IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Plain white {Justin}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht

Stereoheart
Stereoheart


Plain white {Justin} Empty
BerichtOnderwerp: Plain white {Justin} Plain white {Justin} I_icon_minitimeza maa 14, 2015 6:06 pm



Plain white {Justin} 3584bqx
Met rustige passen kwam de Leader het kamp binnen gelopen. Een konijn droeg ze in haar bek. Ondanks dat ze Leader was en voormalig Warrior betekende het niet dat ze nooit geen voedsel binnen hoefde te brengen. Een van haar belangrijkste taken was er voor zorgen dat alles goed ging in de pack. Dat betekende onder andere dat ze er ook voor moest zorgen dat er genoeg voedsel was en alle leerlingen goed werden getraind. Rustig legde ze het konijn op de prooistapel waarna ze voor de gletsjer ging zitten. De eerste beste vos die voorbij kwam lopen sprak ze aan. "Hallo, is er vandaag nog iets gebeurd?"
Terug naar boven Ga naar beneden

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Plain white {Justin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plain white {Justin} Plain white {Justin} I_icon_minitimeza maa 14, 2015 8:55 pm

JUSTIN
It's not always rainbows and butterflies. It's compromise that moves us along


Rustig haalde hij één van zijn massieve poten over zijn kop. Ondanks het feit dat de zon al een poosje geleden op was gegaan, was de pluizige vos nog maar net wakker. Hij strekte zijn spieren en maakte zijn weg naar de hoop prooien. Langzaam trippelde hij eromheen op zijn hoge poten en stak zijn neus naar een haas met een pluizige pels. Hij boog zijn kop om de prooi tussen zijn sterke kaken te grijpen toen een stem naast hem klonk. Voor een fractie van een seconde schrok hij, maar vrijwel meteen herkende hij de stem van zijn leider, Ijiné. "Hallo, is er vandaag nog iets gebeurt?" Justin knikte haar toe als teken van goedendag en krulde bijna elegant zijn extreem dikke en pluizige staart om zijn poten. "Niets bijzonders zo ver ik weet. Maar ik ben dan ook net wakker." Hij stak zijn neus in de ijzige lucht en ademde diep in. "Wel heb ik gehoord dat het weer beter zal worden voor de jacht." Zijn kop een beetje scheef houdend keek hij zijn leider respectvol aan.



Laatst aangepast door BrokenButterfly op wo maa 25, 2015 4:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Stereoheart
Stereoheart


Plain white {Justin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plain white {Justin} Plain white {Justin} I_icon_minitimezo maa 15, 2015 3:18 pm



Plain white {Justin} 3584bqx
De vos sloeg zijn staart om zijn poten. "Niets bijzonders zo ver ik weet. Maar ik ben dan ook net wakker." Antwoordde het reutje op haar vraag. "Wel heb ik gehoord dat het weer beter zal worden voor de jacht." Vervolgde Justin waarop de Leader bevestigend knikte. Het weer zag er naar uit dat binnenkort de prooi weer vaker uit hun holen zou komen. Dat betekende dat de Hunters meer prooi binnen brachten en de vossen van de pack sterker zouden worden. "Binnenkort zal er inderdaad meer prooi binnen komen waardoor de pack weer sterker word. Dat is nodig ook, ik hoorde van een andere vos over een klein groepje vossen dat nog wel eens problemen wil veroorzaken in de packs."
Terug naar boven Ga naar beneden

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Plain white {Justin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plain white {Justin} Plain white {Justin} I_icon_minitimewo maa 25, 2015 5:29 pm

JUSTIN
It's not always rainbows and butterflies. It's compromise that moves us along


"Binnenkort zal er inderdaad meer prooi binnen komen waardoor de pack weer sterker word. Dat is nodig ook, ik hoorde van een andere vos over een klein groepje vossen dat nog wel eens problemen wil veroorzaken in de packs." bevestigde Ijiné. Justin schudde zijn kop. "Een klein groepje vossen vanaf buiten?" Hij kneep zijn ogen even dicht. Hij hoopte inderdaad dat ze geen problemen zouden opleveren. Ook al werd het weer beter voor de jacht, als andere vossen de prooien voor hun neus zouden weg stelen zou er alsnog niets overblijven voor de pack. Justin boog zijn kop om een hap te nemen uit zijn haas en richtte zijn aandacht toen weer op Ijiné. "Ook een hap?" bood hij haar aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Stereoheart
Stereoheart


Plain white {Justin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plain white {Justin} Plain white {Justin} I_icon_minitimewo maa 25, 2015 7:09 pm



Plain white {Justin} 3584bqx
"Een klein groepje vossen vanaf buiten?" Zei de witte vos terwijl hij met zijn kop schudde. Ijiné knikt bevestigend, ze had er van een aantal vossen van gehoord. "Het lijkt er wel op dat de andere packs er meer last van zullen hebben dan wij." Zei ze rustig, daar was ze vrij zeker van. Over het groepje had ze gehoord dat ze vooral op de gebieden van de Lakeroots en Gullwings rond hingen. De Glacierfangs hadden er nog niet echt last van gehad. "Ook een hap?" Zei Justin terwijl hij haar een stukje van het konijn aan bood. "Nee ik hoef niets, eet jij maar. Hoe gaat het overigens met je taken?" Vroeg Ijiné er meteen achteraan om toch maar wat extra autoriteit uit te stralen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Plain white {Justin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plain white {Justin} Plain white {Justin} I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden

Plain white {Justin}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ Glacierfangs :: The Glacier-