IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

The other half of me {Aurora}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht

Nightmare
Nightmare


The other half of me {Aurora} Empty
BerichtOnderwerp: The other half of me {Aurora} The other half of me {Aurora} I_icon_minitimevr maa 20, 2015 1:55 pm


The other half of me {Aurora} 149t737
Een dramatische zucht gleed over haar lippen. Het voelde als een opluchting om even niet meer in Gullwing territorium te zijn, zonder Aiden of iemand anders. Even helemaal alleen zijn, iets wat ze al heel lang niet meer was geweest. Maandenlang was ze omringd geweest door vossen, eerst in haar oude pack, toen door haar pups, waarvan uiteindelijk alleen Aiden over was gebleven, en na een tijdje haar nieuwe familieleden. De Gullwings was geen slechte groep om in te leven, maar ze was niet erg populair en ze had er totaal geen privacy.
Maja's blik ging zoekend naar beneden, alsof ze iets kwijt was.
En dat was ze ook. Toen de vos haarzelf in het water weerspiegeld zag, kreeg ze een kleine hartaanval. De laatste keer dat ze haarzelf had gezien was ze.. anders geweest. Dit was niet de Maja die ze kende. Een totaal andere vos keek terug, een kille, afstandelijke dame met veel te veel verantwoordelijkheden. Je wordt nooit meer de oude
"Maar.."
Even bleef haar blik hangen toen ze zich van het plasje water afwendde. Ze had die stem al een lange tijd niet meer gehoord, en dat was maar goed ook. De teef zag hoe ze ineen was gekrompen toen die stem weer sprak. Haar goede, oude vriend. Het deed haar denken aan die walgelijke tijd dat ze niet voor haarzelf op durfde te komen, en toen ze dat uiteindelijk had gedurfd was ze door iedereen in haar omgeving verstoten. De stem was gebleven tot het moment dat ze haar roguegroep verlaten. En nu was hij weer terug.
"Ga toch weg," siste Maja terwijl ze haar oren in haar nek legde en weg liep van het plasje, richting de zee. Die woelende massa van water, die veel beter bij haar nieuwe ik pasten als dat zielige, stille plasje.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Faline
Faline
Administrator

The other half of me {Aurora} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The other half of me {Aurora} The other half of me {Aurora} I_icon_minitimevr maa 20, 2015 11:36 pm


❄ Aυяσяα
3 years - Gullwings - Warrior - Female


Aurora was weer het kamp uit gegaan, achter een witte nurse aan. Het was niks voor haar om haar niet gewoon te groeten, maar ze was nieuwsgierig. Terwijl ze met haar staart van links naar rechts ging, liep ze achter haar aan.
Er leek een hele lange tijd niks bijzonders te gebeuren en al vaker wou ze hallo gaan zeggen, maar dat deed ze niet. Ze bleef wachten tot een goed moment. De twee vossen kwamen uit op het strand, waar Maja ineens actiever werd. Aurora zag hoe ze in het water keek en schrok van zichzelf. Een glimlach kwam op haar gezicht bij het beeld. Voorzichtig besloot ze dichterbij te komen. Ze bleef achter haar, zodat ze niet gezien kon worden."Ga toch weg,"siste Maja terwijl ze haar oren in haar nek legde. Aurora besloot het niet letterlijk op te nemen."Ook hallo Maja.", zei ze op haar nette toontje. Kort liet ze een stilte vallen."Nou, hoe gaat het met je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Nightmare
Nightmare


The other half of me {Aurora} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The other half of me {Aurora} The other half of me {Aurora} I_icon_minitimeza maa 21, 2015 12:12 pm


The other half of me {Aurora} 149t737
"Ook hallo Maja." Met een ruk keek ze om. Het was Aurora, iemand van de Gullwings. Ze had haar niet opgemerkt. Stom stom stom. "Nou, hoe gaat het met je?"
Ze kon ook nooit alleen zijn. Waarschijnlijk was dat ook de bedoeling. Iemand had Aurora achter haar aan gestuurd toen ze haar weg zagen lopen. En Maja had het niet eens gehoord. Dat hele stuk wat ze hadden gelopen.
"Waarom ben je me gevolgd?" Vroeg ze, de vorige vraag negerend. De witte vos draaide haar rug naar de zee, keek de ander nu recht aan. Aurora had haar altijd wel oké geleken. Ze was een echte kakker, dat wel, maar ze was aardig tegen iedereen. Misschien had zij een beetje meer respect voor haar, als haar packgenoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Faline
Faline
Administrator

The other half of me {Aurora} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The other half of me {Aurora} The other half of me {Aurora} I_icon_minitimeza maa 21, 2015 1:20 pm


❄ Aυяσяα
3 years - Gullwings - Warrior - Female


Maja leek geschrokken te zijn toen ze haar zag. Wat ook wel terecht was, aangezien Aurora achter haar aan was gekomen. Maja werd gezien als de zielige moeder die zich afsloot van de rest, maar Aurora wou dat soort dingen nooit geloven. Ze wist niet hoe ze haar moest benaderen en waarschijnlijk was ze daarom zo nieuwsgierig naar waar ze heen ging."Waarom ben je me gevolgd?" , zei ze. Maja negeerde haar vraag compleet en de jonge warrior wist niet wat ze moest zeggen. Altijd was ze beleefd en aardig en als iemand dat niet terug deed was het moeilijk te antwoorden voor haar."Excuses voor mijn gedrag, Maja.", Snel dacht ze na over wat ze moest zeggen, maar besloot gewoon de waarheid te vertellen."Ik denk dat ik gewoon nieuwsgierig was. Nogmaals sorry."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Nightmare
Nightmare


The other half of me {Aurora} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The other half of me {Aurora} The other half of me {Aurora} I_icon_minitimezo maa 22, 2015 5:13 pm


The other half of me {Aurora} 149t737
Even leek Aurora van haar stuk gebracht, maar al snel reageerde ze. "Excuses voor mijn gedrag, Maja." Dat was niet bepaald het antwoord wat ze had verwacht. Of misschien juist wel. Excuses voor mijn gedrag, Maja Imiteerde het stemmetje in haar hoofd. "Ik denk dat ik gewoon nieuwsgierig was. Nogmaals sorry."
"Dus je vertrouwt me niet eens als ik in mijn eentje het kamp uit loop? Wat een vertrouwen zeg," Niet heel raar, op zich. Maar nu ze haar kans had om tot de pack door te dringen greep ze deze met beide handen. Misschien zou ze ooit haar excuses wel aanbieden voor haar ruwe gedrag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Faline
Faline
Administrator

The other half of me {Aurora} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The other half of me {Aurora} The other half of me {Aurora} I_icon_minitimema maa 23, 2015 5:10 pm


❄ Aυяσяα
3 years - Gullwings - Warrior - Female


"Dus je vertrouwt me niet eens als ik in mijn eentje het kamp uit loop? Wat een vertrouwen zeg," Aurora schrok van haar antwoord. Dat was niet waar, maar ze kon het niet naar haar gaan schreeuwen in deze toestand. Voorzichtig was ze een paar stappen naar achteren gegaan, maar ze was niet bang om aangevallen te worden. Maja zag er altijd zo zielig vanuit haar ogen, maar ze leek geen hulp te willen. Om eerlijk te zijn voelde Aurora zich aangevallen en ze ergerde zich aan Maja. Dit liet ze natuurlijk niet zien. Haar houding was nog altijd groot en rechtop."Dit heeft niks te maken met vertrouwen.", zei ze tegen haar."Ik vertrouw je wel."

-kort-
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Nightmare
Nightmare


The other half of me {Aurora} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The other half of me {Aurora} The other half of me {Aurora} I_icon_minitimezo maa 29, 2015 1:49 pm


The other half of me {Aurora} 149t737
"Dit heeft niks te maken met vertrouwen. Ik vertrouw je wel." Hier werd ze stil van. Verbaasd staarde Maja naar de ander, opende en sloot haar mond een paar keer. Op zoek naar een hard antwoord, een felle reactie. Maar voor de eerste keer wist ze niet wat ze moest zeggen. Ze keek in Aurora's ogen, op zoek naar een spoor van valsheid. Tuurlijk, ze zag irritatie, misschien wat nieuwsgierigheid. Maar niets dat er op doelde dat ze haar uit wilde lokken. Maja's blik speurde het strand over, op zoek naar een vos die hun zat te bespioneren, klaar om haar aan te vallen. Of om te zien hoe Aurora het voor elkaar kreeg haar stil te krijgen. Niets. Ze keek weer naar Aurora, wist niet zo goed wat ze hier mee aan moest. Even voelde ze zich de oude Maja.
"Wie zegt dat jij geen onderdeel bent van een of ander ziek plan om mij weg te jagen?" Ze gooide er maar weer een wantrouwende vraag in, ze voelde zich minder zwak als ze haar bek open trok. En als er iets was wat ze niet wilde voelen, was dat zwakte.  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Gesponsorde inhoud


The other half of me {Aurora} Empty
BerichtOnderwerp: Re: The other half of me {Aurora} The other half of me {Aurora} I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden

The other half of me {Aurora}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ No-man's land :: The beach-