IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Het lucht-je-hartje topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 11, 2014 8:32 pm

Oh god, daar gaan we weer..
Het gaat nu al meer dan een jaar behoorlijk goed met me, ik zit goed in mijn vel, ga met plezier naar school, ik ben amper bang door mijn bijgelovigheid en ik heb een leuk groepje vrienden.
Ik heb dus geen idee waarom ik me de laatste tijd zo rot kan voelen. Ik kan dingen veel te serieus opvatten, voel me sneller beledigd, zie dingen weer vaker van de negatieve kant en ik raak langzaam weer in de stress door school.
Net bijvoorbeeld, een vriendin heeft me de waarheid verteld. Het was niet gemeen bedoeld, het was niet bot of kil. Het was gewoon rustig, duidelijk en eerlijk. Ik vind het fijn dat ze het heeft verteld, maar ik voel me er gewoon zwaar klote door en weet niet wat ik ermee aanmoet. Want ja, ik kan te hard van de stapel lopen, ik kan veel te veel ideeën hebben, maar ik doe toch ook niet anders dan normaal.

Kijk dan, ik krijg er met moeite een paar traantjes uit geperst. Ik heb niet het gevoel dat mijn hartje is gelucht. Nog steeds zit er een brok in mijn keel en een rottig gevoel in mijn maag.
Wat nou als de muur, die ik in de loop der jaren om me heen heb gebauwd, zó dik is dat ik er zelf amper nog bij kan. Ik heb het gevoel dat er iets met me aan de hand is, maar ik wéét niet wat. En dit gevoel heb ik dus al een tijdje, ik had het een paar maanden geleden ook al. Ik voelde me ineens gewoon zo rot, wilde een post maken voor LJH Topic, maar er kwam niks uit. Ik wist niet waaróm ik me rot voelde. Er was niks gebeurd, het was een doodnormale avond, maar ik had gewoon het gevoel dat ik in kon storten.

Ik vind dit echt eng jongens..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

SushiCat
SushiCat


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 11, 2014 8:39 pm

Ik voel me gewoon KLOTE omdat die KUTHTML niet WERKT.
En ik HAD de HTML aangezet :(
Ik wil het forum zelf opbouwen (Frozen) maar dat LUKT GEWOON GODVERDOMME DE KUT NIET
KLOTE HTML
Terug naar boven Ga naar beneden

Faline
Faline
Administrator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 12, 2014 4:16 pm

Html is soms k he?
Als ik moet helpen moet je het maar zeggen. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

SushiCat
SushiCat


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 12, 2014 4:44 pm

Graag ^^ Moet ik een linkje sturen?
Tis echt fijn dat je hier gwn kunt uitbarsten en dat niemand dat echt erg vindt.
Nog even iets:
Terug naar boven Ga naar beneden

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 12, 2014 4:57 pm

IK WIL JULLIE ALLEMAAL HELPEN MAAR IK HEB GEEN VERSTAND VAN DAT SOORT DINGEN DUS DAT KAN IK NIET EN NU VOEL IK ME ZO... UHM... UGH! IK WIL GEWOON HELPEN...
Terug naar boven Ga naar beneden

SushiCat
SushiCat


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 12, 2014 5:19 pm

Stereoheart schreef:
IK WIL JULLIE ALLEMAAL HELPEN MAAR IK HEB GEEN VERSTAND VAN DAT SOORT DINGEN DUS DAT KAN IK NIET EN NU VOEL IK ME ZO... UHM... UGH! IK WIL GEWOON HELPEN...
RUSTIG AAN!
JE HELPT IEDEREEN AL, GRAPPIGE TEKSTEN, WHATEVER, SPELLETJES, ECT.
Terug naar boven Ga naar beneden

Frozen
Frozen
Moderator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 12, 2014 7:51 pm

Ik ben echt een zeikkind, maar dit moet ik even kwijt >.<

Ik heb vandaag op school een 1 gehaald. Nu denk je vast; dat kan iedereen overkomen, maar het is iets ingewikkelder. Ten eerste was dit mijn eerste onvoldoende ooit. Het was super stom, want er waren dertig vragen, en ik had last van een Black-out, dus ik heb precies 9 foutjes. Veder was iedereen nog van; hoe kan jij nou een 1 halen? En dat is erg irritant. Gelukkig mag ik hem wel herkansen, maar dat is het probleem niet. Het probleem is mijn ouders. Ik durf het ze niet te vertellen. Ook al heb ik m'n best gedaan, ook al had ik een Black-out, ook al mag ik hem herkansen en ervaar het cijfer; ik durf et gewoon niet. Ze leggen onbewust zo'n grote prestatiedruk op mijn schouders, ik heb er serieus om zitten janken. Ik heb niet zo'n problemen met het cijfer en de omstandigheden enzo, maar ik ben gewoon zo bang voor hun reactie...
Het tweede ding is dat ik er in de klas nog we gewoon om heb zitten janken. Wat een zwak kind ben ik toch. Ik heb gewoon zitten janken, om een cijfertje dat niet eens meetelt. Iedereen was super lief enzo, en ze zeiden dat het niet uitmaakte enzo, maar toch... Niemand snapte me echt. Iedereen dacht dat het door m'n eerste onvoldoende kwam enzo, maar nee. Één jongen had het gelijk door, m'n beste vriend, en hij heeft me heel erg geholpen, maar ik zit er nog echt mee.

Nou ja, dit was mijn gezeik over mijn eerste onvoldoende, en ik kan wel wat tips gebruiken :')
Terug naar boven Ga naar beneden

Alloira
Alloira


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 12, 2014 8:10 pm

@Dieuw: Lieve schat, je hoeft je echt niet druk te maken. Je bent een superslim kind, echt waar. Ik weet zeker dat als jij het rustig aan je ouders uitlegt over de black-out, en dat je hem mag herkansen, dat ze dat goed zouden oppikken. Eerlijk zijn is echt het beste. Zeg het desnoods even als je alleen bent met je moeder/vader? Je kan het beter zelf vertellen dan dat ze erachter komen, want dan heb je kans dat ze het erger vinden.
Maar echt, maak je niet druk. 1 onvoldoende is echt niet erg. Ik bedoel kijk naar mij, ik had maar 1 voldoende op mijn eindrapport en ben toch nog overgegaan, alleen wel een niveautje lager. xD Maar was het een vak waar je moeite mee had? Of was het gewoon een echte black out? Als je er moeite mee hebt kan je natuurlijk je ouders of andere mensen om hulp vragen. Ik wil je eventueel ook wel proberen te helpen, al denk ik niet dat je veel aan mij hebt op gymnasium niveau. xD
In ieder geval, ik ben er voor je! <3
Terug naar boven Ga naar beneden

Frozen
Frozen
Moderator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 12, 2014 8:14 pm

@Juul; Thx <3 Het ding is dat ik er kei hard voor had geleerd, en I heb hem zeg maar nog een keer gemaakt toen we hem terug hadden, en toen wist ik alles op 1 of 2 dingetjes na. Ik voel me er gewoon rot over, maar ik ga gewoon een goed cijfer halen voor die herkansing, en dan maarhopen dat m'n ouders niet te boos worden... :/
Terug naar boven Ga naar beneden

Alloira
Alloira


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 12, 2014 8:16 pm

Oh, als dat het geval is ga je die herkansing gewoon dik voldoende halen joh! En als je echt heel onzeker of nerveus bent helpt het om de dagen ervoor wat eerder naar bed te gaan, wat langer in bad/douche, etc. c:
Terug naar boven Ga naar beneden

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 12, 2014 8:20 pm

Als ze boos worden moet je mij maar bellen dan leg ik ze het wel even uit. Daar ben ik ondertussen best goed in geworden. {wel eerst zeggen als je dat wil doen dat ik me kan voorbereiden} En als het je eerste onvoldoende ooit is en het komt door een blackout kunnen je ouders eigenlijk helemaal niet boos worden. Vorig jaar heb ik in totaal iets van 15 onvoldoendes gehaald, en toch zonder onvoldoendes over gegaan. Ook heb ik al een paar keer last van een blackout gehad en dan als enige van de klas een onvoldoende halen en dan een lage ook. Als het je eerste ooit is snap ik best dat je je daarom rot voelt, had ik ook bij mijn eerste onvoldoende. En snap dat je hele klas het lief bedoelt om je te troosten. Ze snappen het misschien allemaal niet maar proberen je wel allemaal te helpen en dat vind ik echt een mooi gebaar, het betekend dat je klas echt veel om je geeft. Kop op, en gewoon door gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden

Faline
Faline
Administrator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 12, 2014 8:36 pm

@Izza, Ahww. Ik zou ze ook voor je neer willen beuken echt waar. Maar het beste is om te negeren. En gewoon te zijn wie je bent. Het is jouw leven jij doet ermee wat je wil. En zij gaan dat niet verpesten voor jou. Dus doorleven zoals JIJ het wil. Niet zoals zij het willen. Of omdat zij het raar vinden doe je het niet.
Dit is moeilijk ik ben er zelf echt heel slecht in. Maar ik denk er wel bij elke keer als ik het mezelf weer zie doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

SushiCat
SushiCat


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 12, 2014 8:53 pm

@Dani:
Ik moest serieus gewoon janken. Om jouw lieve antwoord. Bij die herkansing ga je gewoon een dikke vette tien halen! Zeker gewoon! Love you!
Terug naar boven Ga naar beneden

Alloira
Alloira


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 23, 2014 4:42 pm

Juultje komt weer even zeiken ~

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 23, 2014 5:29 pm

Alloira schreef:
Juultje komt weer even zeiken ~

Spoiler:

Juul, jij bent een ongelofelijk aardige meid en ik snap serieus niet waarom mensen dit jou aandoen.
Maar over jouw ouders, ik denk dat ze precies doen wat jij even hiervoor schreef: ze zeggen het recht in je gezicht. Ik snap echt dat jij het niet leuk vind om te horen, maar ik zat eerst ook met dit dilemma; toen mensen me buitensloten wilde ik ook dat ze zeiden wat er niet cool aan me was, maar ik werd sad als een meisje commentaar om me had.
~Als je een knuffel nodig hebt geef je me jouw adres en dan moet je niet schrikken als ik ineens 's nachts in een roze onesie in je kamer sta c:
Terug naar boven Ga naar beneden

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 23, 2014 5:50 pm

Juul iedereen voelt zich wel eens het derde wiel aan de wagen, dat is echt niet iets ongewoons. Waarschijnlijk is het ook zo dat jij nog niet heel lang {terug} bent in die vriendengroep. Die groep is bij elkaar dus iets echter en jij hangt daar nog een beetje losjes aan. MAAR daar komt altijd verandering, langzaam kom jij verder in die vriendengroep en zal je dat gevoel steeds minder krijgen.

Wat Cato zegt klopt ook. Je ouders zeggen het wel in je gezicht en dat doet natuurlijk pijn. Maar je gaf zelf aan dat je dat wilde dus moet je er ook mee om kunnen gaan.

Iedereen heeft wel een obsessie met iets, maakt niet uit wat. Soms zijn mensen geobsedeerd met iets dat je echt niet van ze verwacht. Een paar kleine obsessies zijn niet zo erg, iedereen heeft die. {Boybands zie je echt heel vaak bijvoorbeeld} Maar je moet er niet te ver in door gaan draaien, je leven kan niet alleen maar om dat ene ding draaien want dan gaan mensen het raar vinden.

Er zijn altijd in elke klas wel standaard groepjes van 2 die samen dingen doen. Het is gewoon aan jou om jou partner te vinden. Mijn echte zit nu bijvoorbeeld in een andere klas en praat ik dus niet zo veel meer mee als eerst, maar ik weet dat ik altijd op haar kan terugvallen wat er ook gebeurd. Nu ben ik gewoon steeds partners met de gene waar ik naast zit {obsessie genootje X'D} Maar de gene waar ik in de eerste steeds partner mee was heeft nu iemand anders, dus ik voelde me ook een tijdje derde wiel aan de wagen tot op een gegeven moment die echte partner van mij die nu in een andere klas zit in ons groepje kwam.

Eh ik lees het terug en vind mezelf best onduidelijk dus laat de andere het maar even duidelijk vertellen...
Terug naar boven Ga naar beneden

Dreamcatcher
Dreamcatcher


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 26, 2014 7:56 pm

:'(:
Terug naar boven Ga naar beneden

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 26, 2014 8:48 pm

Ai Sara als ik dat zo hoor is dat eigenlijk te zwaar voor je, je kan altijd proberen en goed je best doen maar als het echt niet lukt moet je misschien een niveau lager gaan doen? Het is maar een idee. En NEE niet willen dat je nooit geboren was want je bent echt een lief meisje met een geweldige persoonlijkheid. {wat is gebuist btw?}

School is damn anyoing atm!:
Terug naar boven Ga naar beneden

Dreamcatcher
Dreamcatcher


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 26, 2014 8:58 pm

Bedankt^^ Ik ga proberen om meer mijn best te doen. Ik heb soms gwn van die momenten dat ik echt niet kan leren en soms kan ik het dan weer wat beter. Gebuisd betekend dat je minder dan een 5 op 10 hebt. Anouk ik heb het dit weekend ook erg druk want ik ben veel weg en ik heb veel hw maar ik ben er zeker van dat het je zal lukken^^ Soms moet je keuzes maken in je leven en dan kan het zijn dat je het gevoel hebt dat je een slechte keuze hebt gemaakt maar uiteindelijk komt het wel allemaal goed en dan zul je blij zijn dat je de keuze hebt gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden

Frozen
Frozen
Moderator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 26, 2014 10:52 pm

@Sara; He, het kan best wel eens even tegenzitten, maar geef vooral niet op! Ik had dit jaar ook een valse start met sommige vakken, maar ik ga nu alles omgooien en echt m'n best doen. Gewoon volhouden, dan kom je er wel doorheen. Want weetje, je zit niet voor niets op de school waarop je zit. Als je het niet aan zou kunnen, had je er nu niet meer gezeten. Keep going girl!
Terug naar boven Ga naar beneden

SushiCat
SushiCat


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 27, 2014 11:29 am

Kom op zeg. Als Admin moet je toch beter weten dan dit?
spoiler:
Niet van dit forum hoor ;)
Terug naar boven Ga naar beneden

Akumi
Akumi


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimeza okt 04, 2014 11:37 pm

^^ Wait shut, ik volg dat ni helemaal. Wat verbeterde je precies?
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 05, 2014 11:08 am

Ik denk dat er ergens een naam verkeerd was geschreven, en daar begrijp ik ze dan ook wel in. Als admin of mod krijg je al heel veel pb's en dan komt iemand even een naam verbeteren. Maar het was idd wel een beetje onbeschoft ja ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

SushiCat
SushiCat


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimewo okt 08, 2014 3:48 pm

Twas zeg maar dat iemand een topic van minstens 9 maanden omhoog had gehaald die dat vaker deed, en iemand reageerde daar 5 maanden later op die nog nóóit iets fout had gedaan, de Admin reageerde op die van 5 maanden. Dat is nogal oneerlijk, als je iemand straft, straf de andere dan ook meteen weet je wel ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitimewo okt 08, 2014 4:22 pm

Ik denk dat die persoon van 9 maanden in een tijd postte dat de admins niet zo streng waren. En ook al deed die van 5 maanden nooit iets fout, dat deed die dan toen wel :3
Het is oneerlijk, maar de admins hebben vast hun redenen. Ik begrijp je echter wel dat je dat nogal lullig vind, waarschijnlijk had ik hetzelfde gedacht/gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Gesponsorde inhoud


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden

Het lucht-je-hartje topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Het Be Happy Topic
» Cosplay topic
» Het animé topic
» Huiswerk hulp topic
» Officieel Spam Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ General :: Out of character :: Chat corner-