IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Het lucht-je-hartje topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimezo feb 01, 2015 8:37 pm

Aye ik ben gestopt met selfharm sinds het Gerard Way concert op 24 jan, en heb het tot nu toe volgehouden,Gerard Thank You, I Love You maar het is fucking hard to do :(
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Faline
Faline
Administrator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimezo feb 01, 2015 9:04 pm

Goed Robin. Je kunt het!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimema feb 02, 2015 7:11 am

Yay Robin!
Volhouden zo, je kunt het ;)
Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimema feb 02, 2015 2:42 pm

Goed zo Robin! Hold on!
@Sophia; Thanks
Terug naar boven Ga naar beneden

Poehbeertje
Poehbeertje


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 03, 2015 3:39 pm

Ga zo door Robin! Je kan het!
Terug naar boven Ga naar beneden

Akumi
Akumi


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 04, 2015 9:50 pm

Yay Robin Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 2752633372 You can do it!
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimedo feb 05, 2015 4:20 pm

OMG AAAAAH
Ik fietste naar huis, en toen fietste mijn crush langs en greep mijn schouder terwijl hij iets van boe zei. En toen schrok ik en bleef hij mijn schouder vasthouden. En doen hield hij hem eigenlijk iets te lang vast en toen fietste hij weer weg en toen ging ik janken.
Idk why.
Maar ik vind het in ieder geval geweldig en yesyesyes

Trippende, verliefde puber uit ~
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimevr feb 06, 2015 7:00 pm

AAAAAAAAAAAAAAAAAH VANDAAG WAS GEWELDIG

Ik liep zo in de pauze naar binnen (noodlokalen, grr) en toen kwam hij zo aanrennen en sprong half tegen me aan en greep mijn schouders en deed zo 'awrgg' (zo'n grom weet je wel) en hij deed vandaag nog een andere keer zo iets ook al ben ik vergeten wat maar OMG HET GAAT INEENS ZO GOED EN IN BEN ZO BLIJ EN PLEASE LAAT DIT NA HET WEEKEND OOK ZO GAAN WHAAAAAAAAAAA.

Als dat dan zo is zal ik wel stoppen met ons lucht je hartje topic onderspammen. Ik ga wel verder op app of zo >D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Faline
Faline
Administrator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimevr feb 06, 2015 8:12 pm

Bregje is heel blij. xD
Cross your fingers. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimevr feb 06, 2015 10:24 pm

Sounds good Bregje, hopelijk word het wat ^^
Terug naar boven Ga naar beneden

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 11, 2015 4:56 pm

Hi guys ..

I -uh- just wanted to say this -cause you've been really helping me a lot, (Thanks for that) I wanted to tell you this- I realpsed two days ago.

._.

uhm. yea that's kinda it. sorry.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 11, 2015 7:13 pm

Nahw Robin *hugs and doesn't let go*
Je kan er op vertrouwen dat we je altijd zullen blijven steunen en dat niemand van ons je gaat veroordelen. Natuurlijk is wat er is gebeurd niet heel geweldig, maar misschien moet dat wel gewoon een paar keer gebeuren voor je er eens voorgoed vanaf kunt zijn.
*let's go as soon as you want it*
Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimezo feb 15, 2015 9:37 am

Ik zie Robins bericht niet, licht dat aan mij of...?

Anyways, ikkeh... Het gaat slechter. Weer. Again. Ik voel me der zo verdomd slecht door. Ik kan gewoon niets anders dan opnieuw en opnieuw mezelf beschadigen. Laatst was het een beetje geheeld - als in bijna weg - en ik zag dat het niets achter liet. Geen littekens. En... Dit gaat heel raar klinken, maar ik wíl dat het wat achterlaat. Is dat raar? Ja, natuurlijk is dat raar.
Ik merk ook van mezelf dat ik meer en meer naar Newt trek. Ja, Newt als in van The Maze Runner. Newt als in een niet bestaand persoon. Lekker handig. Maar bla bla bla, ik weet gewoon dat hij ook depri is, al weet je dat pas in het 3e boek, maar het is gewoon dat hij me dus begrijpt. Ookal bestaat hij niet. Maar, hij gaat dus dood, in het derde boek. En ik heb dat boek nog niet gelezen enzo, maar ik weet niet hoe ik ga reageren als ik het lees. Misschien stel ik me nu heel erg aan... Dat weet ik niet.
Ennnnn, ik loop inmiddels stage bij een dierenwinkel, en daar werkt een jongen, 22 jaar, erg aardig, ik vertrouw hem wel. Hij heeft ook ervaring met zichzelf snijdende mensen. En... Nou ja, misschien kan hij me helpen. Ik heb nog niets verteld, maar ben dat dus misschien wel van plan. Wat vinden jullie, wel doen? Niet doen?
Terug naar boven Ga naar beneden

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimezo feb 15, 2015 10:12 am

@julya dat klopt ik heb een code gebruikt waardoor je niets ziet, je kan het lezen door de quote knop tegebruiken.
En oh, het is niet raar als je wilt dat er lttekens achterblijven, dat heb ikooken waarschijnlijk iedereen die hieraan doet..
@anouk; thnx, ik ben weer opnieuw begonnen met proberen. Heb nu 5 dagen.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimezo feb 15, 2015 11:22 am

@Julya, ik zou het vertellen. Hij heeft er ervaring mee en weet dus waarschijnlijk het beste hoe hij je kan helpen. Plus misschien worden jullie er wel vrienden door :D Of meer.. *molestermoon*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimezo feb 15, 2015 1:17 pm

Robin 5 dagen is al weer gewoon een heel eind, gewoon volhouden zo, you can do it!

Julya ik zou het aan hem vertellen. Hij heeft er dan waarschijnlijk veel ervaring mee en zal je bijna 100% zeker er mee willen helpen. Als hij er ervaring mee heeft betekend het dat hij het bij meerdere mensen heeft gedaan en ik ben er vrij zeker van dat hij dat ook bij jou wil doen. En misschien is het dan slimmer om dat boek niet te lezen, laat je gedachtes vrij de loop gaan en lees het gewoon niet.
Terug naar boven Ga naar beneden

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 17, 2015 6:55 pm


Ik irriteer mezelf kapot aan mijn ouders en aan iedereen. Maar nog het meest aan mezelf D:

Ik heb echt het gevoel dat ik pittig weinig kan. Al meer dan een half jaar kan ik mezelf er niet toe zetten om iets te schrijven. Ik wil het echt heel graag en iedere keer neem ik het mezelf voor om weer actief te worden en dan maak ik super veel topics aan. Maar die kan ik nooit actief houden en het topic wat ik het minst lang heb laten wachten is anderhalve maand. Want ik kan mezelf er niet toe aanzetten om iets te schrijven.
En als ik dan een keer iemand niet wil laten wachten (het afspreken met een jongen, omdat ik dat echt heel zielig vind en ik toch minder mensen op me wil laten wachten) krijg ik daar weer commentaar op.

Op school voel ik mezelf echt super dom, want ik heb vrienden die veel slimmer zijn dan ik, ook al doen ze een niveau lager. Maar ik doe altijd super blond en het duurt echt heel lang voordat ik iets begrijp (gewoon in een gesprek & in de les). Ik haat het gevoel dat iedereen iets weet, behalve ik. Dat komt echt super vaak voor en ik kan daar gewoon niet tegen.
En ik wil ook gewoon goed mijn best doen op school, maar mijn motivatie is 0,0. Als ik iets ga leren of maken denk ik: waar is dit goed voor, dit kan morgen ook. Ik word heel snel afgeleid of iemand leid me af en dan kan ik gewoon niet verder met mijn werk.
Mensen zeggen altijd dat ik super streng voor mezelf ben, maar ik kan mezelf gewoon niet laten posten of dingen voor school laten doen.

Het enige wat ik kan is een half uur zitten janken om deze shitproblemen die niet eens zo ernstig zijn D:


Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimewo feb 18, 2015 1:33 pm

@Cato, ah. Dat ken ik wel.
Ik heb al 5 jaar ernstige rekenproblemen, heb gewoon echt niet meer de motivatie om iets te doen. Maar ik accepteer het wel, enigzins. Ik weet dat ik nooit een 10 ga halen voor een wiskundetoets, maar ik heb pas wel mooi een 8 gehaald voor mijn rekentoets. En sinds ik wiskundebijles heb, heb ik ook mijn eerste voldoende gehaald voor wiskunde. Dat komt allemaal (geloof ik zelf) omdat ik het gewoon accepteer, maar ook weer motivatie heb om mijn best te doen in de les. De wiskundedocent kan er geen zak van, maar als ik een klasgenootje vraag het uit te leggen snap ik het wel.
Het hele punt van dit geratel is dat je misschien moet vragen aan een klasgenoot of die er wat van snapt. Iemand die een beetje op jou niveau zit, om het maar eventjes zo te zeggen. Niet iemand die met allemaal moeilijke termen gaat strooien en stuff. Dat helpt bij mij in ieder geval heel erg.

En wat dat posten betreft. Ik denk niet dat het helpt om in één keer heel veel topics aan te maken. Dat hou je niet bij. De topics waarop je moet reageren stapelen zich op, en hoe meer het wordt, hoe minder zin je er in krijgt. Ik zou gewoon beginnen met één topic, en als je merkt dat dat goed gaat kun je er nog een open gooien. Of een oneshot proberen, dan zit er geen druk achter.
Probeer in ieder geval niet te impulsief te worden. Wacht een paar daagjes, misschien weekjes voor je het idee uit gaat voeren. Om te kijken of je later nog steeds zo'n zin hebt om daar wat over te schrijven.

Ik voelde me ook niet gemotiveerd om te leren, heb besloten dat ik een doel moet hebben. Psycholoog of Astroloog lijken me geweldige vakken, maar je moet er een hoge diploma voor hebben. Voor psycholoog tenminste wel. En omdat ik later gewoon een leuk beroep wil hebben, (en ik hou heel erg van mijn klas en wil niet blijven zitten), ben ik echt productiever geworden. Idk hoe dat bij jou zit, maar ik vind het nutteloos om dingen voor niks te doen.

Nou, ik hoop dat mijn levensverhaal jou ook gaat helpen. Oh, en trek je niks aan van de anderen. Als je nog een keer commentaar hebben dan roep je maar "Lik mijn bontjas!" ik hoorde iemand op school dat zeggen en ik vond het geweldig okay :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimema feb 23, 2015 10:10 am

Even in spoiler, het is een heel verhaal... Hehe...

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimema feb 23, 2015 7:42 pm

@Julya, Jezus, wat rot dat je vriendin je gewoon onder druk zet. Alsof dat zou werken. Heb je haar verteld dat je hulp hebt gezocht bij John?

Maar wat doet hij dat allemaal precies om je 'uit te testen'? Want misschien is dat wel helemaal niet zijn bedoeling. Idk
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimedi feb 24, 2015 12:41 pm

Het punt is dus dát het werkt, en dat weet ze. Haar moeder werkt bij de mijne, ze zou me gemakkelijk kunnen verraden. Ze zou het doen 'voor mijn eigen bestwil' dat weet ik. En nee, ik heb haar niet verteld over dat ik bij John terecht kan. Ik zou het ook niet durven, hem om hulp vragen.

Hij zet me niet expres onder druk, maar hij zegt gewoon dingen die bij mij verkeerd binnen komen. Weet zo snel even geen voorbeelden.
Terug naar boven Ga naar beneden

Dutchy
Dutchy


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimema maa 09, 2015 4:48 pm

FUCK


MIJN


LEVEN
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimema maa 09, 2015 7:51 pm

Runner schreef:
Het punt is dus dát het werkt, en dat weet ze. Haar moeder werkt bij de mijne, ze zou me gemakkelijk kunnen verraden. Ze zou het doen 'voor mijn eigen bestwil' dat weet ik. En nee, ik heb haar niet verteld over dat ik bij John terecht kan. Ik zou het ook niet durven, hem om hulp vragen.

Dus je hebt hem helemaal niks verteld? Want ik denk dat doet voor hem genoeg moet zeggen als jij het hem vertelt. Dat is namelijk niet iets dat je zomaar even zegt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimema maa 09, 2015 8:41 pm

Nee kijk. Ik zat dus samen met een vriendin daar op stage. En zij drong een beetje aan dat ik hem misschien om hulp kon vragen. Dus na een paar dagen dat ze aandrong, heb ik gezegd dat ze het wel mocht vertellen, want ik durfde het zelf niet. Dat was twee weken geleden ofzo. Maar ik durf eigenlijk niemand echt om hulp te vragen. Ik zeg wel hoe ik me voel, als mensen me echt apart nemen en zelf het gesprek beginnen, maar ik verberg het best wel...
Maar goed, ik heb dus wel een paar keer met John gepraat, echt daarover. Dus hij weet wel dat ik hem vertrouw enzo. En wat betreft het 'uit testen' daar zat ik naast, hij probeerde me niet uit te testen, hij zat zelf ook even niet zo lekker in zijn vel en deed daarom wat botter.
En vandaag was mijn laatste stagedag... Wel een baan aangeboden gekregen :D
Terug naar boven Ga naar beneden

Dutchy
Dutchy


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitimedi maa 10, 2015 1:23 pm

I'm a terrible person...

Ugh, ik ben mezelf gewoon helemaal zat, ik wil gewoon niet meer last hebben van al die kutgedachtes die mij verrot schelden en zeggen dat ik niks goed kan. Ik weet dat wat ze zeggen niet waar is, maar dat laat ze niet verdwijnen. Ze blijven in mijn hoofd, meestal op de achtergrond, maar toch komen ze bijna dagelijks wel eens naar voren om me weer eens te beledigen...

En nee, ik wil niet in therapie voor dit soort dingen


Laatst aangepast door Dutchy op di maa 10, 2015 5:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 8 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden

Het lucht-je-hartje topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 8 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Het Be Happy Topic
» Cosplay topic
» Het animé topic
» Huiswerk hulp topic
» Officieel Spam Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ General :: Out of character :: Chat corner-