IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Het lucht-je-hartje topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimevr nov 14, 2014 3:28 pm

Oh geez
Een paar dagen geleden heb ik dus via whatsapp een behoorlijk serieus gesprek gehad met mijn vriendin, en toen heb ik ontdekt dat ze dus bezig is een eetstoornis te ontwikkelen. Ze probeert te kotsen, en het viel me ook al op dat ze niet zo veel eet. Gelukkig is het nog niet zo ver dat ze niet meer durft te snoepen, en het kotsen lukt nooit. Volgens mij zit ze nog niet zo diep in de put - ze eet namelijk nog snoep en vind dat ook lekker - en ik wil haar graag helpen omhoog te komen. Ik heb een paar ideeën genoemd om in ieder geval te proberen dat ze meer caloriën binnen krijgt, door eten met veel caloriën te eten, waar je dat niet meteen van ziet. Dat helpt echter niet heel erg tegen het voorkomen van de eetstoornis, en nou kan ik het wel aan een volwassene vertellen, maar ze heeft me in vertrouwen genomen en ik ga die niet schaden. Plus ik vind dat ze het zelf moet vertellen, omdat ze dat dan ook zeg maar wil.
Weten jullie iets hoe ik kan proberen de eetstoornis te voorkomen? Ik weet dat ik niet heel veel kan doen, maar misschien dat ik iets kan doen om haar een beetje positief te maken of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Akumi
Akumi


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimeza nov 15, 2014 2:05 pm

@Bregje, een vriendin van mij die had dat ook vorig jaar. Ik spreek haar nu niet meer zo veel maar zei at dus helemaal niks in de pauze. Wij waren/zijn hele goeie vriendinnen van haar en toen ze niet wou eten heb ik een cracker gepakt en duwde het letterlijk in haar mond en dwong het haar te eten XD Oke, dit is geen aanrader als je vriendin snel pissig word. Zei moest er om lachen, we hebben uiteindelijk allemaal dingen opgezocht op internet en haar alles laten lezen over wat er gebeurd als je niks eet. Je word namelijk bijvoorbeeld alleen maar dikker omdat je lichaam vet gaat opslaan. Ook heb je minder energie en word je sneller moe. Misschien helpt het om haar een paar van die dingen te laten lezen waar je toch wel bang van word.

Terug naar boven Ga naar beneden

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimeza nov 15, 2014 5:20 pm

Runner schreef:
Ik weet dat jullie het goed bedoelen, maar nee, ik ga het echt niet aan mijn ouders vertellen. Mijn ma gaat flippen en me pa gaat in de 'ik ben niet boos maar teleurgesteld' bui. No way. Thanks dat jullie me blijven steunen ;). Momenteel werkt het alleen nog niet. Ik was drie dagen zonder snijden, maar gister heb ik het toch weer gedaan. En ik merk ook dat de wonden minder snel helen; dus ik ga dieper. En omdat ik niet door eerdere wonden heen wil snijden moet ik ook verder naar beneden. En ja.. Minstens de helft van mijn onderarm staat nu onder de strepen. Sommigen helen al, sommigen zijn net dicht. Ja, ik heb nu wel door dat ik een redelijk probleem aan het krijgen ben...

dit is veel tekst dus ff een spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Faline
Faline
Administrator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimezo nov 16, 2014 12:25 am

@Robin, En wij zijn er ook voor jou. ^^
Ja shit mag je hier zeggen. ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimezo nov 16, 2014 2:06 pm

Hooray voor schelden in het LJH topic

@Pia, Misschien is dat wel een goed idee ja ^^ Maar ik denk niet dat eten in de mond proppen op lange termijn helpt XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimezo nov 16, 2014 7:42 pm

@Bregje: Misschien juist wel. Het kan haar laten inzien dat ze echt slecht bezig is. Waarom zou jij anders zoveel moeite doen haar iets te laten eten? Hou wel rekening met haar grenzen, anders vertrouwd ze je misschien niet meer. Dat moet je ook niet hebben.

@Robin: Jij weet echt precies te schrijven hoe ik me voel: In plaats van mensen te helpen zoals nu, was ik degene die het hele lucht-je-hartje topic vol te spammen met problemen. Maar ja, of het helpt? Ik snij nog steeds, en ja ik heb door dat het slecht is. Maar dat wist ik al. Uiteindelijk heeft al het advies me misschien niet echt de goede kant op geholpen, maar het heeft er wel voor gezorgd dat het niet erger werd/wordt. Guys I wanna thanks you all <3
Terug naar boven Ga naar beneden

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimedi nov 18, 2014 5:11 pm



Sjeez, ik kan echt niets hebben D:
Zat tijdens Frans lekker te huilen, omdat ik twee rijtjes van werkwoorden niet kan vervoegen. Ten eerste slecht van me dat ik daarom ging janken en ten tweede nog slechter dat ik ze niet ken. Goddamnit, ik moest ze in de eerste kennen. En toen wist ik ze ook, net zoals in de tweede. Maar ik ben nu ALLES. KWIJT. Als ik teksten lees snap ik er geen zak meer van, terwijl dat in de eerste en tweede een makkie was. En woorden die we moesten leren ben ik na een week weer kwijt. Fml. Jaa, ik weet dat mijn problemen echt minimaal zijn, maar ik zit er toch mee. Fcing huilen tijdens Frans, hoe dom kan je zijn... En zeker nu er maar twee andere kinderen in mijn klas zitten, die alles wel snappen. In de les erna heb ik echt zó veel zitten lachen dat die gasten wel zullen denken dat ik zwanger ben ofzo... Damnit emoties, normaal doe ik nooit zo D:
En ik weet dat ik het in gebruik van die werkwoorden niet goed ben, dus ik had een gedeelte van mijn huiswerk niet gemaakt, zodat ik het kon overschrijven van iemand die het wel snapte, om zo niet af te gaan. Dat is absoluut niet zoals ik ben D:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimedi nov 18, 2014 8:51 pm

Geen zorgen Cat, je bent niet de enige. De laatste tijd lukt vooral Frans echt niet. Ik kan zo hard leren als ik wil, maar ik vergeet bijna alles weer. Pas had ik ook super goed en hard zitten leren, ik wist het gewoon, en de volgende dag? Blackout
Waarschijnlijk komt het deels omdat ik nu bang ben dat ik nog een keer een blackout krijg, maar ik kan de teksten goed volgen en mijn huiswerk gaat ook gewoon goed.

Niet dat dit veel nut heeft voor jou. Maar ik denk dat als er maar twee mensen zijn die het snappen, dat de docent iets niet helemaal goed doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimedi nov 18, 2014 9:00 pm


Ty Bregje c:
Het punt is alleen dat onze Frans klas maar zes personen en een leraar telt, en vandaag waren er drie ziek, dus dan blijven er drie over. Twee slimmerds en ik XD
En voor toetsen haal ik wel hoge cijfers, want dat is het probleem niet. Het is alleen dat ik erna alles gewoon vergeet D:
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimevr nov 21, 2014 10:03 pm

Misschien is het dan een idee om, weet ik veel, op Franse forums te gaan? Of gewoon Franse blogs te volgen. Als je zo goed bent in Frans als ik denk, kan je dat denk ik wel begrijpen en anders vertaal je. Mijn Engels is ook stukke beter geworden toen ik blogs en youtube channels ging volgen. Je raakt op die manier stukken beter gewend aan de talen en omdat het veel leuker is dat losse woordjes opdreunen, onthoud je het ook sneller en beter ^^

____
Damn, ik ben dus verliefd op een jongen in mijn klas. En hij vind mij denk ik ook wel een beetje leuk. Misschien. En nou wil ik op zich wel proberen om een beetje te flirten, alleen ik heb twee behoorlijke problemen waar ik tegenaan loop.
Nou, mijn vriendin is dus op precies dezelfde jongen, waardoor ik me nogal kut kan voelen als ik me bedenk dat ik recht voor haar neus zou staan flirten met hem. Ze is behoorlijk verlegen, en ik juist niet. Dus het is niet een battle of zo, het is gewoon dat zij niks durft, en ik ietsje meer, en dan heb ik het gevoel dat ik het geluk een beetje voor haar neus weggris. Ook omdat zij volgens mij wel eerder verliefd op hem was, of het in ieder geval wist.
En probleem nummer twee, ook best ernstig. Ik ben namelijk behoorlijk droog, zo als sommigen van jullie misschien weten van de meets. Bij van die artiekelen van 'how to flirt' staat dat je met hem moet praten, interesse in hem moet tonen, aanraken, oogcontact, complimentjes etc. Het probleem is echter dat ik dit bij best veel andere mensen doe. Ik vind mensen heel snel aardig, toon interesse in anderen, ben vrij 'aanrakerig' en kan ook best uitdagend doen. Meestal is het dus de ander die akward wegkijkt, als dat gebeurt tenminste.

Dus eigenlijk is complimentjes mijn enige optie, maar ik vind complimentjes dus weer heel lastig. Ik weet niet goed hoe ik ze moet geven en ontvangen, vind het lastig om complimentjes te geven, en wordt ook verlegen als ik ze krijg en reageer meestal maar een beetje lacherig of zo.

WAT MOET IK HIER IN GODS NAAM MEE DOEN, RED MIJ
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Faline
Faline
Administrator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimeza nov 22, 2014 9:24 am

@Cat, Ik had hetzelfde probleem en dat is waarom ik Frans heb laten vallen in de 3de. Dus rustig aan meid, het is niet het einde van wereld.(Zo stel ik mijzelf ook altijd gerust.)
Wat is het ergste wat er kan gebeuren in dit scenario? Als je daar naar kijkt zie je meestal gewoon dat het heel erg meevalt.

@Bregje, Ik ben heel slecht met jongens haha. Ik zou zeggen PIA to the rescue. ^^
Wel een moeilijke Bregje.

Gewoon wat shizzle over mijzelf doe ik even kwijt wil.:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimeza nov 22, 2014 3:47 pm


Mja, misschien is het inderdaad wel een leuk idee om Franse blogs & stuff te volgen c:
Om de één of andere reden word ik echt heel rustig als ik de bovenstaande post lees XD

@Bregje; Ik heb echt héél weinig ervaring met liefde lonerforever, maar misschien moet je het er eens over hebben met je vriendin. Gewoon zeggen dat je hem ook leuk vindt, zodat ze er een soort van rekening mee kan houden en samen kunnen kijken naar een oplossing-achtig-iets.

@Dani; Well, ik heb ook met jouw probleem geen ervaring, maar het enige wat ik kan zeggen is: denk er niet aan. Als je eraan begint te denken, ga dan een liedje zingen ofzo ;D
Als ik het zo hoor krijg je juist stress als je denkt aan stress...

Terug naar boven Ga naar beneden

Akumi
Akumi


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimeza nov 22, 2014 5:03 pm

@Bregje,
Best wel wat tekst hèhè:
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimeza nov 22, 2014 9:46 pm

Maar ze weet zeg maar al dat ik ook verliefd op hem ben, ze had het zelfs eerder door (of meer een vermoeden) dan ik.

@Pia, Je weet dus precies te beschrijven hoe ik me voel :')
Altijd lachen zal wel niet moeilijk zijn, aangezien ik dat toch altijd al doe XD
Alleen die complimentjes D:
Ik heb het gevoel dat als ik complimpentjes ga geven, iedereen me raar gaat vinden of zo, of de hele klas weet het binnen een paar dagen. (want dat weten ze dus al van mijn vriendin, terwijl ze het alleen aan mij en een andere vriendin heeft verteld, en wij zouden dat niet doorvertellen. Het is ook helemaal niet duidelijk dat ze verliefd op hem is, dat wist ik helemaal niet tot ze het vertelde.) Ik weet niet, hij heeft altijd hetzelfde kapsel, ik ruik het eigenlijk nooit als hij een geurtje op heeft (als hij dat doet), nooit heeft hij iets nieuws, en om dan aan te komen met ouwe koeien voelt zo raar..
En dan heb je dus ook dat eigenlijk bijna niemand die flow heeft (denk ik tenminste), dus dan gaan ze het ben ik bang raar vinden en denken dat ik maar een grapje uit haal. Er zijn twee jongens in mijn klas die de hele tijd met mij zitten te spotten en me beledigen (ik denk niet dat zij het heel serieus bedoelen, maar zo vat ik het dus wel op), en dan ben ik weer bang dat ze dat opmerken, wat ze waarschijnlijk ook gaan doen, en dan gaan ze dat weer helemaal zeggen en zwaai ik het een beetje weg met een nonchalante "Dus als ik aardig ben ben ik verliefd" en dan is de discussie wel klaar, maar weet ik dat hun dat weten en dat is niet geweldig en AAARG HET IS ZO MOELIJK FUCK FUCK FUCK

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Akumi
Akumi


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimeza nov 22, 2014 10:04 pm

Maar soms, zijn oude koeien wel oké :3
En anders let eens zijn kleding. Zie je iets wat nieuw is gewoon vragen. Is die nieuw? Wat leuk! Of als hij niet nieuw is kan je ook zeggen oh ik vind hem erg leuk. Maar flow is wel heel normaal hoor :) Ik liet het ook niet zien op school omdat ik niet zo van al die aandacht hou van oehh en zo. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk ;)
Op onze school is die aandacht ook eigenlijk helemaal niet zo erg, meestal is het zo van hebben jullie wat? Oh wat leuk! The end, end of story. Want wij zitten op zo een school waar elke dag een nieuwe relatie is. Maar heel even terug naar het verhaal XD Het heeft geen haast toch? Wacht het nog even af, het hoeft niet nu toch. Denk er nog even rustig over na en ga na wat je voor hem voelt. Misschien helpt het om te bedenken, nou ja het klinkt raar maar zou je echt een relatie met hem willen XD Stel je voor hij vind jou ook leuk en jullie weten dat van elkaar en hij vraagt je. Zou je dan ook echt met hem willen? Ik weet dat het een rare vraag is maar ik heb er ook vaak over na gedacht :) Soms twijfelde ik dan ook echt maar als je echt voor hem wilt gaan moet je dat misschien tegen je vriendin zeggen...
Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimeza nov 29, 2014 9:14 pm

Ugh. Het gaat nog steeds niet goed. Misschien gaat het langzamerhand juist slechter. Terwijl ik dacht dat het beter ging. Ik heb nu wel door dat ik een masker opgetrokken heb/nog steeds optrek naar iedereen om me heen, zelfs op andere fora. Ik doe mezelf voor alsof ik altijd vrolijk ben en niets me kan deren. Ik doe gewoon m'n karakters na, heb ik nu door. Daardoor kan ik mn gevoel niet kwijt bij anderen; dus is t snijden ook weer erger. Ik had tegen een vriendin gezegd dat ik mn wonden nu zou laten helen. Nou. Dat is niet gelukt. En ze zei nog dat ze zo trots op me was dat ik het wilde proberen enzo. Ik zat ook echt te janken toen ik mezelf weer had gesneden. Ik voel me zo waardeloos. Ze weet nu ook niet dat ik het weer gedaan heb. Zij denkt dat ik mn arm laat helen. En verder weet niemand het nog steeds, waardoor ik een stem in mn hoofd weer terug heb (Had anorexia, ook die stem, stem was weg, nu weer terug, lang verhaal) en die verteld me ook keer op keer dat iedereen het wel ziet maar dat ze me niet genoeg waard vinden om er iets van te zeggen, dat ze het niet erg vinden, dat ze vinden dat ik het verdien.. etc. Ik weet niet zo goed meer wat ik moet doen...
Terug naar boven Ga naar beneden

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimezo nov 30, 2014 9:13 am

@Julya:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimema dec 01, 2014 10:40 am

Nee, ho, wil ik niet. Terwijl ik het las had ik echt een schreeuwende stem in mn hoofd. Oke, ja, dat hoort niet, dat heb ik ook wel door. Maar, zolang ik toch niet zoveel bloed verlies dat ik er niet dood aan ga, dan... Ja, oke, dat klinkt ook niet echt als het onder controle hebben... Maar als je zegt dat ik hulp nodig heb, dan moeten mn ouders het weten. En nee. Dat ga ik niet doen. Ik wéét dat het niet goed is wat ik doe, wat ik in mn hoofd heb/hoor. Maar ik moet beter willen worden voor mezelf, toch? Nou, dat gevoel ontbreekt totaal.
Terug naar boven Ga naar beneden

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimema dec 01, 2014 4:08 pm

Dat ontbreekt bij mij ook. Idk..
echt behulpzaam ben ik weer
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimema dec 01, 2014 8:10 pm



Julya, als je je hart wil luchten of een gesprek of iets dergelijks kan dat altijd in mijn inbox hier of op WhatsApp c:
Je staat er echt niet alleen voor en ik wil je heel graag helpen.

~Ik heb net even snel op Google gekeken en twee artikelen gevonden, dunno of het met jou te maken heeft, maar je kan de zoekmachine dus ook raadplegen ;D
Dit en dit zijn de sites.

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimema dec 01, 2014 8:17 pm

@Julya, Maar je hoeft het ook niet persé aan je ouders te vertellen. Ik begrijp helemaal dat je ouders de laatste personen zijn aan wie je het wil vertellen, en natuurlijk is het wel het beste als je het aan hun verteld, maar dat geeft dan ook weer de vraag hoe ze daar op zullen reageren.
Geen idee of jullie vertrouwenspersonen hebben op jullie school, of anders vertel je het aan je mentor. Maar haal er alsjeblieft een volwassene bij, deze kunnen er veel meer mee doen dan wij. Want we kunnen je wel troosten, proberen over te halen en proberen te helpen, maar volwassenen kunnen ook echt actie ondernemen.
En ja, nu bloed je nog niet dood. Maar áls je dood bloed is het te laat. Dan kun je niet meer omdraaien, dan is je kans op een gelukkig leven bekeken. En dat wil je toch? Een fijn, kleurrijk leven. Maar die staat niet op een dag aan je deur, je moet hem uitnodigen, laten zien dat je het verdient en dat je er het beste uit gaat halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimedi dec 02, 2014 10:38 am

Ja maar ik weet bijna zeker dat mijn mentor meteen naar mn ouders gaat. Ik zal vandaag even kijken voor een vertrouwenspersoon inderdaad. Maar dan moet zij me wel liggen, zeg maar. Maar ik vind het ook wel eng. Ik weet niet hoe ze zal reageren als ik het vertel. Natuurlijk, als vertrouwens persoon zal ze/hij wel wat gewend zijn... Maar ja.
Terug naar boven Ga naar beneden

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimedi dec 02, 2014 5:05 pm

@Julya Je kan naar een dokter gaan in het geheim. Als het goed is hebben die zwijgplicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimedi dec 02, 2014 8:18 pm

dp

I want to cry so hard
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitimedi dec 02, 2014 8:21 pm

Wat is er dan Robin? Can we do something for you?
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 5 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden

Het lucht-je-hartje topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 5 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Het Be Happy Topic
» Cosplay topic
» Het animé topic
» Huiswerk hulp topic
» Officieel Spam Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ General :: Out of character :: Chat corner-