IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

You Know I'm No Good

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht

Admin
Administrator

You Know I'm No Good  Empty
BerichtOnderwerp: You Know I'm No Good You Know I'm No Good  I_icon_minitimezo maa 15, 2015 3:22 pm

You Know I'm No Good  Janis411
18 moons - Lakeroots - Warrior - De rechtszaal
Jij gaat pijn krijgen mannetje, je gaat spijt krijgen, spijt krijgen van je woorden! Zulke dingen zeg je niet! AAAH Kom dichterbij dan, KOM DAN! Bloed, poten en een menigte vossen die aan haar trok, ze kon het niet meer aan! "Raak me niet aan!" Ze blies en ontblootte haar tanden. Wild sloeg ze om zich heen. Ze moesten haar los laten! Hij verdiende het! Ze grauwde, sloeg en schreeuwde, maar ze lieten niet los. En langzaam, langzaam aan werd het minder en besefte ze dat het tevergeefs was. En ze stopte.

Zijn schuld, het was zijn schuld dat ze nu hier zat! Maar zij zou straks straf krijgen, het was niet eerlijk! Hij had het zelf uitgelokt dat ze hem aan had gevallen. Het was zijn schuld. Maar nee hoor, niemand zou hem straffen, ze wist precies hoe dit zou gaan, ze had het als warrior vaak genoeg gezien. Geweld was een erge zonde hier, veel erger dan woorden. Puhh.

Wat ongeduldig keek ze om zich heen. Waarom duurde het zo lang? Ze wilde hier zo snel mogelijk weg! Ze haatte deze ruimte. Er was weinig licht en het rook er muf. Janis sloeg ongeduldig met haar staart tegen de aarde. Een van de bewakers keek haar streng aan. "Wat?" Ze deed een stap in zijn richting. "Wat moet je?" Nijdig keek ze om haar heen. "En waar blijft die Philo!"

& Phoenix
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com

Poehbeertje
Poehbeertje


You Know I'm No Good  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Know I'm No Good You Know I'm No Good  I_icon_minitimezo maa 15, 2015 3:59 pm

You Know I'm No Good  2hyvsjl

Zwijgend zat de onbetwiste leider in zijn hoekje achterin de rechtszaal. Zo nu en dan was het nodig om zijn Commanders te controleren bij het rechtspreken. Philo had het nog niet vaak hoeven doen, en de Alpha moest de boel in de gaten houden en zorgen dat hij in kon springen als er problemen waren. Met staart om zijn voorpoten gewikkeld sloeg hij het zojuist binnengebrachte delinquentje gade. Haar hier te zien verbaasde hem niets. Hij wist niet hoe ze heette, maar hij herkende haar wel. Zij behoorde tot die jonge vossenbende die door zijn territorium marcheerden alsof ze koningen van het woud waren. Ze trokken zich niets aan van de rest en zochten de grenzen van de regels op. Ze waren vaste klanten van de rechtbank, en ook zij was hier al wel vaker geweest.

Het was duidelijk dat ze zich goed aan het ergeren was. Ongeduldig keek ze om zich heen en met haar staart veegde ze de grond schoon. Toen ze uit het niets begon te blaffen tegen haar collega de bewaker, kwam Phoenix overeind en beende naar haar toe. 'Jongedame, jij moet een beetje kalmeren, ja?' zei hij streng. 'En waar blijft die Philo!' Hij zuchtte. 'Je wacht maar even. Hij komt eraan maar hij heeft meer te doen dan vechtjasjes als jij op te voeden.' Traag begon hij zijn oor schoon te maken, en keek haar tussendoor aan. Als ze niet zo boos zou kijken, had ze best een lief gezichtje gehad. Ach wat, al dat rapaille zag er hetzelfde uit.


Laatst aangepast door Poehbeertje op di maa 17, 2015 11:23 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden

Admin
Administrator

You Know I'm No Good  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Know I'm No Good You Know I'm No Good  I_icon_minitimezo maa 15, 2015 7:00 pm

You Know I'm No Good  Janis411
18 moons - Lakeroots - Warrior - De rechtszaal
"Jongedame, jij moet een beetje kalmeren, ja?" Die stem... Oh oh.. Zo snel mogelijk draaide ze zich om. En ja hoor, de oh zo koene leider van de Lakeroots zelve stond voor haar. Hun blikken kruiste elkaar, zijn houding straalde macht uit en zijn blik was sterk en zelfverzekerd. Toch wende ze haar ogen niet af meteen af.
Wat deed hij hier eigenlijk? Moest ie niet in zijn hol liggend zijn packgenoten rond commanderen? Zover Janis wist kwamen de leider alleen naar een rechtszaak als de misdaad echt erg was. Des te langer ze hem aan bleef kijken, des te ongemakkelijker ze zich begon te voelen. Uiteindelijk wende ze haar ogen toch maar af en staarde demonstratief naar de grond.
Ze kende hem niet goed, hij was hun leider en heette Phoenix, veel verder dan dat kwam ze niet. Maar wat ze wel wist was dat ze hem nu al niet mocht. Ze hield er niet van als vossen de baas over haar speelde of haar zeiden wat ze moest doen. Die soort vossen waren altijd zo arrogant en vonden dat ze alles konden. En ja, hij was de leider, dus dat ging nooit werken. "Je wacht maar even. Hij komt eraan maar hij heeft meer te doen dan vechtjasjes als jij op te voeden." Geïrriteerd keek ze op, nou ja zeg! Was hij altijd zo bruut? Ze besloot om op een gepaste manier te antwoorden, tegen een groot leider moet je immers beleefd zijn. Ze maakte een klein buiginkje. "Het spijt me verschrikkelijk, oh koene leider Phoenix, ik zal me rustig houden." De sarcasme droop van haar woorden af. "Vergeef me alstublieft!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com

Poehbeertje
Poehbeertje


You Know I'm No Good  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Know I'm No Good You Know I'm No Good  I_icon_minitimezo maa 15, 2015 9:37 pm

You Know I'm No Good  2hyvsjl

Ze maakte een klein buiginkje en zette haar stem op de sarcastische stand. 'Het spijt me verschrikkelijk, oh koene leider Phoenix, ik zal me rustig houden. Vergeef me alstublieft!' Ach. Meende ze dat echt? Wat schattig. Het onbenul van jong en onbezonnen zijn. Hierom kon de "koene leider Phoenix" toch niet boos worden? 'Meisje,' zei hij hoofdschuddend. 'Besef je wel hoeveel macht ik over jou heb? Besef je dat ik jou met één zwaai van mijn staart het hele leven zuur kan maken?' Phoenix lachte schamper. 'Je kan nu vlak voor je rechtszaak stoer gaan doen, maar je doet het jezelf aan. Kom op, geef jezelf een kans.' Hij gaf haar een knipoog en draaide zich met een zwaai om. Als hij zich nog langer met haar zou gaan bemoeien zou ze zichzelf behoorlijk in de nesten gaan werken. Zo'n klein meisje kon niets tegenover de Leider, en hij moest haar beschermen tegen haar eigen kapsones. De schat. Ze had nog zoveel te leren. Hij slofte terug naar zijn hoekje en ging in precies dezelfde houding weer zitten. Alsof hij nooit was opgestaan. Hij schonk haar een cynische glimlach vanuit de andere kant van het hol. Het wachten was nu op Philo. Hij was heel benieuwd wat ze had uitgespookt. Hoe heette ze nou eigenlijk?
Terug naar boven Ga naar beneden

Admin
Administrator

You Know I'm No Good  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Know I'm No Good You Know I'm No Good  I_icon_minitimema maa 16, 2015 8:24 pm

You Know I'm No Good  Janis411
18 moons - Lakeroots - Warrior - De rechtszaal
Ze hief haar kop al iets hoger, hier had Phoenix vast niks op terug te zeggen! Op haar mond stond nog steeds dezelfde gespeelde vriendelijke glimlach. 'Meisje,' ze zag dat hij zijn kop heen weer schudde. 'Besef je wel hoeveel macht ik over jou heb? Besef je dat ik jou met één zwaai van mijn staart het hele leven zuur kan maken?' Hij lachte schamper. Janis wist niet zo goed of ze zijn lach nou schattig of onwijs irritant vond. 'Alleen betwijfel ik of u die macht ook behoudt als u hem misbruikt.' Ze hield haar kop schuin en glimlachte. 'Want zover ik weet staat er geen straf op het de leider vriendelijk om vergiffenis vragen.' Haar ogen twinkelde al door haar "overwinning" maar hij leek het haast te negeren. 'Je kan nu vlak voor je rechtszaak stoer gaan doen, maar je doet het jezelf aan. Kom op, geef jezelf een kans.' Was dat hoe hij over haar dacht? Alsof ze een klein meisje was wat nu even stoer deed en dan na haar rechtszaak in huilen zou uitbarsten? Geïrriteerd en tevens vol ongeloof keek Janis hem aan. Net voordat ze aan haar reactie wilde beginnen draaide hij zich om, maar niet zonder eerst een knipoog te hebben gegeven. Jammer genoeg voor een van haar bewakers, kon hij een klein grinnikje niet onderdrukken. Ze worp hem een van haar dodelijke "hier krijg je spijt van" blikken, maar besloot zich verder in te houden. Vervolgens zakte ze neer op de grond - het staan werd vermoeiend - en ging in een verveelde houding zitten, nog steeds een beetje verward over wat er net was gebeurd. Trouwens, waar bleef die Philo nou?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com

Poehbeertje
Poehbeertje


You Know I'm No Good  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Know I'm No Good You Know I'm No Good  I_icon_minitimedi maa 17, 2015 11:21 pm

You Know I'm No Good  2dhvjgn

Tss. Eigenwijze snotneus. Maar toch moest hij toegeven dat hij onder de indruk was van haar durf. De meeste vossen dribbelden achter hem aan en volgden kruiperig al zijn bevelen op. Maar zij keek hem recht in de ogen en daagde hem uit. Hij vond het buitengewoon irritant, maar stiekem kon hij het wel waarderen. Hij kon zich van dit brutale adolescentje bijna niet voorstellen dat ze iets al te serieus' had misdaan. Een beetje kattenkwaad misschien. Hij boog zijn kop omlaag en glimlachte in zichzelf.

Inmiddels begon Phoenix ook tamelijk ongeduldig te worden. Als zijn Commander er over een minuut nog niet zou zijn, zou hij gewoon zelf de zaak overnemen. En met Philo had hij nog een hartig woordje te wisselen. Hij stond op en liep naar de relatief smalle uitgang van de zaal. Kwam Philo eraan? Links? Rechts? Geen spoor. Zou er iets zijn met zijn Bèta? Daar had hij nog helemaal niet over nagedacht. Hij had gedacht dat Philo gewoon te laat was of het vergeten was, maar inmiddels leek dat wat onwaarschijnlijk te worden. Maar hoe dan ook was hij niet aanwezig, en zijn tijd was om. Hij draaide zich om en liep naar de dikke wortel aan de achterwand van de rechtszaal die diende als podium voor de rechter. Met gestrekte voorpoten en rechte rug - een formele houding - ging hij zitten. 'Bij dezen verklaar ik de rechtszaak voor geopend,' zei hij luid. 'Wil de aangeklaagde voorkomen?'
Terug naar boven Ga naar beneden

Admin
Administrator

You Know I'm No Good  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Know I'm No Good You Know I'm No Good  I_icon_minitimewo maa 18, 2015 9:46 pm

You Know I'm No Good  Janis411
18 moons - Lakeroots - Warrior
Ze keek naar de uitgang, maar nee hoor, er was geen spoor van hem te bekennen. Hij dacht zeker dat omdat hij commander was hij zich niet aan regels hoefde houden. Nou kon ze begrijpen dat hij zich niet zo snel voor teef al zij zou haasten, maar de koene leider zelve was hier ook aanwezig! Dat was genoeg reden om op tijd te komen toch? Janis kon zich niet voorstellen dat een van de commanders ooit een order van hun leider zouden weigeren. Ze waren allemaal hetzelfde, zwakke, arrogante slijmballen. Maar Philo mocht ze het minst, hij was de commanders van de warriors en beval haar om dingen te doen, dat was voor haar genoeg reden om hem vervelend te vinden. Hopelijk zou hij zo door Phoenix terecht worden gewezen, dan gebeurde er vandaag tenminste nog een leuk ding. De vossin ging ongeduldig verzitten en speelde wat met haar oortjes terwijl uit haar bek een aantal zuchten kwamen. Het duurde laaangg! Ze was niet iemand met veel geduld. 'Duurt het nog la-..' Ze werd onderbroken door de stem van Phoenix. 'Bij dezen verklaar ik de rechtszaak voor geopend,' zei hij overbodig luid. Maar wacht, hè wat? Ging hij voor rechtertje spelen? Dat meende je niet! Misschien leek het positief nieuws, de rechtszaak begon nu immers eerder, maar dat was het totaal niet! Nu werd ze berecht door dezelfde vos die ze net nog had "beledigd", daar was niks positiefs aan. 'Wil de aangeklaagde voorkomen?' Ja, nou nee, ik wil helemaal niet naar voren komen. Ze keek hem boos aan en hief demonstratief haar kop. Wat dacht hij wel niet? Helaas zak ze dat de bewaker links van haar ook niet zoveel geduld meer had en al naar voren wilde stappen. Snel deed ze een stap naar voren, waarna er nog twee volgde. Ze keek even boos om naar de bewaker, maar richtte haar blik al snel weer naar voren. 'Ja?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com

Poehbeertje
Poehbeertje


You Know I'm No Good  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Know I'm No Good You Know I'm No Good  I_icon_minitimewo maa 18, 2015 11:06 pm

You Know I'm No Good  2af0386

Stap voor stap kwam de aangeklaagde naar haar rechter toegelopen. Haar kop was opgeheven: zij liet niet zomaar over zich lopen. Hij wist niet of dit echt het geval was of dat ze maar deed alsof, maar het lukte haar aardig. Te laat. 'Ja?' Phoenix dacht na. Hij hoefde maar een paar dingen te weten. Gewoon het rijtje afratelen. De normale vragen stellen. Niet af laten leiden. Hij inhaleerde diep. 'Wat is uw naam?' Formeel blijven. Hij was bij elke rechtszaak weer bang om iets fout te doen. 'Wat is uw rang?' Wat als hij het verkeerd begreep, of wat als de getuigen logen? Hij zou weken, maanden, en in de ergere gevallen jaren van iemands leven kunnen ruïneren alleen door de verkeerde beslissingen te maken. 'Wat is de aanklacht?' Gewoonlijk zou de aangewezen rechter dit al weten, maar die was er niet, helaas. Dus moest haar bewaker het maar zeggen. 'Ze is aangeklaagd voor geweldpleging jegens een packgenoot,' zei de desbetreffende bewaker. 'Haal de getuigen.' De bewaker knikte professioneel, draaide zich om naar een kamer in een zijgang van deze zaal en riep iets wat Phoenix net niet meer kon verstaan. Drie vossen kwamen binnengeslenterd: een witte, een rode en een bruine. Ze waren allemaal jong, keken allemaal zelfverzekerd en fris uit hun ogen en waren duidelijk vrienden. Een van de witte vossen had vier kleine parallelle sneeën in zijn zij en een sneetje onder zijn linkeroor. 'Ze heeft hem verminkt! Voor altijd!' riep zijn bruine vriendinnetje met paniekerige stem toen ze alledrie aan de andere kant van de rechtszaal naast elkaar waren gaan zitten, en de bewaker zich weer teruggetrokken had. 'Ze sloeg hem en krabde hem en beet hem! Ik heb het gezien! Hij had wel dood kunnen zijn!' De rode vos trok haar ene wenkbrauw op. 'Kom op, Martha, niet overdrijven.' Ze draaide haar kop naar Phoenix. 'Maar ze heeft het wel echt gedaan. Ik was erbij.' De witte vos met de sneeën knikte zelfmedelijdend. 'Ja. Ik zei...' Hij keek zenuwachtig om zich heen. '... iets, en toen werd ze woedend en viel me aan.' Een tijdje bespraken de rechter, de getuigen en de aangeklaagde de hele zaak. De drie vossen wisten het zeer gedetailleerd te reconstrueren: al met al klonk het prima geloofwaardig. 'Het lijkt me wel duidelijk,' zei hij met een toon die een conclusie aankondigde. 'De veroordeelde wordt veroordeeld tot twee weken taakstraf wegens geweldpleging en verminking van een packgenoot. Zes dagen in de week moet ze elke dag twee uur lang vruchten zoeken voor de voedselvoorraad van de roedel. Zaak gesloten.' Hij sloeg met zijn staart op de grond. Gelukkig was het weer afgelopen. Hij had geen fouten gemaakt, toch? Op verkeerde of onzorgvuldige behandeling van een aangeklaagde stond opsluiting in een hol voor vier dagen, op dit niveau van misdaden. Maar hij had er wel vertrouwen in.
Terug naar boven Ga naar beneden

Admin
Administrator

You Know I'm No Good  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Know I'm No Good You Know I'm No Good  I_icon_minitimedi apr 21, 2015 4:01 pm

You Know I'm No Good  Janis411
18 moons - Lakeroots - Warrior
Hij begon met de standaard vragen waarvan er een aantal zeer overbodig waren. 'Wat is uw naam?' Deze bijvoorbeeld. Een leider hoorde toch te weten wie in zijn pack zat? 'Janis.' Ze keek hem doordringend aan. Zag ze daar nou een vleugje onzekerheid? 'Wat is uw rang?' Was zijn volgende vraag. 'Warrior.' Antwoordde Janis ongeïnteresseerd. Hierna kwamen de getuigen en Janis blies naar de witte vos die daarom snel een paar stappen naar achter liep. De drie getuigen begonnen hun verhaal te doen. Allemaal ontzettend dramatisch hoor. Wat had ze hem nou eigenlijk aan gedaan? Een paar schrammetjes? Voor zijn hele leven verminkt puhh, echt niet.

'Het lijkt me wel duidelijk,' Sprak de koene leider na een tijdje gepraat te hebben. Verbaasd keek Janis op. 'Hé, wacht eens even! Mag ik me niet verdedigen? Zo is het niet gegaan!' Maar nee hoor, ze werd totaal genegeerd. 'De veroordeelde wordt veroordeeld tot twee weken taakstraf wegens geweldpleging en verminking van een packgenoot. Zes dagen in de week moet ze elke dag twee uur lang vruchten zoeken voor de voedselvoorraad van de roedel. Zaak gesloten.' Ze vloekte binnensmonds, dit was geen leuke taak. Kwaad keek ze haar leider aan, sloeg vervolgens met haar staart op de grond en draaide zich om.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com

Gesponsorde inhoud


You Know I'm No Good  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Know I'm No Good You Know I'm No Good  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden

You Know I'm No Good

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ Lakeroots :: The Weeping Willow-