IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Commanders van de Lakeroots

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht

Admin
Administrator

Commanders van de Lakeroots Empty
BerichtOnderwerp: Commanders van de Lakeroots Commanders van de Lakeroots I_icon_minitimeza maa 14, 2015 11:28 am

In dit topic kun je je aanmelden voor commander van de Lakeroots. Een van de rangen hier is al bezet, er zijn er dus nog twee over.

Commander warriors:
Bezet door Philo van Bregje!

Commander Nurses:
- Aanmelding 1
- Aanmelding 2

Commander Hunters:
- Aanmelding 1
- Aanmelding 2

Voor meer informatie kun je op deze link klikken: https://amnira.actieforum.com/t174-aanmelden-voor-commander-informatie#6619

MVG, het team
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com

Frosty
Frosty


Commanders van de Lakeroots Empty
BerichtOnderwerp: Re: Commanders van de Lakeroots Commanders van de Lakeroots I_icon_minitimeza maa 14, 2015 11:32 am


General

Name: Timber
Age: 13 months
Gender: Male
Pack: Lakeroots
Rank: Hunter
Ik meld hem aan voor: hunter commander
Evolutions: Gehoor & Zwemmen
Quote: Only time lasts for ever
Bloodline: 75% Lakeroots, 25% Glacierfangs - Zijn moeder was 50% Lakeroots, maar was een Glacierfang. Ze werd verliefd op Timbers vader, en besloot van pack te verranderen. Wanneer ze bij de Lakeroots binnengelaten werd, bleek het dat Timbers vader gestorven was in een gevecht met een das. Ze was hoogzwanger en kon moeilijk terug naar haar oude pack, aangezien ze aar als een verrader gezien werd.

Outside

Timber is slank van bouw en heeft een voornamelijk rosse vacht, maar toch een witte borstkas. Zijn pels is redelijk kort, maar wel dicht. Hij is niet sterk, maar wel behendig. Zijn manier van doen zou nooit als 'klungelig' of 'onhandig' kunnen worden omschreven. Hij weet wat hij doet, en doet dit ook goed. Zijn ogen hebben een opvallend lichte, blauwachtige kleur, een beetje als ijs, en ondoordringbaar. Je kan het niet aan zijn gezicht zien als hij een leugen vertelt.

Inside

Intelligence
Timber is een slimme kater. Hij kan goed snel en logisch nadenken, ookal toont hij zijn inteligentie niet. Ook denkt hij veel, heel erg veel. Hij is geen wijsneus. Hij zal anderen niet verbeteren als ze fouten maken. Timber is eerder zo iemand die opgesloten zit in zijn eigen gedachten.

Quiet
'Stil' is wel een goede omschrijving van Timber. Hij praat niet veel, tenzij het nodig is. Hij vind niet dat anderen moeten weten wat hij denkt. Het volgens hem daarom zijn ook zijn gedachten. Ook word hij wel eens als serieus omshreven, maar dat gebeurd er nu eenmaal als je niet veel praat. Timber is zo iemand die zijn gevoelens en gedachtens liever opsluit in een metalen kluis dan er over te praten. Wat niet betekend dat hij niet zal antwoorden als je hem een vraag stelt. Hij zal vriendelijk en beleefd zijn, aangezien hij ook graag zo behandelt wil worden. Hij is behulpzaam als hij ziet dat anderen hulp nodig hebben en lijkt ook erg verloren tussen de andere hunters, die meestal een extrovert kantje hebben. Timber is ook enkel hunter geworden omdat vechten echt zijn ding niet is.

Hate

Mijn oorspronkelijke idee met Timber was dat hij wat depressed zou worden, maar toen bleek het dat dat niet echt m'n ding is. In de plaats is Timber een nogal haatdragende vos geworden. Hij zal zijn best doen om zijn woede op te kroppen, maar sommige vossen halan echt het bloed onder zijn nagels vandaan -Kuch, kuchScorch kuch-, dan kan hij wel eens een scherpe tong hebben.

Motivation
Wat is nu eigenlijk Timbers motivatie om commander te worden? Simpel, Scorch. Hij beseft dat als de andere vos deze rang zou bemachtigen, zij zijn leven in één grote vernedering zou veranderen. Ook vind hij haar niet slim genoeg en ergert zich vaak aan haar. Timber wil de rang bemachtigen voordat een -naar zijn mening- incompetente vos dit doet. Dit is zijn allergrootste drijfveer. Hij wil duidelijk maken dat hij beter kan jagen dan zij dat kan, en wil ook wraak op haar nemen, en succes is, volgens Timber, de beste wraak.

History
Timbers' moeder was hoogzwanger wanneer ze bij de Lakeroots kwam, niemand miste haar dan ook echt wanneer ze bij de geboorte stierf. Timber kreeg een pleegmoeder. Als student was hij niet erg populair, hoe kan het ook als je niet praat? Op een leeftijd van 12 maanden werd hij een volwaardige hunter.

-word verder aangevuld als er iets gebeurt in de rpg c:

Meeeeee!!!!
Name: Hanna
Age: 14 jaartjes
RPG-ervaring: 2 jaar op WC en een week op Amnira c:
Motivation: Dit is niet echt mijn sterkste kant xD Dus... ik zal maar beginnen met te zeggen dat ik dit vooral wil omdat ik deze site echt verslavend vind c': Ik heb veel inspi met Timber en vind dit wel bij hem passen. Ik heb nooit, op geen enkele site, een hoge rang gespeeld, en wel, ik zou graag eens zoiets doen.


Laatst aangepast door Frosty op za maa 14, 2015 6:50 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden

Commanders van de Lakeroots

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Commanders van de Glacierfangs
» Commanders van de Gullwings

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ Important :: Rules and Information-