IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Insula Povesti {hulp}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimevr okt 24, 2014 4:40 pm

"One must always be careful of books," said Tessa, "and what is inside them, for words have the power to change us."
~Cassandra Clare
Be a book nut!


Hey hallo,
Allereerst bedankt voor het aanklikken van dit topic.

Voor ICT op school kreeg ik de opdracht om een site te maken. Dat heb ik gedaan, maar nu loop ik tegen een probleem aan: is de site wel goed genoeg? Het idee is dat hij ook daadwerkelijk de lucht in gaat (en daar moet hij goed genoeg voor zijn, aangezien ik niet met een noobskin aan wil komen), maar ik wil mijn klasgenoten ook laten zien dat ik wat meer kan dan alleen de weirdo van de klas te zijn. Daarom heb ik jullie hulp nodig. Ik vraag jullie niet om een account aan te maken of iets dergelijks, maar gewoon even je mening te geven :3
Wat kan beter en wat is al heel leuk? Is de skin mooi en weet je nog leuke toevoegingen? Zijn er veranderingen van kleur nodig en staat alles wel op een logische plaats? Is het duidelijk waar Insula Povesti over gaat?
Er zijn echter wel een paar verbeterpuntjes waar ik dit weekeind aan ga werken. Zoals de banner, want het forum moet er netjes op aansluiten (weten jullie daar misschien een code voor?) en dat vak voor de tekst Index, Groepen, enz. gaat weg, net zoals de rand om het gehele plaatje. De regels voor de RPG komen ook nog, aangezien die op de computer thuis staan en ik daar nu niet ben.

Alvast bedankt,
Cato :3

words: 231 // tag: ~ // notes: (Weet iemand hoe ik de titel ´Little Cat' weg krijg?)
thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden

Stereoheart
Stereoheart


Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimevr okt 24, 2014 5:32 pm

Cato geef ons de link, dan kunnen we er naar kijken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden

Poehbeertje
Poehbeertje


Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimevr okt 24, 2014 5:34 pm

Ik vind de banner erg mooi, maar de achtergrond past er niet zo goed bij naar mijn mening.
Het werd me ook meteen duidelijk waar het om draaide daar, maar toch zou ik een paar Informatietopics maken.
En ik vind het ook echt een leuk concept, ik ga er een keer een accountje maken :D

Terug naar boven Ga naar beneden

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimevr okt 24, 2014 6:18 pm

Bedankt voor de snelle reacties :3

Oh ja, haha. Ik ben de link inderdaad vergeten XD
http://insulapovesti.newsolympic.com/
Terug naar boven Ga naar beneden

Stereoheart
Stereoheart


Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimevr okt 24, 2014 7:36 pm

Qua achtergrond ben ik het met Lotje eens, het pas er niet bijzonder goed bij.
Het is ook goed duidelijk waar het over gaat, al zou ik inderdaad een informatie topic maken voor mensen die niet zo heel slim zijn ^^
Wat me wel meer opvalt is dat de banner een meer warme kleuren groep heeft terwijl de rest van het forum eerder koud kleurig oogt. Ik zeg niet dat je hier iets aan zou moeten doen want dat zie je vaker bij fora, alleen dat het me even opviel.
Misschien een stuk waarin er fouten kunnen worden aangegeven en vragen kunnen worden gesteld zowel ideeën gegeven?
Terug naar boven Ga naar beneden

Faline
Faline
Administrator

Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimevr okt 24, 2014 8:44 pm

Het is mooi echt waar. ^^
De kleuren zijn mooi en de plaatjes ook.
Wat mij mooi lijkt is bij de navigatiebalk dat box ding eromheen, dat je dat weglaat. Dat kan je de naam ook groter op de banner zetten. Om het wat kleurrijker te maken kan je ook wat categorie plaatjes toevoegen met een hover met de tekst. En misschien kan je ook nog een sideslider zoals die van ons die kapot is aan de linkerkant. Om het er nog leuker uit te laten zien kan je ook het plaatje dat in de tab zit bovenaan kan je nog veranderen naar een zelfgemaakt of een ander plaatje. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Admin
Administrator

Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimevr okt 24, 2014 9:06 pm

Het ziet er echt goed uit Cato! Echt cool dat je voor school een site moet maken xD
Wel heb ik een paar tips ;D

De banner vind ik echt leuk, maar ik vind het jammer dat de naam wat slecht leesbaar vind. Ik vind het mooi als dat er een beetje uitspringt, zodat een nieuw persoon meteen weet waar het over gaat. Ik zou het dus niet in zo'n kadertje zetten (wat overigens wel origineel en vet is ^^) maar gewoon los.
Wat me ook opviel is dat de banner bij mij een beetje mysterieus over komt, maar als ik dan naar de rest van de lay-out kijk dat mysterieuze daar helemaal niet in terug te zien is. Ik weet niet zo goed waar de site over gaat enzovoort, dus welke sfeer de lay-out moet hebben, maar ik zou sowieso zorgen voor een bijpassend iets. Dus of de banner aan te passen of de kleuren iets meer bruin achtig te maken en de achtergrond aan te passen.

Als laatste dingetje zou ik als ik jou was proberen bij de categorieën de beschrijving helemaal in dat paarse vakje te zetten, dat staat wat netter.

Hoop dat je hier wat aan hebt ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimeza okt 25, 2014 4:54 pm

Hey guys, bedankt voor de reacties!
Ik ga er meteen aan werken.

Over de achtergrond heb ik eigenlijk nog wel een vraag: wat past er dan wel beter bij? Iets als een vintage wallpaper? (Dit bijvoorbeeld)
Terug naar boven Ga naar beneden

Poehbeertje
Poehbeertje


Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimeza okt 25, 2014 5:27 pm

Ja, ik denk dat die (of een soortgelijke) er heel mooi bij past
Terug naar boven Ga naar beneden

PineappleGirl
PineappleGirl


Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimeza okt 25, 2014 7:11 pm

Om Little Cat weg te halen moet je naar je beheerderspaneel -> Algemeen -> Forum -> Configuratie
Je ziet dan vanzelf staan: Naam van de site: (Naam)

Hopelijk is de uitleg een beetje duidelijk ^^'
Ik weet ook niet of het nog nodig was, maar aangezien ik nog Little Cat zag staan, wist ik niet zeker of je nou al wist hoe dat moest :P
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimedi okt 28, 2014 7:06 pm

Ik vind het een mooi geheel, het past bij elkaar en ziet er professioneel en overzichtelijk uit. Alleen staat het menu een beetje te ruim naar mijn mening en valt de tekst van de subforums een beetje buiten het tekstvakje
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimedi okt 28, 2014 8:56 pm

Ik ben volop bezig met het bewerken van de site; de Index-stuff krijgen een ander lettertype en ik denk dat ik al die andere buttons ook ga veranderen. Ook ben ik bezig aan een sideslider en wil ik dat alles netjes op elkaar aansluit :3
Ik zal het hier denk ik wel melden als ik alles klaar heb c:
Terug naar boven Ga naar beneden

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimezo nov 02, 2014 3:32 pm

"One must always be careful of books," said Tessa, "and what is inside them, for words have the power to change us."
~Cassandra Clare
Be a book nut!


Yoo peopz!
Insula Povesti is zo goed als af. Het enige wat er nog moet gebeuren is die 'Index' knoppen op de lijn krijgen en dan ben ik klaar.
Wat vinden jullie ervan? Zijn er nog tips?

words: Dunno// tag: ~ // notes: Meep
thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden

Faline
Faline
Administrator

Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimezo nov 02, 2014 3:45 pm

Het ziet er goed uit!
Heb niet echt opmerkingen verder. ^^
Misschien kan je wat rollovers toevogen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimezo nov 02, 2014 3:49 pm

Ehm... Wat zijn rollovers? ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden

Faline
Faline
Administrator

Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimezo nov 02, 2014 3:56 pm

Dat als je met je muis over de tekst of over een plaatje gaat er iets veranderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimezo nov 02, 2014 4:09 pm

Geprobeerd, maar dat zag er niet uit XD
Alles crashte
Terug naar boven Ga naar beneden

Faline
Faline
Administrator

Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitimezo nov 02, 2014 4:45 pm

Oh oke dan niet ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Gesponsorde inhoud


Insula Povesti {hulp} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti {hulp} Insula Povesti {hulp} I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden

Insula Povesti {hulp}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Huiswerk hulp topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ General :: Out of character :: Chat corner-