IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Soulless Mini Dani =^.^=

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht

Faline
Faline
Administrator

Soulless Mini Dani =^.^= Empty
BerichtOnderwerp: Soulless Mini Dani =^.^= Soulless Mini Dani =^.^= I_icon_minitimewo dec 17, 2014 9:00 pm

Hallo Gast,

Ik dacht ik ga maar eens als eerste. :3

Ik ben Daniela(Dani) ik ben geboren op 25-05-2000. De titel is omdat ik ten eerste heel klein ben.(Kleiner dan Isa & Dieuw >( ) En ik heb rood haar met sproeten, ze zeggen dat mensen die dat hebben geen ziel hebben, vandaar. ^.^

Ja, ik ben dus een Ginger. Veel sproeten, rood krullend haar & groene ogen. Ik ben wat stressproblemen soms, ik word snel heel gestrest en ik word er ook dan ziek van of niet lekker. Moet ook druppels innemen elke dag. ;3

Ik heb aardig wat hobby's, ik rij paard, speel hockey & speel viool. Paardrijden doe ik toch al het langst. Als kleine peuter ging ik al rijden op shetlanders en nu rij ik nog paard. Het is geweldig nog steeds. <3
Daarna ben ik begonnen met viool op 7/8 jaar. Helaas ben ik van les gegaan dit jaar voor diezelfde stress die ik ermee had, maar spelen doe ik nog wel. (:
En daarna begon ik met hockey op 9/10 jaar met hockey. Eerst was het echt voor het leuke en gezellige team, nu zit ik in de selectie en is het wel serieus. We zijn net naar de 1ste klasse gegaan, en ik train 2 keer in de week met een wedstrijd en ik geef ook nog zelf training. Het is wel serieuzer dan eerst, nog is het superleuk om te doen. :3

Op youtube kijk ik echt van alles nog wat. Qua films kijk ik sci-fi (Hungergames, Divergent, Maze Runner.). En met muziek luister pop zoal.
Fran(Neon) heeft me de anime wereld ingebracht, en heb nu gekeken; Akuma No Riddle, RWBY & Love Live. Ze zijn allemaal echt heel awesome. :'D

Ik heb heel coole huisdieren. :'D
Het zijn twee tuxedo cats. En ze zijn echt geweldig.

Karel
Is een luie grote zwart witte kater. Hij is echt heel lief en laat alles met zich doen(Je kan hem door de kamer gooien als je dat zou willen). Hij komt uit een per-ongeluk-nestje van een boerderij. En het is ook nog een fotomodel. De foto's die ik nu heb zijn gewoon van mijn iPhone, maar heb nog een grotere camera waarmee ik ze ook fotografeer. Die komen hier ook binnenkort.
Karel:

Kyra
Kyra is een klein zwart wit poesje. Ze is in het algemeen wat bang voor nieuwe mensen en drukte, maar ze is wel echt superlief. Ze vindt het leuk om soms te knuffelen en te spelen. Toch ligt ze ook heel vaak in mijn kamer te slapen op de grappigste plekken. Ook zij blijft gewoon mooi stilstaan als ik de camera op haar richt.
Kyra:

Vragen mogen altijd komen.

-Dani


Laatst aangepast door Soulless op do dec 18, 2014 6:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Stereoheart
Stereoheart


Soulless Mini Dani =^.^= Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soulless Mini Dani =^.^= Soulless Mini Dani =^.^= I_icon_minitimewo dec 17, 2014 10:15 pm

Heuj nog iemand om aan mijn lijstje met mensen die ik uit de selectie ken toe te voegen, ik had ook al turnen en handbal X'D

Zeg banaan wat is je lievelingsfruit?
Hoe kwam je op het idee om mega grote geslachtstekentjes te stoppen in de hoover ava's?

Je bent vergeten over je huisdieren te vertellen kiddo ^^
Terug naar boven Ga naar beneden

Faline
Faline
Administrator

Soulless Mini Dani =^.^= Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soulless Mini Dani =^.^= Soulless Mini Dani =^.^= I_icon_minitimedo dec 18, 2014 1:59 pm

Zeg banaan wat is je lievelingsfruit?
Haha, Banaan is lekker natuurlijk. Maar Litchi is geweldig. <'3

Hoe kwam je op het idee om mega grote geslachtstekentjes te stoppen in de hoover ava's?

De kleine zorgden ervoor dat verschillende dingen op 1 zin stonden en dat was heel lelijk. Maar ik ga ze nog wel wat kleiner maken. x'D

Je bent vergeten over je huisdieren te vertellen kiddo ^^
Whooops, ga het er nu in editten. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Nightmare
Nightmare


Soulless Mini Dani =^.^= Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soulless Mini Dani =^.^= Soulless Mini Dani =^.^= I_icon_minitimedo dec 18, 2014 6:41 pm

Wat vind je van me?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Faline
Faline
Administrator

Soulless Mini Dani =^.^= Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soulless Mini Dani =^.^= Soulless Mini Dani =^.^= I_icon_minitimedo dec 18, 2014 6:43 pm

Je bent een rare maar leuke meid. :D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Gesponsorde inhoud


Soulless Mini Dani =^.^= Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soulless Mini Dani =^.^= Soulless Mini Dani =^.^= I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden

Soulless Mini Dani =^.^=

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Because I can - Dani DropTopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ General :: Introduce-