Hunting || •----
Hearing || ••••-
Fighting || •••••
Sight || •••••
Agility || ••••-
Swimming || •----
Climbing || ••••-
Smelling || ••••-
Smart || ••••-
Strength || •••••

Evoluties:
* Zicht
* Sterke spieren
* Klauwen
Bloedlijn: Zijn ouders zijn nog voor zijn geboorte gestorven en dus kent hij hen niet. Een andere moeder vos heeft hem opgevoed. Voor zo ver hem vertelt is, is hij een volbloed Gullwings.

Extra:
Voorbeeld post:

In de duisternis van de vele berggangetjes liep een zwarte vos vanuit de jachtvelden van The Gullwings Territorium. In zijn bek hingen een slappe duif en een goed doorvoed konijn.  Het was niet echt zijn taak om te jagen, maar om niks te doen na een harde training was ook niet zijn ding. Malachi stapte het kamp binnen en liep richting de berg waar de verse prooi netjes neer gelegd werd. Een fikse ruzie tussen twee vossen trok zijn aandacht en na de buit los te laten te hebben stapte Malachi erop af en luisterde eventjes voor hij er tussen stapte. De ruzie ging om een mosbed dat een van de twee vossen net had gehaald. Malachi zag dat ze boos naar hem keken, maar hij bleef rustig. 'Even rustig allebei!' zei Malachi met rustige stem en een van de twee vossen een bruine wilde net weer spreken, maar hij hief zijn staart om hem het zwijgen op te leggen. De andere was dof rood met wit die ging zitten en haalde even diep adem. Haar voorpoten zaten nog onder de mosslierten en de bruine vos had niets aan zijn vacht hangen. Malachi knikte naar de rode vos die begon te vertellen. 'Ik heb net schoon mos gehaald en het oude van mijn slaapplek weg gegooid en nu zegt dat stuk vossenstront dat ik zijn slaapplek wilde inpikken.' zei de vrouwelijke vossin. en de bruine mannelijke vos begon zacht te grinniken. Het rode vosje was een nurse en de bruine een warrior, maar dat wilde nog niet zeggen dat die de slaapplek kon toe-eigen. Malachi knikte rustig en keek daarna naar de warrior, maar deze begreep zijn teken niet. 'Wel wat is jouw verdediging?' vroeg Malachi en bleef de bruine vos rustig aan kijken. Deze snapte nu pas wat de zwarte vos bedoelde en begon stotterend aan zijn verzonnen verhaal. 'Oh... dat... Ik bedoel... Zij... heeft...' kwam het eruit en Malachi begon streng te kijken. 'Ik hoor het al. Je was te moe om je eigen mosbed te verversen na je training. Je had het ook gewoon netjes kunnen vragen!' zei Malachi streng, maar zijn uitdrukking bleef kalm. De bruine vos begreep dat hij betrapt was en fluisterde bijna een verontschuldiging. De rode vrouwtjes vos knikte en liep naar de bruine toe. 'Het is al goed, als je wilt kan ik je de plek voor vers mos wel laten zien?' zei ze en keek de warrior vrolijker aan dan ze net was. De bruine keek eerst naar haar en daarna naar Malachi deze Knikte bemoedigend toe en zag ze verdwijnen om vers mos te gaan halen. Zelf liep hij naar een kristal dat ergens in het kamp stond en ging er lekker liggen om zijn voorpoten een wasbeurt te geven.

Setje:
Commanders van de Gullwings 2s6qq

Commanders van de Gullwings 10rr9m1

Commanders van de Gullwings 28ioilj
Over mij.

Name: Rilana
Nickname: Rietje
Age: 30
RPG Experience: Meer dan 10 jaar c;
Motivation: Ik RPG nu al meer dan 10 jaar en ik heel graag commandant worden. De laatste tijd heb ik heel veel inspiratie voor mijn posten en de andere forum's waar ik op zat bijna allemaal dood zijn gegaan. Jammer, want het was daar steeds hartstikke leuk. Bij eentje ben ik ooit leider geweest, maar jammer genoeg hadden de leden die op dat forum kwamen het steeds te druk met andere dingen. Het is jammer en ik hoop hier nog vele posten te maken met iedereen op het forum. =^.^=
Terug naar boven Ga naar beneden

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Commanders van de Gullwings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Commanders van de Gullwings Commanders van de Gullwings I_icon_minitimema maa 16, 2015 7:12 pm




Commander Hunter

Algemeen





Naam: Shade
Leeftijd: 1,5 jaar
Sekse: Mannelijk
Familie:
Moeder †
Vader †
Zusje †
Partner: Still single
Rang: Hunter
Groep: Gullwings



Skills





Snelheid ♦♦♦♦♦
Jagen ♦♦♦♦♦
Gehoor ♦♦♦♦♦
Vechtskills ♦♦---
Zicht ♦♦♦♦-
Zwemmen ♦♦♦--
Klimmen ♦♦♦--
Behendigheid ♦♦♦♦-
Reuk ♦♦♦♦♦
Slimheid ♦♦♦♦-
Kracht ♦♦♦♦-
Sociaal ♦----

Shades evoluties zijn gehoor, snelheid en grootte.



Geschiedenis





Sommige vossen hebben een onaardig karakter door een traumatische gebeurtenis. Sommigen zijn zo geboren. Shade is een perfect voorbeeld van het laatste. Zijn leven was uitzonderlijk goed; zijn ouders hielden van hem en zijn zusje. Ze gaven hem alles wat hij wilde, al was dat nooit veel, en hielden hem altijd weg van gevaar. Maar de witte vos kon geen blijdschap tonen. Hij wilde wel, maar kon het simpelweg niet.
Een paar manen geleden overleden zijn ouders van ouderdom. Ja, hij was verdrietig, maar pakte zijn leven weer op. Zijn zusje kon dat echter niet. Ze zat hele dagen in haar grot en op een dag was ze weg. Niet lang daarna werd haar lichaam in een ravijn gevonden. Shade was alleen, maar vond het niet erg. Zijn familie had nooit veel voor hem betekend.


Nog andere random informatie die wel leuk is om te weten






Over Shade
Shade is een grote vos die op het eerste gezicht erg grof kan overkomen. Hij is erg gesteld op alleen zijn en gaat het liefst anderen uit de weg. De meeste tijd dwaalt hij rond en hij houdt erg van het vangen van zijn prooi. Toch heeft hij wel een zachte kant en de enkele vossen die close zijn weten dat en kunnen goed met hem omgaan. Hij heeft een hekel aan lawaai, water en kikkers. Zijn lievelingseten is konijn.

Uiterlijk
Shade is een zwart-witte vos, met een zwarte neus en rode ogen. Zijn vacht is halflang en hij heeft een stevige bouw, met dikke poten en een spitse snuit.
Drawing:


Voorbeeldpost
Deze post heb ik genomen uit het topic Please don't.
Hier istie:


Over de octopus



Hey hallo! Ik ben Cato, een 14 jaar oud meisje die nu bijna drie jaar RP't. Als ik terugdenk aan mijn ervaringen, is het eerste wat me te binnen schiet dat ik admin was/ben op New Hope, maar daar regeerde ik in game niet over een groep derpjes, dus ik denk niet echt dat dat telt.
Over die activiteit; ik heb eindelijk ontdekt hoe ik actiever kan worden! Sooo, met mijn nieuwe strategie & met niet te veel accountjes op andere sites, komt het helemaal goed c:
Deze hoge rang gaat er bij mij niet zozeer om dat ik een commandant ben ofzo, maar gewoon omdat ik het bij Shade vind passen. Let me explain why: Shade is een ongelofelijk chagrijnige vos. Hij gaat het liefst vossen uit de weg, maar houdt wel van zijn vak. Er zou misschien twijfel kunnen zijn of hij wel de juiste vos was, en hoewel hij die twijfels ook deelt, is hij de beste persoon voor deze rang. Hij brengt structuur en strenge regels in, die ervoor zorgen dat de voedsel- en kruidentoevoer op rolletjes loopt.





Character: Shade| Words: 293| Extra: Het idee van Shade komt van Robin
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Commanders van de Gullwings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Commanders van de Gullwings Commanders van de Gullwings I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden

Commanders van de Gullwings

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Commanders van de Lakeroots
» Commanders van de Glacierfangs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ Important :: Rules and Information-