IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Het lucht-je-hartje topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimedi dec 02, 2014 8:50 pm

@Anouk ik denk niet dat er iets aan te doen is. :c het is gewn een crash na een "goede" periode.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimedi dec 02, 2014 8:53 pm

Zak er niet te ver in weg hè? Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 2132023666
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimedi dec 02, 2014 9:59 pm

@Robin: het is een crash. Zoals je al zegt idd ;). Je hebt een goede periode achter de rug, dus weet ook dat die er zo weer hier achterna kan komen! Na regen komt zonneschijn
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimedo dec 04, 2014 3:58 pm

Ik ben er even klaar mee. Op mijn school doen we meer met beeldende kunst dan op normale middelbare scholen. We krijgen elke 3 weken het eerste 2 uur hetzelfde vak, daarvoor krijg je een schrift die je helemaal mag versieren en waar je ook stukken tekst in moet schrijven, over dat vak. Ik doe er heel erg mijn best op, steek er uren, soms zelfs dagen tijd in en krijg uiteindelijk een 7 voor mijn schrift, soms zelfs lager. Het komt niet vaak voor dat ik een 8 krijg en een 9 is heel zeldzaam. Ik heb nog nooit ergens een 10 voor gehaald.
Mijn vriendin werkt even hard en lang aan een schrift, en krijgt altijd minimaal 1 punt hoger.

En dat is nog niet alles. Vandaag heb ik een boektoets teruggekregen, daarbij moest je in één les vragen over je boek beantwoorden. Ik heb drie kantjes volgeschreven, enorm mijn best gedaan. Ik heb alle vragen zo goed mogelijk beantwoord en in kreeg een 7,3.
Een fucking 7,3
En mijn vriendin had een 8,5
En mijn andere zelfs een 9,5

Ik heb mijn toets met die van de 8,5 vergeleken, en ik kon níks vinden.

Zo gaat dat altijd. En ik ben het zat. Het maakt niet uit hoe hard ik mijn best doe, ik haal altijd lage cijfers. Met alles. Vandaag wilde ik eens op de docent afstappen, weten wat ik verkeerd doe. Maar we moesten meteen door naar de volgende les. Ik kwam thuis en ben totaal gecrashd. Zelfs mijn vriendin merkte vandaag op dat ik altijd lage cijfers haal, ook al doe ik mijn best en weten we allebei dat ik veel beter ben in zo'n boek beschrijven dan zij.
Volgens mij heb ik het laagste punt van de klas. Niet dat dat iets veranderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimedo dec 04, 2014 5:03 pm

Bregje ik zou dan echt even aan je docent vragen wat er dan zo verkeerd aan is dat je een 7.3 hebt. Want als ik jou zo hoor doe je er echt heel hard je best op. Met lagere punten halen dan vriendinnen halen heb ik echt ervaring mee ondertussen. Ik heb dan ook een vriendin die met een 8 pas tevreden is en echt boos kan zijn om een onvoldoende. En dan bedoel ik zo boos dat ze niet heel veel meer praat die dag en soms ook moet huilen als het een diepe onvoldoende is. Kom ik daarna aan met ongeveer twee punten lager, ik heb daardoor ondertussen ook mezelf aangeleerd "Alles komt op een gegeven moment wel goed, zo lang je gewoon goed staat en over kunt is er niets aan de hand," dat dus. Ik kan ook echt heel luchtig doen over slechte punten, op school en thuis maar van binnen sloopt het me wel een beetje. Dit jaar heb ik tot nu toe 6 onvoldoendes gehaald: 2 - 1 - 4,6 - 1 - 4,1 - 4,4. Toch sta ik maar 1 onvoldoende uiteindelijk {heb er al iets van 8 gestaan} maar het kan je ook gewoon een keer overkomen, gewoon de volgende keer weer een goed punt halen zodat je weer beter komt te staan. Voor mij is een 7,3 echt gewoon een goed punt. Gemiddeld sta ik ook ongeveer een 7. En laatst had ik een 5,7 voor een boekverslag, waar ik normaal altijd 8'en voor haal, mijn vriendin had een 8,8 en ik was daar ook even schaggie over maar herstel mezelf binnen een paar minuten. Je moet echt niet gaan stressen als je een keer een slecht punt haalt {en een 7,3 is gewoon een goed punt} want je haalt het eigenlijk altijd wel weer op en als je gaat stressen word het alleen maar erger. Waarschijnlijk heb ik hier echt niet zo heel veel mee geholpen maar ik hoop gewoon dat je m'n punt snapt, als je dat niet doet moet je me maar even een pm sturen zodat ik het nog eens kan proberen m'n punt uit te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimedo dec 04, 2014 5:48 pm

Mensen de helft van al mn cijfers zijn onvoldoendes en voor 2 vakken heb ik een onvoldoende gemiddeld.

Het is niet het einde van de wereld. Ik snap dat als je heel erg je best doet voor iets je wel een hoger cijfer verwacht, maat hey! Een 7,3 is een goed cijfer! Had ik die maar c:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimedo dec 04, 2014 8:29 pm

Maar die 7,3 is nog een van mijn wat betere punten. Ik sta een stuk of 4 onvoldoendes, gemiddeld punt, en meestal haal ik ook zessen of vijven.
Het lijkt alsof het niet uitmaakt of ik mijn best doe of niet. Ik haal altijd dezelfde cijfers die net op of net over het randje van een onvoldoende zitten, maakt niet uit hoe hard ik heb geleerd. Kutschool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimeza dec 06, 2014 9:40 pm

Guys... sorry, alvast. Ten eerste. Ik merk dat ik geen reden meer nodig heb om te snijden... ik doe het gewoon als ik 'zin' heb, ofzo. Ik vibd mezelf niets meer waard... maar aan de ene kant wil ik stoppen. Ik weet dat t nu echt de verkeerde verkeerde kant op gaat. Ik heb littekens, waar ik ook van baal...
tja. Jullie kunnen er niet echt iets mee...
Terug naar boven Ga naar beneden

Faline
Faline
Administrator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimeza dec 06, 2014 11:39 pm

Nee dit is toch goed Julya. :'D
Waarom zouden wij er niets aan hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimezo dec 07, 2014 8:35 am

Hey, ik heb van te voren al sorry gezegt.
Nou, ik heb het idee dat ik jullie alleen maar bezorgd maak. Natuurlijk, het lucht voor mij deels op. Maar als jullie zeggen dat ik hulp moet zoeken schiet ik gelijk in verdediging dat ik dat niet wil.
Terug naar boven Ga naar beneden

Faline
Faline
Administrator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimezo dec 07, 2014 9:04 am

Julya dit topic is hiervoor bedoeld. Wij kunnen je niet dwingen en dat zouden wij ook niet willen. Het is jouw keuze nog altijd. Het lucht voor jou op, en wij geven advies. Je mag zeggen ik luister er niet naar. Nogmaals jij bent de baas over jou eigen lichaam, en daar kan niemand iets aan doen.
Al zou het ons bezorgd maken wat nog? Wat is het ergste wat er dan kan gebeuren. Zelf ben ik natuurlijk bezorgd en ik ga niet zeggen dat ik dat niet ben, maar ik denk wel dat je sterk bent. En dat Julya sterk genoeg is om de wolk boven je hoofd weg te slaan. En dat meen ik echt. Als mensen zeggen dat je hulp moet zoeken denken ze dat het moeilijk is om die wolk in je eentje weg te slaan. En het is jouw keuze of je dat zelf kan en wil of niet. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimema dec 15, 2014 8:22 pm

Ik heb een haat- liefde verhouding met Kerst. (didn't see that coming, did you) Klinkt misschien heel raar, al zijn jullie nu wel wat van me gewend. Ik weet niet wat het is, het is gewoon, ik wordt soms heel vrolijk van de kerst muziek, maar tegelijk heel verdrietig. Sinterklaas heb ik bij mn pa niet geviert. Het ziet er naar uit dat we Kerst daar ook niet vieren, ruzies in de familie. Bij mn pa en stiefmoeder zijn natuurlijk ook weer ruzies, wat misschien weer terug komt op de scheiding die 2 jaar geleden begon.
Het snijden niet erger geworden dan het laatste wat ik heb geschreven. Tja, erg genoeg lijkt me. Ik heb wel iets gevonden wat me houvast geeft, al is het niet het meest veilige. Het is namelijk magie. Ik geloof in magie, hoe raar dat ook mag klinken. Ja, het is weer omhoog gekomen omdat ik Once Upon A Time ben gaan kijken, maar ik vind het fijn. Het is niet eens tastbaar, maar ik zie mezelf terug in Henry. Hoe stom anderen dat ook vinden. I do believe in magic. I do. I do!
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimedi dec 16, 2014 9:11 pm

Yasss ik ook Julya
Maar daar komt ook bij dat ik geloof ik geesten en monsters, en dat vind ik tegelijkertijd heel interessant en eng. Dus dan ga ik mezelf bang zitten maken, terwijl ik het helemaal geweldig vind XD

Maar het fijne is dat je er altijd in kan blijven geloven, heel vaak gaan mensen er niet meer in geloven, maar het kan wel omdat je er hoogstwaarschijnlijk nooit mee in aanraking komt. (Tenzij je een dreuzel genaamd Harry Potter bent of zo)
Dit had geen nut of zo, maar gewoon omdat het kan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 19, 2014 11:46 am

Heyy vrienden, ben ik weer.

Ik heb even jullie hulp nodig, even overleggen met deskundigen.
Mijn vriendin heeft me een paar maanden geleden verteld dat ze soms probeert te kotsen en ze zit de laatste tijd niet zo lekker in haar vel. Dat merk ik soms ook wel op school. Het was nog niet erg, dus ik heb geprobeerd haar tips te geven om weer een beetje vrolijker te worden en ze kan altijd bij mij haar hartje luchten.
Alleen een paar weken geleden ging het bergafwaarts. Ze had aan een jongen verteld dat ze hem leuk vind ja, dit is de vriendin met wie ik op dezelfde jongen ben. Ik heb trouwens ontdekt dat de halve school op hem is dus ik laat het er maar bij, voor zover dat gaat, en hij vond haar dus niet leuk en had dat gewoon op een goede manier verteld. Maar de volgende dag kwam een meisje van een andere klas aan met de mededeling dat ze het wist. En zij is echt zo'n roddelkind dus de hele school zou het binnen no-time te weten komen. Wij helemaal boos, hartjes gebroken omdat we dachten dat hij het gewoon had doorverteld. Het duurde een dag voor we ontdekte dat hij het aan één betrouwbaar meisje had laten lezen (mijn vriendin had het via whatsapp verteld). Helaas zag een wat minde betrouwbare vriendin van haar dat ze het las, en die wilde dat weten en bleef maar zeuren. Uiteindelijk kwam ze er achter, en via haar is het de hele school door gegaan.
Eerst lukte het kotsen dus niet, maar die avond voor de eerste keer. En toen ging het langzaamaan slechter met haar. Ze had er geen last van dat iedereen het wist, niemand deed er wat mee en ze hoorde niks. Volgens mij had die gebeurtenis haar stand op negatief gezet of zo, want net vertelde ze me dus dat ze deze week al drie keer heeft overgegeven, en dat het eerste wat ze deed toen ze thuis kwam huilen was.
Het gaat echt slecht met haar, en ze zegt zelf ook dat ze niet weet wat ze moet doen om zich weer normaal te voelen. Ze voelt zit heel erg buitengesloten, valt hartstikke mee. Ik denk echt dat ze hulp nodig heeft, maar nu is het net vakantie en misschien dat die rust haar goed zal doen.
Alleen nu is mijn wijze raad een beetje op, en ik weet niet goed wat ik moet doen als blijkt dat ze over een paar weken dagelijks kotst. Ik kan haar wel zeggen dat ze een psycholoog nodig heeft, maar dan wuift ze het vast weg en zegt ze dat het niet erg is.

Dus.. SOS?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimeza dec 20, 2014 5:14 pm


Ik zou zeggen: ga iets leuks met haar doen. Een keertje de stad in ofzo, een ijsje eten/shoppen c:
Je kan ook een taart of cupcakes met haar gaan maken :3
Misschien met kerst een klein cadeautje/kerstkaart sturen, zodat ze weet dat ze niet alleen op de wereld is.
Ik weet niet of jullie nog veel andere vrienden hebben, maar misschien kunnen jullie samen iets gaan doen?

Dat waren mijn tips :3

Terug naar boven Ga naar beneden

Akumi
Akumi


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimeza dec 20, 2014 9:41 pm

Hi Hi, mijn opa is afgelopen maandag overleden. Ik mis hem echt ontzettend erg en heb niet normaal veel gehuild. Vandaag was de crematie ook veel gehuild natuurlijk maar nu weet ik niet meer wat ik er mee aan moet. Als ik me niet in houd huil ik de hele dag wel, ik had echt een niet normaal hechte band met mijn opa. En nu is hij gewoon weg voor eeuwig en kan ik hem nooit meer een knuffel of kus geven. Ik krijg nu ook alweer tranen in mijn ogen. Heeft miss iemand tips hoe ik dit zeg maar kan verwerken het rouwen... Ik weet namelijk echt niet wat ik er mee aan moet, ik heb ook al in een soort fase gezeten waarin ik een soort gevoel had van nee hij is niet dood. Dat had mijn vader ook, de ontkennings fase of zo.

Maar heeft iemand tips voor me ik ben echt heel wanhopig en weet niet meer wat ik moet doen Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 3200210882...
Terug naar boven Ga naar beneden

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimeza dec 20, 2014 10:08 pm

Ik weet niet veel meer van mn overleden opa en oma maar wat ik wel weet is dat je er niet de hele tijd bij moet blijveb zitten. Het is goed om afleiding te zoeken zodat je er niey de hele tijd aan gaat denken. Ga iets leuks doen met vriendinnwn of logeren. Maar het is wel goed om eerst een dag of wat te huilwn zodat het ergste er uit is.
Terug naar boven Ga naar beneden

Akumi
Akumi


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimeza dec 20, 2014 10:45 pm

@Anouk, thxx meestal als ik in mn bed lig begin ik heel erg te huilen nu gaat het dan nog wel. Ik ga binnenkort naar terschelling dat zal ook zeker wel helpen. Het is gewoon ee heel raar gevoel dat ik hem nooit meer kan knuffelen ik heb een soort van gevoel erbij wat zegt dat het niet waar is terwijl ik weet dat het wel waar is...
Terug naar boven Ga naar beneden

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimeza dec 20, 2014 10:54 pm

Dat gevoel is heel normaal iedereen heeft dat. Het duurt waarschijnlijk een maand of wat voordat je het helemaal beseft hebt en het gevoel helemaal verdwijnt.
Ik weet niet wat je gelooft maar ik denk dat je na je dood alle andere die eerder dood zijn gegaan nog een keer ziet.
Terug naar boven Ga naar beneden

Akumi
Akumi


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimeza dec 20, 2014 11:03 pm

Ja daar geloof ik ook in, of in dat je zeg maar herboren word :)
Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimema dec 22, 2014 7:53 pm

Think I got myself back in the problems. Oke, euhm. How to explain.
Oke, euhm. Woah ik durf niet. Maar ik moet t kwijt. Kijk, ik heb anorexia gehad, afgelopen 3 jaar. En... Daar dacht ik vanaf te zijn. Maar ik merk nu dat het terug komt, het was al terug, tis nooit weggeweest. Sinds ik snij heb ik denk ik mn gevoel daar in gelegd. En nu snij ik minder (Ouders zijn meer thuis, grr) en ik merk dat ik dus terugval in het niet eten. Ik tel de calorieën van alles wat ik eet - en wat ik niet eet - en als ik teveel op heb móét ik mezelf straffen - en daar komen we terug op het snijden. So, yeah. That.
Terug naar boven Ga naar beneden

Admin
Administrator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimema dec 22, 2014 8:10 pm

Runner schreef:
Think I got myself back in the problems. Oke, euhm. How to explain.
Oke, euhm. Woah ik durf niet. Maar ik moet t kwijt. Kijk, ik heb anorexia gehad, afgelopen 3 jaar. En... Daar dacht ik vanaf te zijn. Maar ik merk nu dat het terug komt, het was al terug, tis nooit weggeweest. Sinds ik snij heb ik denk ik mn gevoel daar in gelegd. En nu snij ik minder (Ouders zijn meer thuis, grr) en ik merk dat ik dus terugval in het niet eten. Ik tel de calorieën van alles wat ik eet - en wat ik niet eet - en als ik teveel op heb móét ik mezelf straffen - en daar komen we terug op het snijden. So, yeah. That.

Ik denk dat het besef eigenlijk al bijna genoeg is om er weer vanaf te komen, al is het waarschijnlijk niet zo simpel als het voor mij lijkt hoor ^-^

Mensen die anorexia hebben, denken dat ze te dik zijn. Ze kijken in de spiegel en denken "wat een dik meisje staat daar." wat dan eigenlijk nooit het geval is. Het kan natuurlijk ook komen doordat zo iemand wordt gepest en daarom denkt dat mensen haar wel aardig vinden als ze misschien dunner is. Dit is beide complete bullshit, het is een gedachte die door je brein wordt gevormd, een verkeerde gedachten! Natuurlijk snap ik dat het vaak gecomplimenteerd, maar het basis probleem ligt meestal hierbij.

Jij weet dat je te weinig eet, je merkt dat je terugvalt op het niet eten, dus dat is al een eerste hele belangrijke stap naar het tegengaan is. Want te weinig eten is niet goed. Er zijn zoveel slechte gevolgen voor je lichaam, waar jij waarschijnlijk alle weet van en ervaring mee hebt en die ik niet nu allemaal ga opnoemen.

Ik heb je vorige posts niet allemaal helemaal doorgelezen, dus hoe het precies zit met dat snijden weet ik niet zo goed. Maar je zegt het zelf, je vertelt erover en je weet dat het niet goed is. Dat is al een eerste hele belangrijke stap net zoals bij dat niet eten om te stoppen.

Denk er is over na waarom je jezelf straft, waarvoor zou zo'n leuke, lieve, onschuldige meid zichzelf moeten straffen? Nergens voor! Helemaal niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimewo dec 24, 2014 2:59 pm

Isa, ik moet even zeggen dat anorexia niet altijd te maken heeft met jezelf als dik zien. Nou weten we niet echt hoe het bij jou thuis en op school zit, maar ik denk dat het niet (alleen) aan het feit is dat je jezelf dik vind ligt. Volgens mij haat jij jezelf, heel erg. Maar dat denk ik dan, ik schiet gewoon in een conclusie om je raad te kunnen geven. Misschien zit ik wel mis.
Je zit in ieder geval in een heel lastige situatie. Het kan helpen om elke dag als je wakker word, voor de spiegel te gaan staan en te zeggen "Ik ben een heel lief, aardig, grappig, leuk meisje." Ik zat zelf ook een behoorlijke tijd in een zware dip, en deels hierdoor ging ik lekkerder in mijn vel zitten. Ik zag weer leuke dingen van het leven, ik durfde meer, ik ging weer afspreken en meer leuke dingen doen. Maar ik moest wel een tijdje doorzetten hoor, dus het duurt wel langer dan een weekje en misschien heb je het niet eens door. geen idee of ik dit al heb verteld tho, tegenwoordig zit ik dit iedereen aan te raden XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2014 7:05 pm

Dropping my thoughts. Someone save me from myself... please.:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitimeza dec 27, 2014 6:25 pm

Robin, we zijn hier voor je. Wij allemaal. Iedereen heeft zn slechte dagen. De een wat erger dan de andedee. Het punt is, dat je iets moet hebben om je aan vast te kunnen klampen. Hoe stom dat ook mag zijn, ookal zegt iedereen dat het niet kan. Robin, niemand van ons zal je in het ziekenhuis dumpen. Als dat wel gebeurd kom ik je er persoonlijk uit redden, promise. Maar weet dat t okk kan helpen (nee daar geloof ik zelf ook niet in, maar veel mensen zeggen het.) En ja, ik weet hoe het voelt als niemand merkt dat er iets met je aan de hand is. Pas als je mensen met hun neus op de feiten drukt zien ze had. En dan ben je ineens een freak. I know everything about it.
maar val niet weer terug in het snijden, please. I know you are strong enough to survive. Now you have to be strong enough to live.
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 6 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden

Het lucht-je-hartje topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 6 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Cosplay topic
» Het animé topic
» Het Be Happy Topic
» Officieel Spam Topic
» Sinterklaas cadeautjes topic!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ General :: Out of character :: Chat corner-