IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Het lucht-je-hartje topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimedi maa 10, 2015 2:12 pm

@Dutchy, je bent niet de enige die dat heeft, geloof me.
Geloof die gedachtes niet! Ga er tegen in, ik weet dat het moeilijk is, maar het schijnt te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden

Frosty
Frosty


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimedi maa 10, 2015 6:52 pm

niet de eerste keer dat ik begin te wenen van de frustratie
Terug naar boven Ga naar beneden

Waffle Wolf
Waffle Wolf


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimedi maa 10, 2015 10:39 pm

Dutchy schreef:
I'm a terrible person...

Ugh, ik ben mezelf gewoon helemaal zat, ik wil gewoon niet meer last hebben van al die kutgedachtes die mij verrot schelden en zeggen dat ik niks goed kan. Ik weet dat wat ze zeggen niet waar is, maar dat laat ze niet verdwijnen. Ze blijven in mijn hoofd, meestal op de achtergrond, maar toch komen ze bijna dagelijks wel eens naar voren om me weer eens te beledigen...

En nee, ik wil niet in therapie voor dit soort dingen


Marieke, ik ben waarschijnlijk de zoveelste persoon die je dit zegt, maar je bent geweldig. Iedereen hier is geweldig <'33
Ikzelf heb het soms ook. Echt super rot, om het even zacht te zeggen. Don't let the muggles thoughts get you down! (Sorry, ik kon de drang niet weerstaan om Harry Potter te quoten XD)
Misschien kan deze tip helpen: zorg voor de happy spirit! Ik snap dat die ver te zoeken is met die gedachtes, maar trek het onder die steen vandaan! Zeg bijvoorbeeld iedere ochtend als je in de spiegel kijkt minimaal een goed ding over jezelf (bijv. wauw mijn haar zit echt super perfect vandaag, of Oh my Gods de post die ik gisteren heb geschreven is echt supermegafoxyawesomehot!!) Als je niets meer weet of als je even niets kan bedenken ga je goed nadenken over wat je allemaal leuk vind aan jezelf en wat je doet. Niet naar hetgeen gaan van wat je niet leuk vind, maar blijf zoeken tot je iets goeds hebt gevonden.
Ook kan je op random plaatsen leuke quotes ophangen van bijvoorbeeld je fandom of van die vage lifestyle dingen die je blij maken (oh, en posts! Vergeet niet de meest geniale quotes uit posts op te hangen!) Uitprinten/uitschrijven en het opvrolijken en dan op plaatsen hangen waar je vaak kijkt.
Als je helemaal genoeg hebt van mijn gezeik :P iets kwijt wil, vrees niet om het Catomonster een PM te sturen c:
Als je Whapp hebt mag je ook mijn nummer als je wil, om gewoon te praten of om rare quotestuff-dingen-achtig spul :3




Terug naar boven Ga naar beneden

Rellem
Rellem


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimedo maa 12, 2015 8:57 pm

Naja, laat ik maar even zagen, had even een plekje nodig dit te zetten:
Terug naar boven Ga naar beneden

Admin
Administrator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimedo maa 12, 2015 9:03 pm

Rellem schreef:
Naja, laat ik maar even zagen, had even een plekje nodig dit te zetten:

Om eerlijk te zijn Bo, heb ik jou altijd als een van de - Ja hoe zeg je dat? - superieure persoontjes in het RPG wereldje gezien. Iemand waarbij ik qua RPG niveau nog niet eens een beetje in de buurt kom. Je posts zijn super! Net zoals hoe je overkomt buiten de RPG, zeker niet irritant ofzo.
Ik zou het heel jammer en zonde vinden als je stopt ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimema maa 30, 2015 4:05 pm

Nou guys, ik moet het weer even kwijt.
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden

Akumi
Akumi


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimema maa 30, 2015 4:10 pm

Runner schreef:
Nou guys, ik moet het weer even kwijt.
Spoiler:

Je moeder zou dan daar idd wat van moeten zeggen, maar misschien heeft ze het echt niet door. Misschien wilt ze zelf niet geloven dat haar dochter waar ze zo veel van houd dat zou doen en blijft ze daarom bij het katten verhaal. Dit hoeft natuurlijk lang niet zo te zijn maar ik zeg alleen dat dit misschien een mogelijkheid kan zijn. Maar dat neemt niet weg dat ze wel wat zou moeten doen. Misschien kan je een keer met korte mouwen naar beneden gaan, of je mouw "Per ongeluk" opgestroopt. Dan ziet ze het wel, als je wilt dat ze er achter komt natuurlijk.

Verder ken ik jou moeder natuurlijk niet, maar ze heeft wss wel alles voor je over. Dus ze houd natuurlijk wel van je, ze weet misschien niet hoe ze er mee moet om gaan?

Ik ben vreselijk in advies geven, maar ik doe m'n best :3
Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimema maa 30, 2015 6:22 pm

Ze heeft het door, dat meot wel. Ze vroeg nog 'wat is dat op je arm?' Ze heeft het gezien. Ik weet dat ze wel van me zal houden enzo, maar het is nu zo moeilijk om niet te denken dat dat niet zo is. Negatieve gedachtes zijn bij mij - volgensmij bij iedereen - gewoon veel sterker dan positieve...
Terug naar boven Ga naar beneden

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimema maa 30, 2015 8:01 pm

Julya hoe je het ook bekijkt, en hoe vervelend ze ook doen, je ouders hebben altijd het beste met je voor. Het kan ook gewoon zijn dat ze niet eens weten wat het is, maar serieus de mijne weten het bijv. niet, en ze het wel apart vinden maar niet weten wat het nou echt is. Daarom zouden ze het bijvoorbeeld niet echt door kunnen hebben wat er aan de hand is. En anders wil e het waarschijnlijk gewoon niet geloven, dat is ook een redelijk standaard reactie van ouders. En ja misschien is het wel even beter dat je er hard mee word geconfronteerd, maar misschien maakt dat het juist erger. Je ouders kennen je het beste dus als ze weten wat het is zullen ze de manier die het beste is voor jou gebruiken om het aan te pakken waarschijnlijk. En okay ik heb echt geen flauw idee wat ik aan het typen ben omdat ik vreselijk ben in advies geven eigenlijk maar je kan er van op aan dat ik dit meen en het dus ook echt uit m'n hard komt.
Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimema maa 30, 2015 8:21 pm

Ik denk wel dat ze het weten. Misschien niet in real, maar dan echt wel door soaps ofzo (Gtst, bedankt Rikki, heel fijn). Maar ze doen alsof er niets aan de hand is. Dan kan het toch niet dat ze er ineens later weer over beginnen, uit het niets? Ik had gewoon gehoopt dat áls mn ouders het hadden gezien, ik er dan vanaf was geweest. Maar dat is dus niet zo. Maar ik durf ook niet zelf naar ze toe te gaan van.. Ja..
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimewo apr 01, 2015 2:31 pm

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimewo apr 01, 2015 3:38 pm

My gawd that's a damn lot. Maar ik heb het allemaal gelezen en dit is mijn oordeel {okay nee vergeet dat nu klink ik net een rechter} Een oneven aantal in een vriendengroep is altijd een probleem. Ik kan het weten en iedereen waaraan je het vraagt zal het ook zeggen. Er zullen altijd twee meer met elkaar optrekken. Dat is zo, feit, punt, klaar. Maar ik vind dan dat die echt slechte vriendinnen zijn, en dan ook vreselijk slecht. Als je oneven bent hoort er een om en om alleen te zitten zodat je maar 1 op de 3 keer alleen bent. Wat 'L' deed vind ik echt abnormaal, zo ga je niet met je vrienden om. Als je niet weet wat te doen hoor je beide te denken over wat wel te doen en compromissen sluiten, dus soms ook eens iets wat je niet leuk vind. Het laatste wat je moet doen is weglopen, wat zij dus deed. Ook vind ik het behoorlijk vals van haar dat ze jou haar wel laat steunen maar andersom te veel werk is. Momenteel heb ik zin om L te slaan, en het is dat ik d'r niet ken maar als ik dat wel had gedaan had ik haar aangesproken, en hard. Misschien moet je het ook even tegen I zeggen wat er nou allemaal aan de hand is, en even overleggen. Mij maakt het niet uit hoe maar je zorgt dat L er bij is en d'r mond houd tot je bent uitgepraat. Ook kun je misschien even tegen A & J zeggen dat ze wat meer met de rest en minder met elkaar om moeten gaan, en gewoon hopen dat je met een van hun of minimaal met een even aantal in de klas komt te zitten. Ik blijf er bij, hoe moeilijk het ook is, je moet er over praten want dat is de enige oplossing. Hoe moeilijk het ook is, het werkt meestal wel.
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimewo apr 01, 2015 8:01 pm

Ik heb net het gesprek met L doorgestuurd naar I en ze was het met haar eens..

Dit is dus waarom ik zo gesloten ben
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimedo apr 02, 2015 1:41 pm

We hebben gisteren gepraat via whatsapp en er is nu wel wat uit bij mij. Maar op school gaat het niet beter. Ze negeren me niet meer totaal, maar sluiten me nog steeds wel buiten.
En dan vinden ze het raar als ik bij andere mensen ga zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimedo apr 02, 2015 2:57 pm

Je hebt gewoon het recht om bij amdere te gaan zitten als je je daar beter voelt en laat ze het raar vinden. Dan zullen ze misschien wel eens gaan nadenken waarom je dat doet en het dan misschien ook wel even snappen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimedo apr 02, 2015 7:55 pm

Mijn god anouk ik kom nu naar je huis en ga je doodknuffelen want ik ben je zo dankbaar om wie je bent en dat je al die moeite voor me doet en mijn superlange bericht leest, en dan ook nog eens reageert en me steunt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Faline
Faline
Administrator

Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimema mei 11, 2015 10:54 am

Ik hoop dat het beter gaat Bregje al is het al een tijdje geleden. Trek niks van ze aan, gewoon doen wat je wilt doen. ^^

Nu mijn verhaal...:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Akumi
Akumi


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimema mei 11, 2015 1:43 pm

Tekst :"):
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimema mei 11, 2015 7:19 pm

Ik wil even zeggen dat het weer goed zit, in de vakante heb ik Tienertoer met I gedaan en zo. Maar L heb ik de hele vakantie niet gezien en dat hoef ik eerlijk gezegd ook niet want wat heb ik nu een hekel aan dat kind. Maar ik wacht nog ff met alles uitschrijven ^^"

Nou, Dani. Ik herken me wel in jouw verhaal. Best goed. En ik weet niet precies hoe het zit op jouw school met klassen en zo, maar als je dit jaar af moet maken zou ik echt proberen om nog éventjes vol te houden. Inderdaad, het duurt een eeuwigheid, maar daarna kan je naar een andere klas. Toch? (Zo komt het op mij over) Probeer gewoon zo veel mogelijk bij je vriendinnen te zitten, praat evtw even met je mentor, misschien kan die je helpen.
Verder zou ik in de klas een beetje kijken wie je het aardigst lijkt, ook al vind je haar de grootste trut op aarde, probeer contact met haar te zoeken. Via whatsapp is een goed begin voor verlegen kinders (ik bedoel, ik voelde me bijna meteen thuis bij jullie toen we na maanden appen meetten). Nou zou ik niet zo lang wachten als wij deden, maar via whatsapp ben ik ook heeeel close geworden met een meisje uit mijn klas. Ik had wel een klik met der maar we zitten in verschillende vriendengroepjes dus het is een beetje lastig om vriendschap op school te sluiten etc.
Wat ik probeer te zeggen, whatsapp kan een goede hulplijn zijn om binnen te komen. Omg dat klinkt echt alsof je undercover bent. Maar ja. Verder zou ik buiten school zo veel mogelijk lol hebben, en af en toe eventjes alles eruit janken waarna je weer vrolijke dingen gaat doen. KIJK. PEWDIEPIE. Hij is geweldig en als ik down ben wordt ik echt heel vrolijk als ik naar zijn video's kijk XD

Mijn deel, ik moet het eventjes kwijt want ik kan er niet zo veel mee:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimedi mei 19, 2015 7:18 pm

Ik ben geen vrienden meer met L en ben nu naar een ander groepje gegaan. I is de afgelopen twee dagen ziek geweest, maar we weten nog steeds niet zo goed waar ze heen gaat en zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Stereoheart
Stereoheart


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimedi mei 19, 2015 8:41 pm

Dani I know how you feel, serieus. Toen ik naar de middelbare ging, gingen al mijn vrienden naar andere scholen. Ik was dus alleen met een paar andere meisjes van mijn school, waar ik dus nooit mee om ging. Nu had ik het geluk dat het grootste deel vriendelijk is en ik kon mee fietsen maar het waren niet echt mensen voor mij om vrienden mee te worden. In die klas voelde ik me ook niet echt op m'n plaats, en ben dus ook met small talks begonnen. Op die manier heb ik dus een van mijn beste vriendinnen ontmoet, we konden het met elkaar vinden en begonnen samen op te trekken. Zoals de rest ook al heeft gedaan eigenlijk, raad ik je aan om door small talks er achter te komen met wie je het goed kan vinden. En op die manier dan vrienden met dat persoon te worden. Als dat persoon in een vriendengroep zit wil het ook nog wel eens gebeuren dat die je mee die vrienden groep in sleurt als je snapt wat ik bedoel, dan ben je niet meer alleen.

Bregje phoe jij hebt het niet makkelijk, respect daar voor meis. Die groepjes met de verdeeldheid komt me behoorlijk bekend voor, alleen is het bij mij wat anders. Een groot deel van de tijd vallen mensen uit elkaar met andere interesses, dat is gewoon zo en vaak ook heel jammer. Maar het gebeurd ook weer dat tegenpolen elkaar aan trekken. Misschien is het inderdaad slimmer om rust te zoeken bij een ander groepje als je je daar beter voelt. Misschien moest dit wel gebeuren. Dat jouw plaats niet in dat groepje was maar in het andere. Wat je in iedergeval zeker van kan zijn is dat je er weer levenservaringen mee op doet man dat klonk als m'n docent en die kun je gebruiken in de toekomst. Voorlopig is het denk ik beter om dingen hun eigen gang te laten gaan en gewoon kijken wat er gebeurd, pas ingrijpen als het echt heel erg mis dreigt te gaan.

Well that's all I can say for the both of you, hopelijk help het, al is het maar het kleinste beetje ^^
Terug naar boven Ga naar beneden

Nightmare
Nightmare


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitimevr mei 22, 2015 7:39 pm

Haha omg het gaat nu ineens super goed, maar tegelijk ook heel onhandig.

Ik ben dus naar dat andere vriendengroepje gegaan, werd eigenlijk meteen geaccepteerd en ik ben nu al best goed bevriend met hun. I is Woensdag eventjes naar school geweest, bijna meteen weer ziek naar huis gegaan.
L begon me te missen, zei ze gisteren ook. Maar gek genoeg vonden wij allebei deze week heel erg leuk, ook al wordt ik nu allemaal verschillende kanten op getrokken. Ik denk dat het door I komt, want als ze er niet is is het ineens een stuk gezelliger. En het ligt niet aan haarzelf, want ze is echt een schat, maar gewoon aan haar aanwezigheid.
In ieder geval hebben L en ik nu afgesproken dat we het eventjes gewoon zo houden, dat ik dus bevriend ben met een hoop verschillende mensen tegelijk. Want ik vind het niet kunnen om na een weekje weer weg te lopen bij mijn 'nieuwe vrienden'. L vond het ook helemaal niet zo ongezellig, ook al heeft ze nu niet echt iemand bij wie ze hoort. Maar dat heb ik dus ook.
Verder doe ik nou best veel dingen met A en J. En ik heb ook met I afgesproken volgende week af te spreken en oreocupcakes te maken.

Dus ja, het gaat ineens heel goed. Ik denk eigenlijk wel dat het de goede beslissing was van mij om hem zo te flippen en weg te gaan, want het zit nu allemaal op zijn plaats.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wrinklesplash.tumblr.com

Gesponsorde inhoud


Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht-je-hartje topic Het lucht-je-hartje topic - Pagina 9 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden

Het lucht-je-hartje topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Soortgelijke onderwerpen

-
» Cosplay topic
» Het animé topic
» Het Be Happy Topic
» Officieel Spam Topic
» Sinterklaas cadeautjes topic!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ General :: Out of character :: Chat corner-