IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

I'd like you to piss off

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht

Waffle Wolf
Waffle Wolf


I'd like you to piss off Empty
BerichtOnderwerp: I'd like you to piss off I'd like you to piss off I_icon_minitimezo maa 15, 2015 5:48 pm



Even rust. Geen irritant geklets met andere Packgenoten, tegen wie hij aardig móést doen. Hij had geen zin om nog eens een nacht buiten het kamp door te brengen. Dat was al te vaak gebeurd.
Maar wat nu? Als Hunter was het zijn taak om te jagen of kruiden voor de Nurses te zoeken, maar eerlijk gezegd had hij daar nu echt geen zin in. Dus besloot hij een wandeling te maken. Zodra hij het kamp uit was, begon hij te rennen. Waar naartoe? Shade wist het niet. Zijn poten brachten hem ergens heen. Ergens, als het maar binnen het territorium van de Gullwings was. Veel zin in een vervelend gesprek met een niet-packgenoot had hij niet. Trouwens ook niet met een wel-packgenoot. Naar een rustige plaats.
De roze bomen torende boven de witte vos uit. Oh nee... Niet hier. Maar hij had geen zin om ergens anders naartoe te gaan. Wat kon hij hier gaan doen? In ieder geval niets actiefs, dat was zeker. Uit ervaring wist hij dat hij na een tijdje helemaal gek werd van de roze kleur. Dus hij werd gek van de roze kleur, wilde niet weggaan én had geen zin in interactie met iedere voorbijkomende vos. Dat betekende maar één ding: slaap. De laatste paar nachten had hij toch niet zo goed kunnen slapen, dus dat kon hij nu wel goed gebruiken. Stil stapte Shade naar een dikke boom toe, waarna hij door zijn poten zakte en in een gemakkelijke positie ging liggen. Langzaam sloot hij zijn ogen.



Words: 255| Tags: De boom X3| Notes: Eerste post voor Maja
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


I'd like you to piss off Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'd like you to piss off I'd like you to piss off I_icon_minitimema maa 16, 2015 9:27 pm


I'd like you to piss off 149t737
Een zoete geur drong haar neus binnen, roze vlokjes dwarrelde neer en een enorme, knalroze weide strekte zich voor haar uit. Vreselijk, al dit zoetsappige gedoe. Maar sinds ze bij een pack zat moest ze volop kruiden zoeken; en mocht de pack nou net kruiden nodig hebben die alleen hier te vinden waren. Bloesemblaadjes. Een rotkarwei om te verzamelen. Ze waren klein en teer, moeilijk op te pakken en gingen snel stuk. En je had er grote porties voor nodig. Iets waar ze waarschijnlijk de hele dag mee bezig moest zijn.
Maar ze wilde liever nog een tijdje in deze pack blijven, dus had Maja maar besloten het te doen, voor deze keer. Ze mocht eindelijk alleen door het territorium lopen, had deze kans gegrepen om alleen te zijn.
Mocht daar nou net een vos liggen te snurken. Luie papzak, hij hoefde geen reet te doen en zij moest al het werk maar doen. Maar hij zou het vast niet leuk vinden om kritiek te krijgen van iemand die niet in zijn oh zo begeerde pack thuishoorde. Waarschijnlijk zou hij zich kapot schamen, of zich rot irriteren. Maakt niet uit.
"Hé jij daar, snurkbek," Snauwde ze. "Wat heeft deze pack toch een gelúk met zo'n actief lid als jij." Ze spuugde het woord pack haast uit, misschien had ze dat beter niet kunnen doen. Helaas pindakaas, het was haar mond al uit.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Waffle Wolf
Waffle Wolf


I'd like you to piss off Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'd like you to piss off I'd like you to piss off I_icon_minitimedi maa 17, 2015 11:16 am



Pootstappen. Zo te horen van een packgenoot. Kon hij nog ontkomen? Hij deed een oog open, zag dat het Maja was die hem al had gezien, en deed weer alsof hij sliep. En nu maar hopen dat ze hem negeerde. 'Hé jij daar, snurkbek,' snauwde de teef. Jammer. Bij Maja kon hij het maken gewoon weg te lopen midden in een gesprek. Die zou toch niets zeggen. Maar de kans dat ze aan zijn kop bleef zeuren was wel groot. 'Wat heeft deze pack toch een gelúk met zo'n actief lid als jij.' Ze spuugde het woord 'pack' uit. Langzaam kwam Shade overeind. Hij mocht dan het liefst alle gesprekken ontlopen, maar loyaal aan zijn pack was hij wel. Op dit moment. 'Ja, meer dan aan jou,' reageerde hij terwijl hij zich in zijn volle grootte oprichtte. Hij keek de andere vos recht in haar ogen en liet haar blik niet los. Als iemand van hen weg keek, moest zij het zijn. 'Is er een reden dat je me hebt gewekt? Zeker jij moet weten dat ik van mijn rust houd.' En flikker nu op, voegde hij er in gedachten aan toe. 'En zeker jij moet weten wat er gebeurt met irritante vosjes die mij maar niet met rust laten. En jij weet ook als de beste wat er gebeurt als de Leader erachter komt dat je vossen uit je pack niet met respect behandelt. Maar bovenal weet je wat er gaat gebeuren als de Leader erachter komt hoe je over je pack spreekt. En dat wil je niet, he?' Misschien zou ze hier iets van leren. Maar Maja kennende deed ze dat niet. Maja kennende zou ze dit gesprek van zich af laten glijden als water over een vette vacht. Maar ach, wat boeide hem dat? Het enige wat hij wilde was rust.



Character: Shade| Words: 192| Tags: Maja
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


I'd like you to piss off Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'd like you to piss off I'd like you to piss off I_icon_minitimedo maa 19, 2015 4:40 pm


I'd like you to piss off 149t737
'Ja, meer dan aan jou,'
"Ik zoek kruiden, mocht je dat niet weten"
Het was Shade die zich oprichtte en zijn blik in de hare klauwde. 'Is er een reden dat je me hebt gewekt? Zeker jij moet weten dat ik van mijn rust houd,' zei hij alsof ze jeugdvriendjes waren. Ze kende deze gast amper, maar wat de witte vos zag was dat hij inderdaad graag alleen was. Iets wat ze ergens wel kon begrijpen, maar niet iets was wegnam dat ze het heerlijk vond om hem af te zeiken. "Sorry, maar hoe kennen wij elkaar ook al weer?" Beet ze hem toe. Haar stem viel in het niet bij het gebrul van dit beest. 'En zeker jij moet weten wat er gebeurt met irritante vosjes die mij maar niet met rust laten. En jij weet ook als de beste wat er gebeurt als de Leader erachter komt dat je vossen uit je pack niet met respect behandelt. Maar bovenal weet je wat er gaat gebeuren als de Leader erachter komt hoe je over je pack spreekt. En dat wil je niet, he?' Ze wendde haar blik af, keek naar de grond. Ze beet hard op haar kaken om de woede te onderdrukken. Want ja, Shade had gelijk, hoe erg dat feit ook was.
Ze gromde even, zette een paar stappen achteruit en stampte weg.

~Beetje snel voor een einde, misschien kan je der nog terugroepen als je door wil gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Waffle Wolf
Waffle Wolf


I'd like you to piss off Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'd like you to piss off I'd like you to piss off I_icon_minitimevr maa 20, 2015 6:08 pm



Shade zag dat hij de goede snaar had geraakt. Maja wendde haar blik af en beet op haar kaken. Toen gromde ze even en zette een paar stappen achteruit. Mooi, ze ging weg. Geen irritant geklets meer. Misschien moest hij maar weer iets nuttigs gaan doen voor zijn pack, zoals de teef al had gezegd. Hij kon opnieuw proberen te jagen. Of een voorbeeld nemen aan haar en kruiden zoeken. Shade keek toe hoe Maja weg stampte. Daar had hij geen last meer van. Zijn woorden waren gericht op waarheid. Ze zou niet gaan klikken. Hij dacht nog eens na over de keuze van wat hij moest gaan doen. Toen sloot hij weer beide ogen. Morgen. Vandaag maar eens goed uitrusten.

OOC: Tenzij iemand het topic binnenvalt (ik zou het zeker doen!), verklaar ik het nu voor gesloten



Words: 255| Tags: Maja| Character: Shade
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


I'd like you to piss off Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'd like you to piss off I'd like you to piss off I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden

I'd like you to piss off

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ The Gullwings :: Pink Paradise-