IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Almost drowning

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht

Stereoheart
Stereoheart


Almost drowning Empty
BerichtOnderwerp: Almost drowning Almost drowning I_icon_minitimeza maa 14, 2015 5:28 pm



Almost drowning 29m0k95
Langzaam ging het rode reutje steeds iets verder naar het water hangen. Onder de wortel waar hij op stond zwom een vis, en geen kleine ook. Zephyr's gedachten waren echter ergens anders. Wat er voor zorgde dat hij voorover het water in viel, zonder het zelf door te hebben. Als bevroren zonk het reutje naar de bodem van het water. Pas zodra zijn poten de bodem raakte kwam hij uit zijn gedachtes. Daar stond hij dan, op de bodem van het weer. Nou dat was niet helemaal goed. Verward en lichtelijk in paniek keek hij in het rond. Okay hoe moest hij nou omhoog? Zo snel mogelijk begon hij over de bodem te lopen tot hij uiteindelijk via een wortel omhoog kon. Eenmaal boven hoestte hij wat water op. Licht schudde hij met zijn kop, wat was er toch met hem aan de poot de laatste tijd.
{Eerste post voor Henry}
Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


Almost drowning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost drowning Almost drowning I_icon_minitimezo maa 15, 2015 6:42 pm

Henry - 7 moons - Lakeroots
Het was koud - wat natuurlijk veroorzaakt werd door de magie die de zon de hele dag door verplaatste. Maar dat veranderde de kou niet. Gelukkig had diezelfde magie wel gezorgd voor een warme vacht, die Henry nu warm hield. Opgewekt was de rode vos naar het meer gegaan. De geur van Zephyr drong zijn neus binnen. De hunter was waarschijnlijk vis aan het vangen. Henry rende naar hem toe, toen de vos het water in viel. Geschrokken bleef Henry stil staan. Wat gebeurde er? Het was duidelijk dat het niet Zephyr's bedoeling was geweest. Maar wat was er dan aan de hand? Nu toch wat aarzelend liep Henry naar het meer, toen de rode kop van de vos weer boven kwam. Zonder na te denken nam Henry het nekvel tussen zijn kaken en trok Zephyr de kant op. "Gaat het met je?"
Terug naar boven Ga naar beneden

Stereoheart
Stereoheart


Almost drowning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost drowning Almost drowning I_icon_minitimema maa 16, 2015 8:15 pm



Almost drowning 29m0k95
Het reutje voelde dat hij bij zijn nekvel werd gepakt. Een redelijk jonge vos hielp hem het water uit. Eenmaal helemaal op de kant hoestte Zephyr nog wat water op waarna hij zijn vacht uitschudde. "Gaat het met je?" Vroeg de jonge vos die hem het water uit had geholpen. De rode vos keek om om een jonge packgenoot te zien staan. Waarschijnlijk was hij nog niet zo heel lang leerling. "Het gaat wel. En wat is je naam jongen?" Vroeg Zephyr vervolgens aan de vos.
Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


Almost drowning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost drowning Almost drowning I_icon_minitimedo maa 19, 2015 7:15 pm

Henry - 7 moons - Lakeroots
Zephyr hoestte wat water op waarna hij wel weer opstond, wat Henry geruststelde. Hij vroeg of het met hem ging, waarop hij naar hem keek. "Het gaat wel. En wat is je naam jongen?" Henry knikte. "Ik ben Henry. Student Warrior. Jij bent Zephyr toch? Ik herkende je." zei hij met vrolijke toon.
Terug naar boven Ga naar beneden

Stereoheart
Stereoheart


Almost drowning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost drowning Almost drowning I_icon_minitimedo maa 19, 2015 7:52 pm



Almost drowning 29m0k95
De jonge vos knikte, er was een gerustgestelde blik in zijn ogen gekomen nadat Zephyr had geantwoord. Hij moest waarschijnlijk dan ook wel zijn geschrokken van Zephyr's actie. Het was dan natuurlijk ook niet iets dat dagelijks gebeurde. "Ik ben Henry. Student Warrior. Jij bent Zephyr toch? Ik herkende je." Stelde de leerling zich vervolgens vrolijk voor. Begrijpend knikte het grote reutje, het was dus echt een leerling. "Dat klopt, mijn naam is Zephyr. Ik ben een van de Hunters." Vertelde hij rustig tegen de jonge vos. Het grootste deel van de vossen kende hem wel aangezien hij de zoon van de voormalige en de broer van de momentele leider was. "Vertel eens Henry, heb je al veel trainingen gehad?"
Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


Almost drowning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost drowning Almost drowning I_icon_minitimema maa 23, 2015 12:43 pm

Henry - 7 moons - Lakeroots
"Dat klopt, mijn naam is Zephyr. Ik ben een van de Hunters." Henry glimlachte. In zijn eigen hoofd plaatste hij Zephyr toch hoger in rang dan de andere Hunters. Hij wist dat hij dat niet moest doen, maar Zephyr was de broer van de leider. Verder werd hij wel gewoon als Hunter behandeld, maar het was gewoon iets wat Henry in zijn hoofd hield. "Vertel eens Henry, heb je al veel trainingen gehad?" Henry knikte wat langzaam. Veel... Wat was veel? "Opzich wel, denk ik. Maar er valt nog veel meer te leren!" Hij keek de vos aan. "Heb jij eigenlijk een leerling?"
Terug naar boven Ga naar beneden

Stereoheart
Stereoheart


Almost drowning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost drowning Almost drowning I_icon_minitimema maa 23, 2015 7:35 pm



Almost drowning 29m0k95
Eerst knikte de leerling alleen als antwoord. "Opzich wel, denk ik. Maar er valt nog veel meer te leren!" Vertelde hij daarna, de manier waarop maakte Zephyr blij. Het was goed als de leerlingen enthousiast waren om te leren, dat zou ze later alleen maar beter maken. "Heb jij eigenlijk een leerling?" Vroeg Henry vervolgens. "Nee momenteel niet, waarschijnlijk zal ik er bij de volgende ceremonie weer een toegewezen krijgen."
Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


Almost drowning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost drowning Almost drowning I_icon_minitimedo maa 26, 2015 2:44 pm

Henry - 7 Moons - Lakeroots
"Nee momenteel niet, waarschijnlijk zal ik er bij de volgende ceremonie weer een toegewezen krijgen." zei Zephyr. Henry glimlachte en knikte. "Er zijn een heleboel vossen die jou wel als mentor willen." zei hij. Hij had genoeg gehoord in het kamp waar ze sliepen. Zephyr was een goede jager, hij had lef - zoals Henry nu zelf gezien had. Hij ging echt voor de pack. Daar werd hij wel voor bewonderd.
Terug naar boven Ga naar beneden

Stereoheart
Stereoheart


Almost drowning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost drowning Almost drowning I_icon_minitimevr maa 27, 2015 7:36 pm



Almost drowning 29m0k95
De jonge vos glimlachte, waarna hij bevestigend knikte. Zephyr zag er naar uit om weer een leerling te kunnen trainen. Dankzij het hele gebeuren met zijn partner en pups had hij er een tijdje geen gehad. "Er zijn een heleboel vossen die jou wel als mentor willen." Complimenteerde Henry hem vervolgens. Met een gevleide lach op zijn kop knikte hij zacht. "Je mentor zal waarschijnlijk ook blij zijn met jou als leerling. Je lijkt me een erg goede leerling."
Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


Almost drowning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost drowning Almost drowning I_icon_minitimema maa 30, 2015 3:23 pm

Henry - 7 Moons - Lakeroots
Er kwam een gevleide glimlach op Zephyr's gezicht, wat Henry ook deed grijnzen. Complimenten krijgen was altijd fijn. "Je mentor zal waarschijnlijk ook blij zijn met jou als leerling. Je lijkt me een erg goede leerling." Henry lachtte. "Ja? Ook als je dingen honderd keer moet uitleggen?" Hij grinnikte. "Maar bedankt, dat is aar- VLINDER!" Zonder na te denken schoot Henry naar voren, achter het blauwe beestje aan. Met zijn poot probeerde hij het ding te raken, en na een paar keer had hij het ding tegen de grond gegooid. Wat verbaast keek hij toe toen het ding daar een beetje lag te spartelen met de vleugels. "Vlinder...?" Oeps.

-Bahahahaha, sorry dit was even nodig XD-
Terug naar boven Ga naar beneden

Stereoheart
Stereoheart


Almost drowning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost drowning Almost drowning I_icon_minitimedi maa 31, 2015 5:53 pm



Almost drowning 29m0k95
"Ja? Ook als je dingen honderd keer moet uitleggen?" Grinnikte de jonge vos waarop Zephyr bevestigend knikte. Beter na honderd keer snappen dan helemaal niet. "Maar bedankt, dat is aar- VLINDER!" Dol enthousiast stoof de leerling op een blauwe vlinder af. Wat verbaast keek Zephyr naar het schouwspel voor zijn neus. Ergens vond hij het grappig, maar over het algemeen vond hij het lichtelijk vaag dat de vos op die leeftijd nog zo reageerde op een vlinder. "Vlinder...?" Hoorde hij Henry lichtelijk betreurd zeggen. Het blauwe beestje lag spartelend op de grond. Het was duidelijk dat die hard genoeg was geraakt om niet meer verder te kunnen leven. "Henry, je moet hem uit zijn leiden verlossen jongen."
Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


Almost drowning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost drowning Almost drowning I_icon_minitimema apr 06, 2015 1:04 pm

Henry - 7 moons - Lakeroots.
Al stuiptrekkend lag het blauwe beestje op de grond. Henry draaide zijn oren wat onzeker naar achter toen hij de stem van Zephyr hoorde. Geschrokken keek hij hem aan. "Maar..." Maar er kwam niets. In feite was het een bevel, en daar kon Henry niet onderuit. "Hij kan beter worden..." Het beestje had alleen een beetje magie nodig, toch? De magie ging hen nu niet in de steek laten. De oren van de jonge vos spitsten met een ruk omhoog toen er wat zand door de wind omhoog werd geblazen. Toen hij doorhad dat het door de wind kwam gingen de oren weer terug naar achter. Waar bleef zijn magie nou? Misschien was het even moe, de magie, en dat het even tot rust moest komen. Henry kon niet langer tegen Zephyr ingaan. Wat aarzelend tilde hij zijn poot op en liet het met een klap op de vlinder komen. Toen hij zijn poot weer optilde lag het blauwe beestje stil. Nu was het gewoon wachten op de magie die weer ging werken, toch? Dan zou de vlinder gewoon weer opvliegen. Henry's oren gingen weer zelfverzekerd omhoog. Hij wist het zeker. De magie zou zo komen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Stereoheart
Stereoheart


Almost drowning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost drowning Almost drowning I_icon_minitimema apr 06, 2015 6:01 pm



Almost drowning 29m0k95
De jonge vos keek geschrokken om. "Maar..." Stamelde hij eerst waarna het even stil was. "Hij kan beter worden..." Vervolgde Henry. De Hunter draaide even met zijn oren zodra er een windvlaag voorbij kwam. Zephyr keek op naar de lucht die inmiddels al donker was geworden. Niet donker omdat het laat was, donker omdat er onweer aan kwam. Zodra hij weer naar de leerling keek zag hij dat hij het beestje al een einde had gegeven. "Henry er komt onweer aan. We moeten naar het kamp of in ieder geval hier weg en een schuilplaats zoeken. Kom je?" Zei Zephyr rustig tegen de rode vos.
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Almost drowning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost drowning Almost drowning I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden

Almost drowning

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ Lakeroots :: Lake Montaro-