IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Het lucht-je-hartje topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht

Dreamcatcher
Dreamcatcher


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimewo dec 31, 2014 12:24 am

BrokenButterfly schreef:
Dropping my thoughts. Someone save me from myself... please.:

Robin, ik moest echt zo hard wene van die tekst:( Die tekst is zo perfect! En ik kan ni zeggen dat ik je begrijp want er zal nooit iemand zijn die je zo goed zal begrijpen als jezelf... Maar er zijn altijd mensen waar je mee kunt praten en mss voel je je dan wel beter. Remember that^^ Iedereen gaat wel door harde tijden en de wereld is nu eenmaal oneerlijk en soms kunnen we dat niet verandere maar we kunnen wel proberen om er het beste van te maken. En ik ben er voor je als je wilt praten ook al weet ik dat je me niet echt kent en je mss niet graag tegen vreemde mense praat over privé dingen. Ik hoop dat ik je wat geholpen heb^^

Sometimes to stay alive you gotta kill your mind:
Terug naar boven Ga naar beneden

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimewo dec 31, 2014 10:22 am

@Sara:

(woah post bijna weg, gelukkig is die post save widget er nu!)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimewo dec 31, 2014 11:27 am



@Sara; Fck you jij mag niet dood. Alsjeblieft, niet zeggen! De wereld bestaat niet alleen uit boze leraren en andere irritante mensen, maar ook uit personen die je wel mogen. Ik zou serieus héél hard huilen als jou iets overkomt. Ik denk dat dit het moeilijkste stuk in je leven is. Maar zet alsjeblieft door. Als je dit overwint, dan weet ik zeker dat de rest van je leven een makkie is :3
Goede cijfers zijn niet alles. Je kan goede cijfers halen en noppes talent hebben, later een saaie baan aannemen en niet veel bereiken. Of je kan iets doen met je talenten, het leven één groot feest maken en later, als je ouder bent, terugkijken op een geweldig leven. Op dit moment kies ik voor het tweede, omdat het zo ongelofelijk leuk is :3

Ikzelf doe en zeg zo veel stomme dingen dat ik het liefst huilen in een hoekje wil zitten. Iedere keer als ik eraan denk wat ik drie jaar geleden tegen mijn vriendin heb gezegd, wat ze absoluut niet leuk vond, word ik hartstikke verdrietig. Zo zat het dus ook met school. Ik kan, als ik wil, bijna iedere stomme opmerking van mezelf in de afgelopen drie jaar herinneren. Omdat ik dit steeds thuis ging doen en mezelf zo heel ongelukkig maakte, heb ik voor mezelf een regel bedacht: alleen op school aan zulke schooldingen denken. Iedere keer als ik er thuis in mezelf over begon, kapte ik af. Dit werkt echt heel goed :3 Denk er nu bijna niet meer over na, omdat ik tijdens de lessen mijn aandacht daarop vestig, het in de pauzes vergeten ben en ik er de rest van de dag niet meer aan mag denken.

Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimewo dec 31, 2014 12:22 pm

@Sara: Ik raad je aan om dit even te lezen. Het is heftig, right in de feels, maar... Het zet je wel aan het denken. Lees dit: http://www.proud2bme.nl/Proud2Live/Voor_als_je_aan_zelfmoord_denkt
Please
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimewo dec 31, 2014 1:31 pm

Deze site stond in de reactie van Julya's artiekel, voor als je toch besluit dat je hulp wil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimewo dec 31, 2014 1:59 pm

Sara listen to this please!
Je moet altijd onthouden dat er genoeg mensen zijn die om je geven en je niet kwijt willen. Veel mensen zijn bereid om je te helpen, maar je moet het zelf duidelijk maken omdat er best wel wat zijn die blind genoeg zijn om totaal niet te zien of er iets met iemand aan de hand is.
Terug naar boven Ga naar beneden

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 03, 2015 7:45 pm

I'm notokay,
I'm broken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Akumi
Akumi


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimezo jan 04, 2015 4:34 pm

Oke, ik wou dit hier eigenlijk niet neerzetten. Omdat de meeste mensen ookal in de Amnira groep zitten en het al weten en er al genoeg gezeik van mij over hebben gehoord. Maar ik heb het besloten toch te doen omdat ik het echt even moest opschrijven :).

Sorry dus voor de zoveelste keer :'/:

Dit was even mijn geklaag ^^ Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 1407449046
Terug naar boven Ga naar beneden

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimezo jan 04, 2015 4:58 pm

Pia, ik denk dat je er niet heen Wilt omdat je van te voren bedenk dat je die aanvallen/buien gaat krijgen.

^heb je niet veel aan maar miss. helpt het met het begrijpen van je gevoelens?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Dreamcatcher
Dreamcatcher


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimezo jan 04, 2015 6:28 pm

Bedankt allemaal^^ Ik moest bijna wenen door al die tekstjes maar ik heb me kunnen inhouden. Ik ga de tips zeker gebruiken en ik hoop dat het beter gaat gaan. Ik zal het liedje ook eens beluisteren en de site maar dan moet ik even alleen zijn dus moet ik nog even wachten. Bedankt om er voor me te zijn!!!:) Dat is de rede dat ik nog wil blijven volhouden en ik krijg meer moed door dit allemaal te lezen. Bedankt!!^^
Terug naar boven Ga naar beneden

Alloira
Alloira


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimezo jan 04, 2015 6:42 pm

Akumi schreef:
Oke, ik wou dit hier eigenlijk niet neerzetten. Omdat de meeste mensen ookal in de Amnira groep zitten en het al weten en er al genoeg gezeik van mij over hebben gehoord. Maar ik heb het besloten toch te doen omdat ik het echt even moest opschrijven :).

Sorry dus voor de zoveelste keer :

Dit was even mijn geklaag ^^ Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 1407449046


Piaaa, ik vind het ook super eng, maar met jou en Jan wordt het super leuk, echt! Like I said, als ze jou niet bij ons op de kamer zetten ga ik m'n bek niet houden tot ze dat wel doen, want ik en Jan willen echt graag samen met jou er gewoon een leuke tijd en een mooie herinnering van maken! <3 En in de bus gaan we gewoon lekker wisselen samen of gewoon proppen met z'n 3en naast elkaar. Geloof me Pietje, we gaan je echt niet buitensluiten! :*
Terug naar boven Ga naar beneden

Akumi
Akumi


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimezo jan 04, 2015 6:47 pm

awhh thx Juul Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 2752633372

Van jullie zou ik het ook niet verwachten, dat jullie me buiten sluit :)
Thx voor de lieve woorden baee :)

Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimema jan 05, 2015 8:37 pm

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimedi jan 06, 2015 3:02 pm

Ten eerste als mensen goddamn boos op je worden daarvoor, dat is echt shit. Denken zij dat je het voor de lol doet of zo? Als je teleurgesteld bent, oke, maar fucking boos? Nee. Fck that.
Ten tweede, als je vriendinnen zeggen dat je moet bellen, dat is goed! Doe dat! Misschien denk je nu dat ze er niets tegen kunnen doen, maar je weet het nooit. Er zijn zo veel mensen die zelfmoord bijv. wilden plegen en eruit gepraat zijn. En achteraf zijn ze die persoon heel dankbaar. Echt doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimedi jan 06, 2015 4:26 pm

@Julya, Zoals Robin al zei, waarom worden die mensen in góds naam boos. Zij zouden degenen moeten zijn waarop ze boos moeten worden. Een depressie komt niet door jezelf. Allemaal rotdingen en mensen maken je gewoon fucking kapot, dat ligt niet aan jou. Dat is menselijk. En dan die mensen die vinden dat je om aandacht vraagt. Hoe de fuck komen ze daar bij? Als je aandacht zou willen zou je het wel door de hele klas zeiken, de hele tijd bij iedereen aan komen janken en het snijden als excuus voor letterlijk alles gebruiken. Volgens mij zijn die dingen de laatste die jij zou doen.

En wat die aardige mensen betreft, die vinden dat je ze moet bellen, daar moet je echt wat mee doen. Bel of whatsapp ze als je een bui op voelt komen. Je vriendinnen kunnen het er uit praten, of ze kunnen je opvrolijken. Het zorgt voor afleiding.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Poehbeertje
Poehbeertje


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimedi jan 06, 2015 11:46 pm

Ik ben helaas niet zo goed in troosten en adviseren, dus dat zal ik ook maar niet doen, en het aan de anderen overlaten. Maar ik wil alleen even zeggen dat ik je heel veel succes en sterkte wens, Julya. En heel veel liefs.
Terug naar boven Ga naar beneden

Akumi
Akumi


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 10, 2015 10:14 am

@Julya, misschien kan je proberen om van die 2 dagen in de week 3 te maken. Als dat goed gaat dan hou je even 3 dagen aan en dan maak je er als je er klaar voor bent 4 van. Zo bouw je het af. Die 4 wordt weer 5 enzovoorts. Het enige punt waar je dan echt moet volhouden is bij dat dag 6 dag 7 word. Aangezien er in een week maar 7 dagen zitten en je dan dus bij het punt bent om te stoppen. Dit is gewoon een ideetje, misschien heb je er wat aan of kan je het op een anderen manieren proberen.

Bellen is altijd goed want ze kunnen je afleiden, dat is fijn. Ze zijn dan wel niet echt bij je maar ze beginnen wel een gesprek met je waardoor je afgeleid raakt.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, ik ben zelf ook niet goed in advies. Maar dit as iets wat in me op kwam. XXX Pia
Terug naar boven Ga naar beneden

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 17, 2015 9:01 am

Ik heb denk ik alweer een probleempje. Ik houd van honger. Klink raar misschien, maar echt. Ik vind het gevoel van honger in m'n maag fijn. Dus heb ik best vaak de drang om niets te eten.
Wat er dan gebeurd is dat ik weer met m'n eten thuiskom en dat merkt m'n moeder.

Mijn moeder heb ik al best vaak ruzie mee en ze vind me psycho. Ze weet niet van m'n selfharm (dat weet niemand) maar nu dus wel van het niet-eten en ik ben bang dat ze me naar een psychiater gaat sturen.

Nu is een simpele oplossing gewoon m'n eten weggooien op school, dat doet een vriendin van me ook, maar dat wil ik niet. Voor mij is eten weggooien zoiets als een "sin" dat doe je gewoon niet. Het is verspilling van bruikbare producten, en ik ben een heel erg milieubewust kind. C:

Help?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 17, 2015 9:11 am

Simpel; eet. Robin, het is echt niet goed om van honger te houden. Please ga gewoon weer eten. En, ja... als je echt niet wilt eten en geen boze ma wilt, geef je eten weg. Maar in eerste instantie is eten beter
Terug naar boven Ga naar beneden

BrokenButterfly
BrokenButterfly


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 17, 2015 5:10 pm

Yea ik heb nu niet veel keus meer, mn vader zei je moet eten anders breng ik je niet naar het concert.

Het is een concert van mn fav. artiest en ik wacht er nu al zo'n 90 dagen op. Nu is het nog maar 7 dagen wachten (precies volgende week zaterdag) en gaat mn vader ermee dreigen Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 3200210882
Terug naar boven Ga naar beneden
http://robinisademon.tumblr.com/

Alloira
Alloira


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 17, 2015 7:41 pm

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimezo jan 18, 2015 4:10 pm

Alloira schreef:
Spoiler:


Het komt wel goed, Juul. Over een paar jaar heb je een baan en ben je stresvrij c:
Waarom dat laatste?

@Robin; Maar eten is zo lekkeeeer Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 1407449046
Ik raad je aan gewoon wat te eten, omdat je anders onbewust anorexia kweekt en dat wil niemand. Misschien een keer iets superlekkers voor jezelf maken, dan is het te zonde om het niet op te eten na al die moeite c:



Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimezo jan 18, 2015 4:47 pm

@Juul, ik denk dat Eva al lang ontvriend zou zijn als ze je niet leuk of lief genoeg vind. Het is niet voor niets dat ze al die tijd bij je is gebleven en dat het zo ver is gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimezo jan 18, 2015 8:37 pm

Ik begrijp mezelf niet. Ik weet dat ik moet stoppen met snijden, maar dat wil ik niet. Waarom heb ik het zo ver gekregen dat ik mezelf ben gaan beschadigen en niet wil stoppen? Ik ben gewoon mezelf niet meer. Ik weet niet meer woe ik ben. En wat heeft t leven voor zin dan?
Ik heb het idee dat ik iedereen om me heen irriteer door alleen maar in de buurt te zijn. Natuurlijk, ik weet dat dat niet zo is. Maar het voelt zo. En mn vriendin blijft maar verwachten dat ik ineens stop. Ze begrijpt niet dat ik dat niet wil en kan. Ze blijft maar doordrammen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Akumi
Akumi


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitimezo feb 01, 2015 8:34 pm

^^ Het leven heeft heel veel zin, zo kan je er in het leven achter komen wie je bent, wat je leuk vind om te doen en dat ook daadwerkelijk doen. Zelfs als je geen dromen of weet ik veel wat hebt. Julya, geef het asjeblieft niet op. Je bent sterk dat weet ik zeker, je moet het alleen nog van je zelf ontdekken. Iedereen hier zal je hier door heen slepen we willen je allemaal echt heel graag helpen!

En wat je vriendin betreft, zeg tegen haar dat ze er mee moet stoppen. Met het doordrammen, dat het geen nut heeft en dat dat nu gewoon echt klaar is. Als ze je wilt helpen moet ze het misschien een keer op een anderen manier proberen...

Je zal jezelf van zelf gaan begrijpen, misschien helpt meditatie. Het klinkt raar maar het kan je naar plekken brengen waar je gewoon echt helemaal alleen bent en je zelf kunt leren te begrijpen. *Eigen ervaring*

Ik ben niet goed met advies maar dit is zo een beetje wat ik je als tip kan meegeven xx.
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 7 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden

Het lucht-je-hartje topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Cosplay topic
» Het animé topic
» Het Be Happy Topic
» Officieel Spam Topic
» Sinterklaas cadeautjes topic!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ General :: Out of character :: Chat corner-