IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Het lucht-je-hartje topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht

Dreamcatcher
Dreamcatcher


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimewo okt 15, 2014 2:15 pm

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimewo okt 15, 2014 3:48 pm

Echt veel helpen kan ik niet al zou ik dat wel willen Sara. Misschien moet je met je mentor? en je ouders een gaan praten wat er allemaal aan de hand is. Van tevoren zeggen dat ze niets mogen zeggen tot je klaar bent met praten. Omdat ze anders waarschijnlijk nooit het hele verhaal te horen krijgen. Misschien kan bijles voor wiskunde wel helpen, ik ken een aantal mensen die dat hebben en hun help dat echt. Zeg hoe hard je werk en dat het niet lukt op deze manier. Dat je je uiterste best doet maar het gewoon niet gaat. Zorg er voor dat ze snappen hoe hard jij je best wel niet doet daar voor. Misschien kan je nog bekijken of het een optie is om een niveau lager te gaan. Als daardoor alles beter gaat en je voldoendes kan halen op je rapport zou ik dat zeker doen. Natuurlijk zou ik altijd blijven proberen maar als het echt niet gaat kun je dat misschien overwegen.
Terug naar boven Ga naar beneden

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimewo okt 15, 2014 6:23 pm

Ik Ben het met anouk eens, en ik wil je ook not zeggen; niets is het waard dood te zijn. Je hebt maar 1 leven en je hebt het niet voor niets. It gets better. It does.<3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Faline
Faline
Administrator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimezo okt 19, 2014 11:25 pm

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 20, 2014 9:02 am

Soulless schreef:
Spoiler:

Hey
Het Klink helemaal niet dom
Iedereen heeft wel zo zijn slechtste van en bij jou is dat wiskunde. Mijn moeder heeft het ook. Zij is heel slecht in rekenen / wiskunde en is er achter gekomen dat ze dyscalculie (of hoe je dat ook schrijft) heeft. Het is eigenlijk een soort dyslexie maar dan met cijfers in plaats van woorden/letters. Misschien kan je een test doen of je dat ook hebt? Dan zullen je ouders en de leraren het beter begrijpen en kan je ook hulp vragen :')

Good luck

xo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Faline
Faline
Administrator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 20, 2014 12:17 pm

Ja ik heb ervan gehoord ja.
Ik zal eens kijken. Bedankt <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 20, 2014 4:38 pm

Ik wilde dus precies zeggen wat Robin zei X'D

Mensen met discalculatie krijgen langer de tijd bij wiskunde en rekenen.

Misschien kan je het aan je docent uitleggen dat hij voor jou op die manier beter werkt, dat hij dat in ieder geval snapt.
Terug naar boven Ga naar beneden

Poehbeertje
Poehbeertje


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 20, 2014 4:51 pm

Oh Dani, eindelijk heb ik een soortgenoot gevonden :D
Volgens mij ligt het probleem bij ons beiden echter ergens anders. Bij mij is het grootste probleem meestal het ongeduld en het gebrek aan doorzettingsvermogen, en bij jou juist niet. Ik zou inderdaad sowieso vragen om zo'n dyscalculie-test. Als die positief is, is dat erg fijn, voor wat meer rust, en voor bevestiging. Als die negatief is, tja... Je kan om bijles vragen. Bijles helpt voor het begrijpen van de theorie an sich, maar het kan ook helpen met hoe je in het algemeen wiskundesommen, -leerwerk en -toetsen aan kan pakken.
Heel veel succes :3

Liefs
Terug naar boven Ga naar beneden

Alloira
Alloira


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimezo okt 26, 2014 8:30 pm

Pfft, zoveel stres, zoveel hoofdpijn.. School laat me echt stressen en ik merk gewoon dat ik me super kut voel bij het ook maar denken aan school. Ik denk dat ik spijt heb over mijn beslissing om van school te wisselen. Mijn oude school was kut, maar deze school is nog veel kutter. Hier zeggen mijn 'vrienden' ook letterlijk in mijn gezicht dat ze het leuker hebben zonder mij. 'Tis goed dat je real met me bent, maar ik heb ook gewoon gevoelens al lijkt dat soms niet zo. Plus ik moet ook nog eens mee op kamp naar Oostenrijk. Pia is mijn enige echte vriendin op school lijkt het wel, en ik vind t ook gewoon echt kut dat ik me als 'nieuwkomer' nergens meer bij kan voegen. Ik wil niet naar een of ander vreemd land met mensen die mij niet moeten. De enige op wie ik terug zou kunnen vallen als ik een 'depressie momentje' heb tijdens kamp is Pia, maar zij heeft natuurlijk ook gewoon haar vriendengroep enzo. Ik voel me gewoon echt heel eenzaam op m'n nieuwe school.

Pfft, moest ik echt ff kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimezo okt 26, 2014 8:38 pm

Alloira schreef:
Pfft, zoveel stres, zoveel hoofdpijn.. School laat me echt stressen en ik merk gewoon dat ik me super kut voel bij het ook maar denken aan school. Ik denk dat ik spijt heb over mijn beslissing om van school te wisselen. Mijn oude school was kut, maar deze school is nog veel kutter. Hier zeggen mijn 'vrienden' ook letterlijk in mijn gezicht dat ze het leuker hebben zonder mij. 'Tis goed dat je real met me bent, maar ik heb ook gewoon gevoelens al lijkt dat soms niet zo. Plus ik moet ook nog eens mee op kamp naar Oostenrijk. Pia is mijn enige echte vriendin op school lijkt het wel, en ik vind t ook gewoon echt kut dat ik me als 'nieuwkomer' nergens meer bij kan voegen. Ik wil niet naar een of ander vreemd land met mensen die mij niet moeten. De enige op wie ik terug zou kunnen vallen als ik een 'depressie momentje' heb tijdens kamp is Pia, maar zij heeft natuurlijk ook gewoon haar vriendengroep enzo. Ik voel me gewoon echt heel eenzaam op m'n nieuwe school.

Pfft, moest ik echt ff kwijt.

Misschien kan je proberen bij een ander groepje te gaan staan? Of wat mensen die alleen staan. Die zijn er altijd wel. Ga gewoon in het midden van de aula zitten, en geef je ogen de kost. Kijk dóór de groepen heen. Wie zit er alleen en onzeker? Ga eens naar die personen toe. Misschien ontstaat daar wel een vriendschap uit. ;)
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimezo okt 26, 2014 9:30 pm

Zoek vrienden Juul, ik meen het. Het is fijn dat je Pia hebt, maar het is fijner als je meer mensen hebt bij wie je je op je gemak voelt. Zoek mensen die jou interessant lijken, ga eens met ze praten. Je bent een geweldige meid en misschien dat hun dat uiteindelijk ook inzien. Je moet ze echter niet gaan stalken, of proberen hun groep binnen te dringen, dat schrikt snel mensen af.
Succes Juul, ik hoop dat je ooit je plekje vind :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 27, 2014 1:34 pm

Voor de spoiler aanklikt: Ik denk dat het best triggerend kan zijn. Dus lezen is wel op eigen risico zeg maar. Ik wil niemand aansporen tot wat ik doe.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden

Dreamcatcher
Dreamcatcher


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 27, 2014 1:48 pm

Runner schreef:
Voor de spoiler aanklikt: Ik denk dat het best triggerend kan zijn. Dus lezen is wel op eigen risico zeg maar. Ik wil niemand aansporen tot wat ik doe.

Spoiler:

Ik snap hoe je je voelt. Ik voel me ook al heel lang slecht maar dat komt bij mij vooral door school. Ze zeggen altijd dat het helpt om erover te praten maar ik weet dat het niet altijd helpt en dat je je gevoelens dan voor jezelf houdt. Daarom dat ik het altijd hier zet hoe ik me voel omdat iedereen hier me aanmoedigt. Daarom is er hier een lucht-je-hart topic. Je kunt altijd bij ons terecht. Zelf vind ik het ook gemakkelijker om hier iets te typen dan het echt te zeggen want ik ben ook erg stil. En please snij jezelf niet!! Je zegt zelf dat het niet echt helpt. Het is al een goed begin om het toch aan ons te vertellen^^ Onthou dat je niet alleen bent en dat er altijd mensen zijn die je willen helpen!!!^^ Twijfel niet aan jezelf want je bent helemaal niet zwak!! Voor alles is er een oplossing en ik ben er zeker van dat je die gaat vinden^^
Terug naar boven Ga naar beneden

Faline
Faline
Administrator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 27, 2014 4:34 pm

@Julya, Heey meid kop op!
Het maakt niks uit dat je een depressie hebt iedereen heeft het. Of het nou een week is of 10 jaar het is vervelend en stom om erin te zitten. Zelf heb ik er niet zo snel eentje. Maar ik ben wel stil. Mensen weten niet wanneer ik me stom voel en wanneer ik me goed voel. Alles berg ik op, ik vind dat fijn. Maar ik heb laatst geleerd dat dit niet altijd even goed is.
Ik weet niet of je challenge day kent, maar daar heb ik iets geleerd. Stel je voor dat iedereen een ballon heeft. Alles wat je voor jezelf houdt, niet laat zien of niet laat weten blaas je in die ballon. De ballon wordt groter en op een gegeven moment ontploft het. Dat kan een depressie zijn en op zijn ergste gevallen zelfmoord. Maar je kan je ballon(voordat het ontploft) laten leeglopen op twee manieren. 1 gewoon zeggen wat je erin had zitten, en de ander is dingen doen die jou laten vergeten wat er in die ballon staat of een uitweg zoeken. Dit kan drugs zijn, maar bijvoorbeeld bij jou jezelf snijden.
Nou dat was dat verhaal. (:
Misschien vinden jullie het raar klinken, maar dit heeft mij geholpen om toch soms te laten zien dat ik iets niet wil, dat ik boos ben of wat dan ook. Julya zoek een schouder waar je op kan uithuilen, waar je mee kan lachen, en waarmee je alles kan delen. Zodat je niet alles voor jezelf hoeft te houden.
Als ik wil huilen doe ik dat hier, of bij een paar vriendinnen die ik vertrouw.
Maar hier kan je alles altijd kwijt als je wil.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 27, 2014 5:31 pm

Julya luister, we {de meeste van ons} hebben dit ongeveer al eerder gehoord. Namelijk bij Robin, haar hebben we zodanig kunnen opvrolijken dat het nu een stukje beter met haar gaat. En geloof me bij jou gaan we dat net zo goed proberen. Ik vind het altijd moeilijk om te horen dat iemand zich snijd. Dat komt omdat ik al meerdere verhalen heb gehoord waarbij dat niet goed afloopt. Het is me daarom ook een soort doel geworden om mensen die dat doen aan te sporen hulp aan te nemen. Geloof me er zullen misschien niet veel mensen zijn die het echt begrijpen maar wel veel die je zullen willen helpen. Ja je hart echt luchten is vreselijk moeilijk, maar als je het niet probeert schiet je er al helemaal niets mee op. Hmmm met die stem kan ik je niet echt helpen want ik heb er namelijk nog nooit eerder van gehoord. Probeer anders heel hard "NEE" te roepen {als dat op dat moment kan} of gewoon de stem de baas proberen te blijven. Alsof het een soort hond is die niet wil luisteren en iets stouts doet. {Het is maar een idee}
Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 27, 2014 6:02 pm

Echt bedankt voor de steun jongens, dit had ik niet verwacht (quizlet gewend, ugh) Ik waardeer dit echt van jullie. Maar guys, stoppen met snijden is niet zo makkelijk. Ik dacht dat namelijk zelf ook. 'Nu ben ik er klaar mee, ik stop gewoon.' Dat dacht ik. Nou niet dus. Meteen diezelfde avond was het raak. Ik zal jullie de details besparen, maar het was erger dan ik tot nu toe gedaan heb. Mijn probleem is denk ik wel dat ik het opkrop, het op stapel. En ja, dan moet het eruit inderdaad. Dat met die ballon herken ik wel ja. Ik ben inmiddels aan mijn tweede begonnen, de eerste is al geknapt toen mensen me braken. Ik denk dat dat ook wel een hele inpact heeft gehad. En daarbij was ik hard opweg naar een eetstoornis. Daar komt die stem vandaan. En dat maakt me dus wel bang, want als ik die stem niet kwijt ben, ben ik die stoornis dan wel kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 27, 2014 6:48 pm

@Juul; Echt waar, ik ben superblij dat ik je een vriendin kan noemen! Zoals al eerder werd gezegd is het een goede optie om bij een loner te gaan zitten (die zijn vaak anders en houden soms van dezelfde dingen *ervaring*). Ik weet ook uit ervaring dat ze het superleuk vinden als iemand een keer iets tegen hun zegt :3
En anders inderdaad bij een groepje gaan zitten c:

@Julya; Snij je zelf alsjeblieft niet! Het blijven soms littekens en dat staat echt niet mooi als je ouder bent.
Bij ieder dom woord wat ik tegen mezelf zeg wil ik mezelf straffen (& ik weet dat het niet werkt en ik me dan rot voel, maar ik blijf het doen) maar ik zou mezelf nooit snijden. Ik heb wel eens de neiging om mezelf heeeeel veel pijn te doen, maar ik wil mezelf niet voor mijn leven lang verminken.

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Mlgknr
Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 27, 2014 7:06 pm

Oke, dat met die vlinder ga ik proberen. Ik denk dat het dan inderdaad een stuk moeilijker wordt. Raar misschien, maar dan ga ik echt denken dat het die mensen zijn... Maar misschien niet. Nou ja, het is het waart om te proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Vranox
Vranox


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 27, 2014 7:17 pm

Djeez, Julya! Kom ik eens op het forum, zie ik dit staan. Lieve Julya, ik ken je al zo verschrikkelijk lang van forums en ik heb je zelf eens gezien. Je moet weten dat iedereen je heel graag mag! Ik weet dat het moeilijk voor je is om met zoiets te stoppen, maar je moet niet opgeven. Toen Vriend overleed ben ik ook een tijdje down geweest, maar bij mij was de oplossing eigenlijk heel simpel: Doe waar je het meest van geniet. Voor mij waren de paarden de oplossing, hoe moeilijk het voor me soms ook was om die plek te zien zonder Vriend. Ik weet niet wat de oorzaak van je depressie is, maar misschien is het toch het beste om dat op te zoeken en het te overwinnen.
Ik had dit echt niet van jou verwacht, je leek me altijd diegene die graag deed wat je wilde. Ik vind het heel goed dat je inziet dat je ermee moet stoppen, maar dat is niet altijd even makkelijk. Maar zet door, jij hebt die vechter wel in je! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.biz

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 27, 2014 7:28 pm

Sorry, Renske, echt. Ik wil je niet teleurstellen. Echt, ik zag die reactie hier, het eerste wat ik doe is kijken wie je bent. Het eerste wat ik denk: Fuck, nu weet Renske het. Ik weet niet, misschien omdat ik je ken, en ook al lang ken. Ik voel me nu echt betrapt. Raar, aangezien ik mijn verhaal hier zelf op heb gezet...
Bedankt voor je steun, was bang dat je boos zou worden... *Hugs* Jullie zijn beter dan mijn echte vrienden, eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden

Vranox
Vranox


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 27, 2014 7:30 pm

Tuurlijk word ik niet boos op je! Je moet echt niet denken dat ik boos op je ben of teleurgesteld. Het enige wat nu telt is dat jij beter moet worden en dat je al op de goede weg zit. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.biz

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 27, 2014 7:35 pm

Nee, maar je bent toch wel echt een vriendin voor me. Ookal heb je ik maar 1 keer gezien en voelde ik me die keer echt heel erg awkward en had ik geen idee wat ik moest zeggen. Toen mijn vriendinnen er vorig jaar achter kwamen dat ik een eetstoornis had waren ze ook teleurgesteld. Dus ja, vandaar denk ik.
En ho, stop. Ik ben niet ziek. Ik snij alleen. En, ugh, ik kan gewoon niet zonder. Ik nu verdomde bloedende kut vlinders op mijn arm staan. Nu merk ik zelf ook wel dat ik vandaag gewoon een slechte dag heb. Morgen kan ik zo weer vrolijk zijn. Wat the hell ben ik voor persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 27, 2014 7:58 pm

Julya first take a deeeeeeep breath. Ga niet stressen ofzo. Als ik dit zo allemaal hoor zou ik echt serieus nog naar de andere kant van Nederland willen afreizen om jou even te komen helpen. Die littekens zijn echt iets dat je niet wil, en met die eetstoornis er bij zou ik echt naar hulp gaan pakken. Die dingen zijn gevaarlijk voor je, ik HEB mensen GEKEND die er door die combinatie niet meer zijn. Je wil het misschien niet geloven maar er zijn best wat mensen die dit meer pijn doet dan dat je jezelf er mee doet. Het is een slechte combinatie en ik zou om te beginnen je ouders proberen te vertellen wat er nou aan de hand is. Eetstoornissen zijn dodelijk en dat kan snijden ook zijn, snap alsjeblieft dat we je niet willen verliezen.

You know singing helps. Ik zing altijd als ik in een dipje zit. Ga niet proberen meteen vrolijke liedjes te zingen, dat werkt echt niet. Begin met liedjes van iets meer het alternative genre. Ga langzaam over na wat meer vrolijke liedjes. Na een half uur zingen voel ik me vaak al een heel stuk beter. Probeer het liedje Lithium van Evalenescene {verkeerd gespeld} die zing ik zo vaak als ik verdrietig of boos ben. En onthou, het hoeft niet goed te klinken. Just sing your heart out. Het helpt met het luchten van je hart om te zingen. Dat is zo vreselijk veel makkelijker dan vertellen wat er aan de hand is.

https://www.youtube.com/watch?v=nklvuocGCAQ
Terug naar boven Ga naar beneden

Faline
Faline
Administrator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimema okt 27, 2014 10:17 pm

Nogmaals Julya. Wij zijn hier als je wat kwijt wil. En ik weet zeker dat niemand hier boos, teleurgesteld of wat dan ook. Je bent echt niet de enige die zich zo rot voelt. Duizenden mensen hebben een depressie.

Ik wil alleen even zeggen dat ik je echt wil helpen en naar de andere kant van Nederland/België zou willen reizen als het je echt niet lukt. En anders alleen maar voor een knuffel. ^^
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitimedi okt 28, 2014 8:45 am

Thanks guys, echt. Jullie reageren veeeeele malen beter dan de mensen op school. Een vriendin is er achter gekomen (Oeps...) en haar reactie, nooouuu. Ze schold me echt helemaal uit. Dat ik aandacht wilde trekken, me aanstelde. Ik ben daar terplekke in huilen uitgebarsten. Wilde weglopen maar ze hield me tegen. Jezus, meestal gebeurd mijn rpg karakters dat. Maar ja, heb daarna niet gesneden, wonder boven wonder. Maar ik voel me daar nu echt wel zwaar kut over. Waarom denkt ze dat ik het doe om aandacht te vragen? Ik doe juist moeite zodat niemand het ziet...
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden

Het lucht-je-hartje topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 3 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Het Be Happy Topic
» Cosplay topic
» Het animé topic
» Huiswerk hulp topic
» Officieel Spam Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ General :: Out of character :: Chat corner-